M
mans
Vieras
Mistä tiedät että hän ei anna kenenkään tehdä sinulle pahaa?
Mitä miehesi tekisi jos joku kävisi kimppuusi?
Mitä miehesi tekisi jos joku kävisi kimppuusi?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Mies rakastaa minua ja on ennenkin estänyt muita tekemästä minulle pahaa. Ensin hän nostaa metakan, ääntä lähtee sen verran paljon, että fiksut ja suurin osa tyhmistäkin ottaa jalat alleen. Jos ei karjaisemalla tokene, hän todennäköisesti vääntää tyypin maihin ja istuu vaikka päällä poliisin tuloon asti.
Jos mies käyttäytyisi sinua kohtaan uhkaavasti niin luottaisitko silti että hän myös puolustaa sinua?
Kyllä hän suojelee minua, kun suojelee henkisestikin. Luulisin, että voi luopua pasifistisista aatteistaan minun tai lasten ollessa vaarassa.
Kyllä hän suojelee minua, kun suojelee henkisestikin. Luulisin, että voi luopua pasifistisista aatteistaan minun tai lasten ollessa vaarassa.
Pasifismini ei ole koskaan ollut noin äärimmäistä. Olen aina sallinut itsepuolustuksen, jopa yli Suomen lakien.
Nämä sota"leikit" takaavat rauhan.Moni heistä tekee enemmän kuin muut. He voivat viettää palvelusaikansa auttaen lapsia tai vanhuksia, eikä leikkien sotaa.
Miksi sitten emme saman tien sallisi tappamista itsepuolustukseksi rauhan aikana? Moraalin kuuluu olla sama sekä rauhan että sodan aikana.
Jos katsot tuomioita, niin ei ole. Lisäksi aina pitää paeta jos siihen on mahdollisuus. Monesti puolustaja on saanut syytteen pahoinpitelystä.
Entä tämä tapaus, jossa nainen löi veitsellä raiskaajaa reiteen? Esimerkkejä on lukuisia, mutta ei Yhdysvaltojenkaan malli ole kovin hyvä.
En itse ryhtyisi tuollaiseen ammattiin, muutenkaan poliisit eivät yleensä tarkoituksella tapa. Sinua ei siis haittaisi jos sotilaille laitettaisiin samat säännöt kuin poliiseille taikka toisinpäin?
Minulle kyseessä on periaatteellinen asia ihmisen elämän arvosta. Eikä sodassa ole kyse välittömästä hengen pelastamisesta, yleensä kyse on muusta. Lasten taikka astrolaben suhteen saattaisin silti tehdä poikkeuksen, mutta se ei tarkoita että kaikesta mitä tekisin heidän edestään pitäisi tehdä laillista.
Sallin myös kidutuksen ja sivulliset uhrit heidän tapauksessaan. Kaikki Yhdysvaltojen käyttämät terrorisminvastaisen sodan menetelmät olisivat täysin hyväksyttyjä. Eikä haittaisi jos joku köyhä myisi elimensä jotta perheeni jäsenten elämä saisi jatkua. En ole looginen tässä asiassa vaan hyvin tunteellinen. Siksi lakeja ei tulekaan tehdä taikka yleistä moraalia muodostaa sen mukaan mitä tekisi oman rakkaansa eteen.