Kivojen ihmisten sisäpiiriketju VAIN KIVOILLE JUTUILLE!

lucifer
Mansikoita, mansikoita, mansikoita, mansikoita, mansikoita, mansikoita, mansikoita, mansikoita

Eilen ei sitten satanutkaan, poimittiin tämän aamun kakkutilauksiin mansikat, kaikkia ei saatu omasta maasta joten isäntä kipasi kaupasta lisää.

muksut viihty järvessä, ite leipomisen lisäksi huolsin kasvimaata. Tiedä vaikka sieltäkin syksyllä satoa tulisi.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja Kais
"sipsi"
Koti alkaa siistiytyä tyttären rippijuhlia varten :) Jotenkin kukkakausi meni minulta ohi, kun ajattelin poimia kahvipöytään luonnonkukkia. Ei täällä pohjoisessa tällä hetkellä mikään ole oikein täydessä kukassa. Piti turvautua naapurikylän kukkakauppaan :) Toivottavasti sää suosisi, saataisiin olla pihamaalla :)
 
  • Tykkää
Reactions: Kais
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28690612:
Mies palaa pian työreissulta. Kävin neidin kanssa lähimetsässä kävelyllä. Syötiin paljon metsämansikoita ja kantarelleja löytyi sen verran, että saadaan tehtyä joko ensimmäinen kantarellikastike tai sitten paistetaan leivän päälle.
Oi kanttarelleja, kuola tippuu :p
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28690642:
Mulla on aivan ihana kymmenenvuotias joka auttaa kinttuvammaista äitiään :heart: Muuten :mad: niin paljon että jos jollain on ylimääräinen halaus tarjolla niin otan ilomielin vastaan :D
:hug: ja vielä iso hali:


Mä tarvin halin kans. Meillä hajosi auto iltapäivällä. En pääsekään huomenna lakkasuolle. Miksi muuten aina autot hajoavat perjantaina iltapäivällä niin, että korjaamoissa vain nauretaan korjauskyselyille?
 
  • Tykkää
Reactions: Miä.
minä,
Summer Up -festivaalialueen portit avattiin puoli kolmelta Lahden Mukkulassa. Puolitoista tuntia myöhemmin portilla ei ollut syntynyt jonoja, vaan ihmisiä tulee paikalle tasaiseen tahtiin.

Tunnelma festivaalialueella on rauhallinen. Eikä porottavan auringon alla kannatakaan riehua, jos meinaa jaksaa koko päivän.

Puoli viideltä päälavan valloittaa Notkea Rotta & SMC Lähiörotat. Kolmelta lavalle kipusivat päivän ensimmäiset artistit, Majuri sekä lahtelaiset veljekset Jay Who? ja Ideaali.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kantojäärä;28690704:
:hug: ja vielä iso hali:


Mä tarvin halin kans. Meillä hajosi auto iltapäivällä. En pääsekään huomenna lakkasuolle. Miksi muuten aina autot hajoavat perjantaina iltapäivällä niin, että korjaamoissa vain nauretaan korjauskyselyille?
Saat takasin :hug: Mä oon tällä viikolla kaivannut ajokorttia monta kertaa :snotty: Ja miestä taloon :D
 
  • Tykkää
Reactions: kantojäärä
minä,
Pohjois-Karjalan pelastuslaitos onnistui vapauttamaan pinteeseen jääneen kanahaukan Ilomantsissa.
Nuorelle kanahaukalle oli käydä köpelösti Ilomantsissa perjantai-iltana.
Pohjois-Karjalan pelastuslaitoksen tiedotteen mukaan "nuori kanahaukka oli jäänyt katiskaan panttivangiksi".
Pelastuslaitoksen henkilökunta, joka sai tapauksesta hälytyksen puoli kahdentoista aikaan, onnistui kuitenkin vapauttamaan kanahaukan katiskasta.
 
lucifer
Jol onni on sen kätkeköön... Vai mitenhän se virallisesti menee. Kuitenkin avaudun nyt onnestani tai onnellisuudestani. Eilen satoi veetä kun Esterin perseestä kokopäivän,mutta sain houkuteltua perheen miehet ulkoilemaan metsään. Kierettiin 10km lenkki rankkasateessa,välillä nautittiin laavulla nokipannukahvit, mehut ja muut herkkueväät. Oli mukava reissu vaikkakin kosteahko:D illalla sitten nautittiin saunasta ja uimisesta. Tänään on nautittu sitten auringosta, mansikoista, kermavaahdosta ja pihapeleistä. Ystäväperhe tuli lapsineen kyläilemään niin hulinaa on riittänyt. Ihana viikonloppu rakkaideni seurassa kotimaisemissa.
 
  • Tykkää
Reactions: Minna77 ja Kais
Olen oppinut tykkäämään pyöräilystä taas. Yleensä se on aika tympeetä liikuntaa mun mielestä, hyötyliikuntana toki mainiota. Mutta pyörälenkit sauvakävelylenkkien tilalla kipeän jalan vuoksi on olleet ihan pakkopullaa. Mutta nyt olen vihdoin alkanut nauttia pyöräilystäkin. Oikein odotan, että pääsen seuraavan kerran kiskaisemaan 30 km lenkin.

Tänään kävin salilla, oli hyvä reeni.
 
  • Tykkää
Reactions: Kais ja Minna77
Keittiönoita
Keittis voi hyvän tähen, miten suloinen! :heart: Tuommoselle naamalle ei voi olla edes vihainen, vaikka tekis mitä koiruuksia. :D

Saako kysyä kaverin nimeä?
Stella on tämän kaverin nimi. Tuli meille eilen ja vaikka tulikin aluksi vain väliaikaishoitoon, niin taitaa tuo meille jäädä pysyvästi :D Kotiutui meille viidessä minuutissa ja tulee kissojenkin kanssa toimeen, joten huomenna ilmoittelen yhdistykseen, ettei tarvitse etsiä tälle koiralle uutta kotia vaan saa jäädä meille.
 

Yhteistyössä