takametsien pertti
Riippuu niin kysymyksestä.jos vastaan myöntävästi niin mitä siitä hyvästä saa
Parhaimmassa (?) tapauksessa 85 kiloa hyvinpidettyä lihaa.
Riippuu niin kysymyksestä.jos vastaan myöntävästi niin mitä siitä hyvästä saa
:stick: ei kuule näillä kympeillä meinaa enää toi omakiva oikein innostaa..Ja illalla palkitset itsesi luonnollisesti.
Lainapuolikas???Oi lintsillä on ihanaa! Maltan tuskin odottaa et lainapuolikas kasvaa sevverta et päästään vähän hurjempiin laitteisiin. Mää niin ostan sit itelleki rannekkeen!
Tässä on nainen mun mieleen.Oi lintsillä on ihanaa! Maltan tuskin odottaa et lainapuolikas kasvaa sevverta et päästään vähän hurjempiin laitteisiin. Mää niin ostan sit itelleki rannekkeen!
Ota hedelmäsalaattia (tarjoo).Miten sitä voikaan olla näin pahalla tuulella?
Pitäisikin mokomaa tehdä tässä joku kertaOta hedelmäsalaattia (tarjoo).
Ojentaa kuppia sinnekin suuntaan.Pitäisikin mokomaa tehdä tässä joku kerta
Naiset toisinaan ovat. Etenkin jos ovat riidelleet puolison kanssa...Miten sitä voikaan olla näin pahalla tuulella?
..no en kait mä nuin etes kirjottanutkaan :O..joten pistele itteäs vaan kepillä silimään, hupsu , mua on turha yrittääkään hutkia:stick: ei kuule näillä kympeillä meinaa enää toi omakiva oikein innostaa
Nonii. Teillä on menny ristiin. Noin joskus käy. Meikäläisellä ne on yleensä sukat jotka karkaa pareiltaan, enkä uskalla edes arvata mihin.Täällä oli toistepäin.
Kansia, mutta ei purkkeja.
Panin pusseihin.
Niin, ku mulla ei oo omaaLainapuolikas???
Tässäpä. Laitan leffan illalla pyörimään...tässä potkua perjantaihin !
Lainakalu paras.Niin, ku mulla ei oo omaa
Pertti, lainapuolikas on lapsi :stick: Ei niitä hylätä lintsilleLainakalu paras.
Ko heittäytyy hankalaksi, voi lähettää kotio.
Katos kehveliä :O...onkohan nää meijen rasiat ja kannet olleet jotenkin levottomia sieluja ja vaihtaneet kortteeria keskenäänTäällä oli toistepäin.
Kansia, mutta ei purkkeja.
Panin pusseihin.