oo muita paikalla, joiden miehet vankilassa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kysymys
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="petsku";28715274]Siis miten täälä tuomitaan mies joka on puolustanut itseään ja naistaan??!!!
Pitäskö miehen olla lapatossu ja antaa oma nainen pahoinpidellä eikä puuttua asiaan??
Normaali tappelutilanteisiin voi joutua kuulkaa ihan missä vaan! Riittää kun olette väärässä paikassa väärään aikaan!! Noita idiootteja riittää suomenmaassa jotka tulee haastamaan riitaa ja lyö syyttä.
Veljeni yritettiin hakata keskellä päivää Kotkan puistossa ja niitä oli 3 tyyppiä myös! Ainoastaan siksi kun ei ollut tarjonnut tupakkaa heille, onneksi harrastaa itsepuolustusta ja hakkas ne 3 tyyppiä. Tulkaa ulos tynnyreistänne perkele!
Miehen pitää kyetä puolustamaan itseään ja naistaan tarpeen tullen. Naiset tosiaan haluaa mielummin tossun joka juoksee karkuun kun joku yrittää vaikka raiskata vai???[/QUOTE]

Minä juuri veikkaan, että suurin osa täällä kirjoittelevista tuomitsijoista ovat itse niitä lapatossuja, jotka eivät sormeaankaan uskaltaisi nostaa ketään vastaan.

[QUOTE="sasa";28715293]Ihminen joka istuu tuomiota kolmen tapon yrityksestä ja on jo aikaisempi tuomio väkivallasta ei kyllä olisi oikeutettu elämään kunnon kansalaisten parissa edes samalla planeetalla.[/QUOTE]

Miten ihmiset voi olla näin idiootteja.. Eikö ihmiset tajua et itsepuolustus johtaa usein tuomioihin. Jopa nainen joka oli lyönyt puukolla jalkaan miestä joka raiskasi naista niin nainen sai tuomion !!!!

[QUOTE="sasa";28715293]Ihminen joka istuu tuomiota kolmen tapon yrityksestä ja on jo aikaisempi tuomio väkivallasta ei kyllä olisi oikeutettu elämään kunnon kansalaisten parissa edes samalla planeetalla.[/QUOTE]

Onkohan sinulla vähän hakoteillä nuo omat asemasi tässä maailmassa, et ole kukaan ketään tuomitsemaan varsinkaan kun et mistään mitään tiedä.

Voin toki kertoa, että mieheni päälle käytiin yksityisasunnossa, kuristettiin, hakattiin, potkittiin jne. Hän reagoi voimakkaasti, jonka seurauksena on nyt vankilassa. That's it. Olisitko itse kenties osannut ajatella rationaalisesti vastaavassa tilanteessa? Vai kenties antanut vaan hakata ja kuristaa, tekemättä mitään?

Naisen tilanteeseen voin sen verran kertoa, että nainen yritettiin raiskata. Raiskaaja ei oleellisesti saanut mitään tuomiota, mieheni kävi sitten hoitamassa asian. Kyllä se muslimi vai mikä lie edelleen elossa on, ei siitä huolta, mutta ehkä oppi ettei naisiin kajota jos sanotaan EI.

Tässä tiivistelmä miehestäni ja siitä mitä hän on tehnyt. Toki hän on väärin toiminut, ei hän muuten vankilassa olisikaan. Jos sinulla, tai muillakaan ei ole mitään järkevää sanottavaa, suosittelen olemaan hiljaa. Ette ole ilmeisesti samassa tilanteessa, tai ole koskaan olleetkaan, joten kannattaisi olla moralisoimatta kun ette edes. ko. ihmistä tunne! Helppohan se kasvottomana on huudella ;)

[QUOTE="petsku";28715337]Miten ihmiset voi olla näin idiootteja.. Eikö ihmiset tajua et itsepuolustus johtaa usein tuomioihin. Jopa nainen joka oli lyönyt puukolla jalkaan miestä joka raiskasi naista niin nainen sai tuomion !!!![/QUOTE]

Ei ne tajua, ennen kuin JOS omalle kohdalle sattuu. Sitten sitä ollaankin niin ihmeissään, kun itse ollaan aluksi oltu kärkkäästi tuomitsemassa. Suomessa ei saa itseään puolustaa, se on fakta. Jos näin teet, istut itse kaltereiden takana.

Saihan se yksikin mies tässä jokunen aika sitten tapon yrityksestä tuomion, kun hänen kotiinsa murtauduttiin ja hän huitaisi teräaseella tunkeilijaa, joka oli kaikenlisäksi aluksi sumuttanut pippurisuihketta talon omistajan silmille. Toki siinäkin tilanteessa varmasti nämä tuomitsijat olisivat vain sanoneet, että käy toki peremmälle, keitänkö kahvia?

Ei ne tajua, ennen kuin JOS omalle kohdalle sattuu. Sitten sitä ollaankin niin ihmeissään, kun itse ollaan aluksi oltu kärkkäästi tuomitsemassa. Suomessa ei saa itseään puolustaa, se on fakta. Jos näin teet, istut itse kaltereiden takana.

Saihan se yksikin mies tässä jokunen aika sitten tapon yrityksestä tuomion, kun hänen kotiinsa murtauduttiin ja hän huitaisi teräaseella tunkeilijaa, joka oli kaikenlisäksi aluksi sumuttanut pippurisuihketta talon omistajan silmille. Toki siinäkin tilanteessa varmasti nämä tuomitsijat olisivat vain sanoneet, että käy toki peremmälle, keitänkö kahvia?

Heh

[QUOTE="mami";28715268]Ei ne perhetapaamiset itsessään ole kuvottavia, vaan se jos niissä harrastetaan seksiä vaikka lapset on mukana. Luitko kysymystäni ollenkaan? Ja paljon olen kuullut näin tapahtuvan, joten siksi kysyinkin asiasta.[/QUOTE]

Tähän kysyn vain, että miksi edes kommentoit kun et näköjään muuta tiedä kuin sen mitä olet kuullut? Aloituksessani selvästi kysyn, että onko muita joilla mies on vankilassa, teillä ilmeisesti ei ole.

Onkohan sinulla vähän hakoteillä nuo omat asemasi tässä maailmassa, et ole kukaan ketään tuomitsemaan varsinkaan kun et mistään mitään tiedä.

Voin toki kertoa, että mieheni päälle käytiin yksityisasunnossa, kuristettiin, hakattiin, potkittiin jne. Hän reagoi voimakkaasti, jonka seurauksena on nyt vankilassa. That's it. Olisitko itse kenties osannut ajatella rationaalisesti vastaavassa tilanteessa? Vai kenties antanut vaan hakata ja kuristaa, tekemättä mitään?

Naisen tilanteeseen voin sen verran kertoa, että nainen yritettiin raiskata. Raiskaaja ei oleellisesti saanut mitään tuomiota, mieheni kävi sitten hoitamassa asian. Kyllä se muslimi vai mikä lie edelleen elossa on, ei siitä huolta, mutta ehkä oppi ettei naisiin kajota jos sanotaan EI.

Tässä tiivistelmä miehestäni ja siitä mitä hän on tehnyt. Toki hän on väärin toiminut, ei hän muuten vankilassa olisikaan. Jos sinulla, tai muillakaan ei ole mitään järkevää sanottavaa, suosittelen olemaan hiljaa. Ette ole ilmeisesti samassa tilanteessa, tai ole koskaan olleetkaan, joten kannattaisi olla moralisoimatta kun ette edes. ko. ihmistä tunne! Helppohan se kasvottomana on huudella ;)

Se on merkillistä, että nämä linnavenkulat päätyvät elämässään kerta toisensa jälkeen tilanteisiin, joiden lopputulemana istuvat linnassa kaltaistensa kanssa. Ja poikkeuksetta syy on jonkun muun. Itse en 43 vuoden aikana ole joutunut elämässäni kertaakaan edes tappeluun. Saatika tilanteeseen, jossa yksityisasunnossa tilanne eskaloituu niin, että tulee tuomio kolmesta tapon yrityksestä. "Reagoi voimakkaasti" on melkoista vähättelyä. Tai se, että "käy hoitelemassa" ihmisiä kertoo myös melkoisesta luolamiesidiootista.

[QUOTE="vieras";28715249]Minulla on ihania muistoja Naarajärven avovankilan piha-alueelta yks kesä. Siinä sai vapaasti istuskella ja syödä samalla tuoretta marjapiirakkaa... pikkuisen mukavampia nuo tapaamiset, kuin kivitaloissa. :)[/QUOTE]

Mieheni meinasi aluksi hakea sinne, mutta hakikin Ojoisten avovankilaan. En tiedä pääseekö, nämä käsittelyt vievät aina oman aikansa. Koevapautta kuitenkin ruetaan jo pian järjestelemään, joten eipä hän kauaa kerkeäisi muualla olemaankaan. Puolen vuoden päästä siis suunnilleen koevapaus on mahdollinen.

[QUOTE="sasa";28715427]Se on merkillistä, että nämä linnavenkulat päätyvät elämässään kerta toisensa jälkeen tilanteisiin, joiden lopputulemana istuvat linnassa kaltaistensa kanssa. Ja poikkeuksetta syy on jonkun muun. Itse en 43 vuoden aikana ole joutunut elämässäni kertaakaan edes tappeluun. Saatika tilanteeseen, jossa yksityisasunnossa tilanne eskaloituu niin, että tulee tuomio kolmesta tapon yrityksestä. "Reagoi voimakkaasti" on melkoista vähättelyä. Tai se, että "käy hoitelemassa" ihmisiä kertoo myös melkoisesta luolamiesidiootista.[/QUOTE]

Vääränlainen seura saa helposti tällaisia tilanteita aikaan. Se on hienoa, jos et ole koskaan joutunut tappeluun. Minä olen alle 30v ja olen jo nähnyt jos jonkinmoista.

Lisään että turha siltikään spekuloida tilanteita millään muotoa, jos olet 43 v etkä ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa 3 miestä käy kimppuun tai että naisystäväsi yritetään raiskata, niin sinulla on mennyt hienosti.

Minua on jo 17-vuotiaana käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten huomaa että lähtökohtamme ovat vähän erilaiset. Olen luultavasti kokenut elämäni aikana erilaisia asioita kuin sinä, samoin mieheni. Mutta ei se oikeute sinua toimimaan tuomitsijana millään muotoa. Kai tajuat sen?

[QUOTE="sasa";28715427]Se on merkillistä, että nämä linnavenkulat päätyvät elämässään kerta toisensa jälkeen tilanteisiin, joiden lopputulemana istuvat linnassa kaltaistensa kanssa. Ja poikkeuksetta syy on jonkun muun. Itse en 43 vuoden aikana ole joutunut elämässäni kertaakaan edes tappeluun. Saatika tilanteeseen, jossa yksityisasunnossa tilanne eskaloituu niin, että tulee tuomio kolmesta tapon yrityksestä. "Reagoi voimakkaasti" on melkoista vähättelyä. Tai se, että "käy hoitelemassa" ihmisiä kertoo myös melkoisesta luolamiesidiootista.[/QUOTE]

Kaveri saattoi säästää muut naiset raiskauksilta kun kävi hoitelemassa mutiaisen joka naisia yrittää raiskata. Toivottavasti otti opikseen!!! Jos ei tuomiota anneta tollaselle kuspäälle ni hyvä että joku älys ottaa oikeuden omiin käsiin. Toivottavasti joku mutiainen raiskaa sun muijas eikä saa tuomioo niin kysyn sit sulta et miltä tuntuu...

Arvasin, että joku kokee tehtäväkseen alkaa spekuloida tilannetta vaikkei siitä mitään tiedä.

Ja kiitos huolehpidostasi, mutta emme me ole yksin :) Olemme aivan yhtälailla oikeutettuja elämään tällä planeetalla, kuin tekin jotka oletatte nähtävästi olevanne täydellisiä.

Näihin muihin kommentteihin mieheni vankilataustoista en edes viitsi kommentoida, koska oikeastaan eihän se teille edes kuulu.

Ja perhetapaamisista sen verran, että en ota lapsia joka kerta mukaan, jolloin meillä on koko aika vain toisillemme. Saatte kaiken kuulostamaan niin likaiselta ja inhottavalta. Ei se sitä ole. On meillä oikeus yksinollessamme harrastaa seksiä aivan kuten muillakin aviopareilla. Taitaa olla jollakin paha puute, jos täytyy asiaa noin rueta korostamaan, ei minulla ole ainakaan sille tarvetta.

Voin kertoa, että viimeksikin nuorempi lapsi oli mukana (vanhempi ei kun oli hieman kipeänoloinen), isä leikki lapsen kanssa kuten normaalit isät tekee, joimme kahvia ja juttelimme niitä näitä. Omituista että joku saa tästä väännettyä jotakin irstasta ja kuvottavaa. Teillä se taitaa päässä vikaa olla, ei kenelläkään muulla.

Tyypillinen vankilakundin muija.. "Meillä on niin ihanaa, vaikka mies istuukin kiven sisässä ja eihän se mikko-juhanin pahoinpitelemä mies edes kuollut, mitä nyt vaan sai elinikäisen neliraajahalvauksen ja pysyvät traumat kaikkia kohtaan.."

[QUOTE="sasa";28715454]Kannattaisikohan vaihtaa seuraa ja sosiaalisia ympyröitä? Normaalia käytöstä voi odottaa normaaleilta ihmisiltä, kuten palstalla joku mainiosti tiivisti jokin aika sitten.[/QUOTE]

Kuka täällä nyt on niin normaali? Mitä se edes tarkottaa?
Minusta on aika normaalia, että jos käydään kimmppuun niin yritetään puolustautua kaikin keinoin.

Lisään että turha siltikään spekuloida tilanteita millään muotoa, jos olet 43 v etkä ole koskaan joutunut tilanteeseen, jossa 3 miestä käy kimppuun tai että naisystäväsi yritetään raiskata, niin sinulla on mennyt hienosti.

Minua on jo 17-vuotiaana käytetty seksuaalisesti hyväksi, joten huomaa että lähtökohtamme ovat vähän erilaiset. Olen luultavasti kokenut elämäni aikana erilaisia asioita kuin sinä, samoin mieheni. Mutta ei se oikeute sinua toimimaan tuomitsijana millään muotoa. Kai tajuat sen?

"Normaalit" ihmiset eivät vain yksinkertaisesti joudu noihin tilanteisiin missä on vain ihan pakko hakata joku. Silloin kun kerran joku meinasi käydä päälleni, niin pääsin tilanteesta eroon kipaisemalla karkuun, eikä yhtään tullut nynny olo.

Kuulostat tyypilliseltä jakorasialta, joka pyörii noissa luolamiespiireissä ja mitä vaarallisempi äijä, sen ihanampaa se on chateissa kehuskella, kuinka juuri mun mies on ritari, kun eläimen raivolla hakkaa ihmisiä.

[QUOTE="petsku";28715461]Kaveri saattoi säästää muut naiset raiskauksilta kun kävi hoitelemassa mutiaisen joka naisia yrittää raiskata. Toivottavasti otti opikseen!!! Jos ei tuomiota anneta tollaselle kuspäälle ni hyvä että joku älys ottaa oikeuden omiin käsiin. Toivottavasti joku mutiainen raiskaa sun muijas eikä saa tuomioo niin kysyn sit sulta et miltä tuntuu...[/QUOTE]

Sinun koristautumiseesi kuuluu luultavasti leijonakorut...

Jos nyt menisit angstiasi purkamaan vaikka hommafoorumille "mutiaisinesi".

Alkuperäinen kirjoittaja ööö??;28715491:
Minusta on aika normaalia, että jos käydään kimmppuun niin yritetään puolustautua kaikin keinoin.

Ehkäpä näin onkin, mutta se normaalius loppuu suunnilleen siinä kohdin, kun puhutaan jo useammista vankilatuomioista ja aikaisemmasta rikostaustasta..

Alkuperäinen kirjoittaja ööö??;28715491:
Minun tuttava ja ystäväpiiriini ei kuulu yhtään ihmistä, joiden seurassa pitäisi pelätä hyökkäystä kolmen miehen voimin niin, että saisin lopulta tapon yrityksestä tuomion.

Tämä tappeleva ja hakkaava valkoinen roskasakki saisi mennä jonnekin kaus muista ihmisistä keskenään elämään luolamiesten moraalikoodillaan, koska heitä ei selvästikään ole kulttuurievoluutio saanut kiinni.

Sitte on iltasanomissa otsikot, että mies hakkasi vaimonsa ja tappoi perheensä. Voivoi vaan. Tollanen yhteiskunnan pohjasakka tulis jättää ihan yksin lopun elämäkseen.

Kyllä näitä tällaisia otsikoita ovat tainneet aiheuttaa lähinnä ne ns. tavalliset perheenisät joista kukaan ei olisi osannut arvata tuollaista...

Ei sillä, että ap mies kuulostaisi mitenkään ihanalta. Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa vaan pelkäisin, että joku kerta miehellä napsahtaa ja hakkaa vaimon ja lapset.

Voi vain kysyä miksi yleensäkään joutuu tilanteeseen missä 3 muuta tulee kimppuun tai joku käy naisystävän päälle..?

Niin, näinhän ei koskaan käy muuten kuin itse aiheuttamalla, mutta se on kyllä absoluuttinen totuus, että jos puolustaa rakkaitaan (paljosti ylireagoiden kyllä joo), niin on automaattisesti tuleva perheensä lahtaaja.

En tiiä... Mä olen kyllä semmonen, että jos joku kimppuun käy, niin aivan sama mitä niille käy, kun puolustan itseäni, sama koskee rakkaitteni satuttamista... Enkä kyllä ole pätkääkään väkivaltainen, enkä satuttaisi lähimmäisiäni. Enemmänkin yliherkkä, ja meinaa tulla itku jo siitä, jos tallaan etanan.

[QUOTE="Miira";28715562]Kyllä näitä tällaisia otsikoita ovat tainneet aiheuttaa lähinnä ne ns. tavalliset perheenisät joista kukaan ei olisi osannut arvata tuollaista...

Ei sillä, että ap mies kuulostaisi mitenkään ihanalta. Itse en voisi olla tuollaisen miehen kanssa vaan pelkäisin, että joku kerta miehellä napsahtaa ja hakkaa vaimon ja lapset.[/QUOTE]

Vittu miten naiivia.. Omien rakkaiden hakkaaminen on hiukan eri asia kuin niiden tai itsensä puolustaminen.
Mutta ei siinä, kiittelisit varmaankin omaa miestäsi, jos tulisi tilanne, että kimppuusi hyökättäisiin, ja hän katselisi vierestä.

Vittu miten naiivia.. Omien rakkaiden hakkaaminen on hiukan eri asia kuin niiden tai itsensä puolustaminen.
Mutta ei siinä, kiittelisit varmaankin omaa miestäsi, jos tulisi tilanne, että kimppuusi hyökättäisiin, ja hän katselisi vierestä.

Käännä asia sitten päin persettä jos niin haluat. Kyllä moni on puolustanut omaa puolisoaan ja perhettään eikä silti ole vankilassa.

Osoitit vain oman tyhmyytesi tuolla vastauksella.

"Normaalit" ihmiset eivät vain yksinkertaisesti joudu noihin tilanteisiin missä on vain ihan pakko hakata joku. Silloin kun kerran joku meinasi käydä päälleni, niin pääsin tilanteesta eroon kipaisemalla karkuun, eikä yhtään tullut nynny olo.

Kuulostat tyypilliseltä jakorasialta, joka pyörii noissa luolamiespiireissä ja mitä vaarallisempi äijä, sen ihanampaa se on chateissa kehuskella, kuinka juuri mun mies on ritari, kun eläimen raivolla hakkaa ihmisiä.

Kiitos havainnollistamisesta siitä millainen minä olen. :)

Olen kyllä ihan normaali perheenäiti, joka on naimisissa. Mies nyt vaan sattuu olemaan vankilassa. Toki jos se kuvitelma minusta jakorasiana saa mielesi kirkkaammaksi, niin anna mennä vaan :)

[QUOTE="Miira";28715618]Käännä asia sitten päin persettä jos niin haluat. Kyllä moni on puolustanut omaa puolisoaan ja perhettään eikä silti ole vankilassa.

Osoitit vain oman tyhmyytesi tuolla vastauksella.[/QUOTE]

Niin, onhan sitä puolustamista monenlaista muutakin kuin väkivalta. Sen vuoksi mieheni onkin vankilassa, että hän on toiminut väärin, eli harjoittanut väkivaltaa hyökkääjiään kohtaan. Mieheni on harrastanut mm. nyrkkeilyä ja muita tämäntyylisiä lajeja, joten hän osaa kyllä lyödä jos tarve vaatii. Ei hän kuitenkaan kaupungilla kulje nyrkkiä tarjoamassa jokaiselle vastaantulijalle vain siksi, että hakee tappelukaveria vaikka moni näin luultavasti olettaakin.

Se, että tilanne jossa mieheni on ollut, joka on tähän vankilatuomioon johtanut, on sellainen jossa monikaan teistä tuskin on ollut. Nyt ei puhuta mistään nakkikioskin pikku sanaharkoista, vaan oikeasti ihmisistä jotka halusi satuttaa.

Yhteistyössä