The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Harjoittelen tulevaa Saharanreissua varten.
Lähden baariin ottamaan oluen. Tienaan muutaman oluen voittamalla jokaisen vastaantulevan shakkimatsin, jos muut eivät ole vielä älynneet vedätystäni (kahdessa vuodessa)
Jos löytyy kameleihin vaihdettava nainen, niin talletan kellarikomerooni tulevan varalle. Minulla on loistava iskulause: "Neiti, tuoksuuko tämä nenäliina mielestänne kloroformille"?

Äläkä tinkuliina murehdi, palaan ennen puoltayötä ja olen lusikoimassa vieressäsi ennenkuin huomaatkaan. Enkä tuo muita petiin vaan vien ne tosiaan vastaisuuden varalle tuonne kellarikomeroon tai sitten pakastimeen tms.

Heipähei, kunnes minut ulosheitetään. Hmmm... yleensä on kyllä käynyt päinvastoin. Asiankannattaja on ihan kaikessa rauhassa yrittänyt kontata kotiinsa, niin tuo lähikapakan kerberos on tarttunut niskasta kiinni ja sanonut, että sinä tulet tänne vielä ottamaan ainakin yhdet ja laulamaan kjummenen. Ihankauheeta.

kahvikirahvi
[QUOTE="Milli";28707567]No en perusta, jos mun suuri suojelutyöni kaatuu sun takia :)[/QUOTE]

TAi voit perustaa, jos lupaat ettet anna mulle sanktioita :snotty: Hämyheikit olkoon ihan rauhassa omissa kodeissaan, mutta minun kattoni alle ei ole asiaa.

Harjoittelen tulevaa Saharanreissua varten.
Lähden baariin ottamaan oluen. Tienaan muutaman oluen voittamalla jokaisen vastaantulevan shakkimatsin, jos muut eivät ole vielä älynneet vedätystäni (kahdessa vuodessa)
Jos löytyy kameleihin vaihdettava nainen, niin talletan kellarikomerooni tulevan varalle. Minulla on loistava iskulause: "Neiti, tuoksuuko tämä nenäliina mielestänne kloroformille"?

Äläkä tinkuliina murehdi, palaan ennen puoltayötä ja olen lusikoimassa vieressäsi ennenkuin huomaatkaan. Enkä tuo muita petiin vaan vien ne tosiaan vastaisuuden varalle tuonne kellarikomeroon tai sitten pakastimeen tms.

Heipähei, kunnes minut ulosheitetään. Hmmm... yleensä on kyllä käynyt päinvastoin. Asiankannattaja on ihan kaikessa rauhassa yrittänyt kontata kotiinsa, niin tuo lähikapakan kerberos on tarttunut niskasta kiinni ja sanonut, että sinä tulet tänne vielä ottamaan ainakin yhdet ja laulamaan kjummenen. Ihankauheeta.
Mitäs sitä murehtimaan onhan mulla ruutis:heart: tosin se pitää nyt lomaa lusikkahommista,suotakoon se hänelle:)

Niin minäki, muutaman kerran tullut ajettua johonkin hevonkuuseen kun navigaattori sinne käski :D espanjassa ehkä pahiten meni mönkään
No joo, lähdettiin tänään sussun kans iltapäivällä Tampereelle kauheella kiireellä ja sai päästää isookin tietä ihan nasta laudassa, mut siitä riemu ratkes kaupungissa kun piti ettiä jostain Tesomalta joku pikkukatu.
Mä oon Tampereella paljon ajanut ja se navigaattori ajatti ihan mistä sattuu, sit aloin ajamaan oman pääni mukaan ja "käänny takaisin, jos mahdollista".
Vittu! :D löytyi se tie, mutta ilman navigaattoria!

Sangria
No joo, lähdettiin tänään sussun kans iltapäivällä Tampereelle kauheella kiireellä ja sai päästää isookin tietä ihan nasta laudassa, mut siitä riemu ratkes kaupungissa kun piti ettiä jostain Tesomalta joku pikkukatu.
Mä oon Tampereella paljon ajanut ja se navigaattori ajatti ihan mistä sattuu, sit aloin ajamaan oman pääni mukaan ja "käänny takaisin, jos mahdollista".
Vittu! :D löytyi se tie, mutta ilman navigaattoria!
Joo tota "käänny takaisin" kuultu monet kerrat, keskellä motariakin :LOL: semmosii vempaimii ne on :D

Sangria
niissähän on virtanappula että siitä kääntää offille jos ohjeet ei kiinnosta

tai sitte käyttää vain karttanäyttönä
Jep :)

Huh, haluu ees muistella sitä kun espanjaan tultiin kolmen lennon ja 12h matkaamisen jälkeen, vuokrattiin auto ja piti löytää keskellä yötä talo joka oltiin vuokrattu, noh navi ei sitä sit tunnistanut kun niin uusi alue kyseessä. Lopulta oltiin jossain ihan hevonkuuses, kymmeniä kilometrejä sivussa :D paikallinen poliisi sattui olemaan siinä joka onneks neuvoi oikean suunnan.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä