The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kepeää keskiviikkoa :wave:!

..se on päivä aloitettu hoitsuhommilla ja kovasti "kehujakin" sain ;)..."...ai hitonhitonhitonhitto!!!! Äitiii!!! Onko tarkoitus ottaa koko jalaka irti??!!|O.."...:snotty: :rolleyes:...hyvin se siinä paikallaan pysyi, jalaka meinaan..

Miehelle laitettu pihamaalle urakantynkää, josko ehtis tekemään ennen kuin vettä sattaa niskaan...tai niin se lupailee ja hiukan näyttää siltä mutta tietennii mennee ohi niin kuin ennenkin.

Hommia ois siunaantuneena vaikka kuinka mutta kun en oikein taas tiiä mistä kummasta alottas. Luultavimmin siitä varmemmasta, mikä tulee valmiiksi saatua eli sapuskan tekemisestä :)

...mä en muuten nähnyt niin minkään valtakunnan unia, mikä osaa myös olla varsin kettumainen tilanne :kieh:..on kuin ei olis nukkunut ollenkaan eli perusmeiningillä mennään. Sitäpaitti. Itikat on persiistä. Mua on TAAS kupattu viime yönä ja patit on kokoluokkaa megallomaanisen järkyttävät :O :snotty:...mä oon niin herkkä....

"Milli"
Voi voikilo sentäs. Pakko alkaa uskomaan uskomuksiin, kun eilen illalla listin vahingossa, ihan vaaaahingossa, hämähäkin ja tadaa..

.. nyt SATAA.

Rangaístus viattoman luontokappaleen hengen riistosta, klunks.

:ashamed:

[QUOTE="Milli";28706788]Voi voikilo sentäs. Pakko alkaa uskomaan uskomuksiin, kun eilen illalla listin vahingossa, ihan vaaaahingossa, hämähäkin ja tadaa..

.. nyt SATAA.

:ashamed:[/QUOTE]

Ookei, jos menis noin niin mää en näkis varmaan aurinkoista päivää koskaan, kun nitistän aina sisätiloissa näkemäni hämikset :D

Toisaalta mun mielestä helle ei oo kivaa, niin sillä periaatteella täällä kai pitäis paistaa :confused:

[QUOTE="Milli";28706788]Voi voikilo sentäs. Pakko alkaa uskomaan uskomuksiin, kun eilen illalla listin vahingossa, ihan vaaaahingossa, hämähäkin ja tadaa..

.. nyt SATAA.

:ashamed:[/QUOTE]

:hug:...

..voe ryönä, meillä pitäs sattaa sitten alvariinsa..

Mutta. Meilläpä mennee lentävänä lauseena se, että jos hämyheikkisen tappaa - tietoisesti - niin sitten tullee sen seittemän vuoden poishuonous...

Siitä on sitten pidetty aika monesti huolta :rolleyes:

kahvikirahvi
Meidän taloyhtiössä asuu taunoja, ne eivät ymmärrä vuokranantajan selvällä suomenkielellä kirjoitettuja lappuja ilmoitustaululla että KISSOJA EI SAA PÄÄSTÄÄ VAPAAKSI. Mää jouduin äskön hätistämään yhen karvaperseen hiekkalaatikolta, johon se oli kyykistynyt juuri tarpeilleen :kieh:

Tekis mieli napta ne elukat kiinni ja piruuttaan viedä löytöeläinkotiin.

"Milli"
MUTTA herää kysymys, että millä toimenpiteellä sitten saa sen ikuisen (no okei, ei AIVAN ikuisen :) auringonpaisteen? Pitääkö perustaa hämähäkkikasvattamo? Hyi kauheeta.. :/

[QUOTE="Milli";28707146]MUTTA herää kysymys, että millä toimenpiteellä sitten saa sen ikuisen (no okei, ei AIVAN ikuisen :) auringonpaisteen? Pitääkö perustaa hämähäkkikasvattamo? Hyi kauheeta.. :/[/QUOTE]

jos muuttais Saharaan? siellähän ei varmaan ole juuri hämppiksiä

[QUOTE="Milli";28707146]MUTTA herää kysymys, että millä toimenpiteellä sitten saa sen ikuisen (no okei, ei AIVAN ikuisen :) auringonpaisteen? Pitääkö perustaa hämähäkkikasvattamo? Hyi kauheeta.. :/[/QUOTE]

Mistä tää aurinkoon liittyvä uskomus tulee? Mää olen kuullut vaan että tuottaa yleistä huonoa onnea tappaa hämis. Vai pidätkö vain auringonpaisteesta niin paljon, että sade on automaattisesti merkki huonosta onnesta :D

kahvikirahvi
Mistä tää aurinkoon liittyvä uskomus tulee? Mää olen kuullut vaan että tuottaa yleistä huonoa onnea tappaa hämis. Vai pidätkö vain auringonpaisteesta niin paljon, että sade on automaattisesti merkki huonosta onnesta :D
Meikä kuuli yhdeltä kaverilta että hälle on pienenä kerrottu että jos tappaa hämähäkin, se herää yöllä kuolleista ja menee tappajansa korvaan.

Meikässä olisi taas virtaa muillekin jaettavissa.
Vaan ei oikkein tiedä, mihin repeis. :)

Jos jaettavaksi riittää, niin tänne kiitos edes parin ydinvoimalan verran.

Ja mikäli joku on hyvissä välilöissä Matti Nukkusen kanssa, niin voisi hänelle kertoa, että on tainnut hukata asiankannattajan osoitteen. Sanokaa, että tulee käymään ja ottaa kottikärryllisen unihiekkaa mukaan.

Vastalahjaksi voisin jollekin halukkaalle toimittaa muutaman junanvaunullisen kykyä valvoa hamaan hulluuteen asti.

Tuon juorun on hämähäkit itse pistäneet liikenteeseen. Sam kun löi Lukitaria miekalla, niin hämpyt tuumasivat jonkun tarinan suojakseen keksiä vastaisuuden varalle.

"Milli"
Meikä kuuli yhdeltä kaverilta että hälle on pienenä kerrottu että jos tappaa hämähäkin, se herää yöllä kuolleista ja menee tappajansa korvaan.
MITÄÄÄH? Jos mulle olis kerrottu noin, niin olisin aikaa jo perustanu hämähäkkiensuojeluyhdistyksen tms. :D
Minä luin jostaki, että ihminen "syö" unissaan keskimäärin 8 hämähäkkiä elämänsä aikana, YÄÄÄK. Oiskohan se mun kiintiö jo täynnä, nii ei tarttis jännitellä enää 8)

jos muuttais Saharaan? siellähän ei varmaan ole juuri hämppiksiä
Olen tuon muuton jo valmiiksi suunnitellut. En hämähäkkien vuoksi vaan ihan muuten vaan, kun en ole siellä koskaan käynyt. Mutta kun meikäläinen tuntee aikansa koittaneen, niin menen saharan laitamille, vaihdan silloisen vaimoni muutamaan kameliin ja niin suureen määrään olutta kuin ne kamelit jaksavat raahata. Sitten tepastelen kamelien kanssa niin pitkälle keskelle saharaa kunnes kamelit kupsahtavat. Ja sitten vaan juon sitä olutta ja syön aurinkokuivattua kamelia siinä viikatemiestä odotellessa.

Se olis semmoinen komea "hyvästit räntäsateille"- lähtö.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä