Sinkkunaiset, käytättekö te e-pillereitä tms?

• Viestiketjun aloittaja "Yh-äiti"
  • Ensimmäinen viesti
"Yh-äiti"
Itse olen seurustellut viimeksi vajaa kaksi vuotta sitten ja koko tämän ajan olen syönyt e-pillereitä. Seksiä on toki ollut satunnaisten kumppanien kanssa, mutta kortsua on käytetty. Eli tulpaehkäisy on ollut käytössä.

Itse söin
Pillerit otin aikanaan sekä ehkäisyn takia että alati kovenevien kuukautiskipujen. Ja kyllä myös sinkkuna söin niitä. Itsellä on ilman pillereitä kovat kuukautiskivut, pahat pms oireet ja runsaat kuukautiset sekä akne. No itselle nuo pillerit onkin määrätty sairauden hoitoon, vaikka niillä ihan se ehkäisykäyttökin tällä hetkellä on.

Söin pillereitä monta vuotta vaikka satunnaisten kumppanien kanssa tietty myös kondomi. Menkat pysyi tasaisina. Sitten niitä ei enää annettu kun olin liian vanha ja poltin liikaa tupakkaa, eli nyt oon ilman.

Eli jos haluun tota kukkastani jaella nii pitää muuta suojaa olla :xmas:

• Tykkää
Reactions: famipala ja kepsis
Itse en sinkku ole, mutta pari ystävääni ovat sinkkunakin syöneet e-pillereitä vain siksi että iho pysyy parempana. Toisella on ollut lyhyitä suhteita/seksiäkin kyllä, mutta toisella ei vuosiin eli ehkäisyntarvettakaan ei ole.

Itse aikoinaan 14-15 kesäisenä aloitin e-pillerit runsaiden ja pitkäkestoisten (10-14 vrk) kuukautisten takia, ehkäisyntarve tuli vasta 2-3 vuotta myöhemmin kun aloin seurustelemaan nykyisen mieheni kanssa :) kyllä niitä siis muutenkin syödään kuin vain ehkäisymielessä.

Yhteistyössä