kahvikirahvi
Olipa kiva käydä kaverin kanssa ihan kunnolla uimassa Nyt taitaa nukkumatti kutsua niin jaksaa huomenna sitten töihommiin, salille ja muihin juttuihin. HY kaikille!
"Uimassako"Olipa kiva käydä kaverin kanssa ihan kunnolla uimassa Nyt taitaa nukkumatti kutsua niin jaksaa huomenna sitten töihommiin, salille ja muihin juttuihin. HY kaikille!
höh, onpas sitten omituinen hellaKokeilin, kokeilin myös nostaa sitä etuosasta.
Todella erikoisessa paikassa; tuulihousujen taskussa.
Täällä ollaan. Kylläpäs nukutti mainiosti.:wave:
onks täällä ketään?
4päivää vielä...
Olit sitten huonosti varustetulla autolla liikkeelläHetki sitten palattu kotiin ja vittu mikä reissu. Nyt nukkumaan.
Ja Majuri: ei ollu Kossua hanskalokerossa. Kun oliskin ollut!
Ai täällä on joku,mä ehin tässä välissä jo syödä,tiskata ja käydä tankkaa auton.Täällä ollaan. Kylläpäs nukutti mainiosti.
Vaikea sanoa. Ihan kuin olis pitkästä aikaa ollut unikaveri...Ai täällä on joku,mä ehin tässä välissä jo syödä,tiskata ja käydä tankkaa auton.
Mikäs sua niin mainiosti nukutti?
Niin missäs te nyt olittekaan? mulla jotenkin mennyt ihan ohi koko juttu.Nyt sitten ollaan hotellilla,kyl on jalat kipeet ku ympäri tuota keskustaa käveltiin..nyt sit lepäillään ja möllistellään ja huomenna huvipuistoon.
kutitteliko se sua? hyvä jos sua nukutti,mun yö oli jotenkin omituinen sellanen katkonainen,uni tuli ja se meni ja sit taas se tuli.Vaikea sanoa. Ihan kuin olis pitkästä aikaa ollut unikaveri...
kutitteliko se sua? hyvä jos sua nukutti,mun yö oli jotenkin omituinen sellanen katkonainen,uni tuli ja se meni ja sit taas se tuli.[/QUOTE
No ilmankos sinun unesi oli katkonaista...
Mukavaa lomareissua teille kaikille ! Olittekos te nyt siellä Jyväskylässä vai? Ottakaahan kaikki irti eli nauttikaa koko rahan edestä!Nyt sitten ollaan hotellilla,kyl on jalat kipeet ku ympäri tuota keskustaa käveltiin..nyt sit lepäillään ja möllistellään ja huomenna huvipuistoon.
Hyvä! Mieluummin todellakin ennen reissua huollettavana kuin reissun aikana.Mä sain muuten tänää tilattua sen öljynvaihon autoon ja sit vielä jakohihnan vaihdon vai mikä hihna se on nimeltään.Onpahan nekin sitten alta pois ja jos vaikka jonnekkin lomalla lähtee niin on ne asiat kunnossa mikäli sikäli lähtee ite ajelee jonnekkin.
pöhkutitteliko se sua? hyvä jos sua nukutti,mun yö oli jotenkin omituinen sellanen katkonainen,uni tuli ja se meni ja sit taas se tuli.[/QUOTE
No ilmankos sinun unesi oli katkonaista...
No mistä sen tietää tuleeko lähettyä minnekkään,ainakaan omalla autolla mutta onhan noi nyt muutenkin tehtävä niin parempi heti kun myöhemmin.Onpahan yksi asia vähemmän hoidettavana.Hyvä! Mieluummin todellakin ennen reissua huollettavana kuin reissun aikana.
No, sanotaanko näin, että öljyt kannattaa vaihtaa ennenkuin kone leikkaa kiinni. Huomattavasti ennen. Samoin jakohihna kannattaa vaihtaa ennenkuin se katkeaa. On huomattavasti halvempaa.No mistä sen tietää tuleeko lähettyä minnekkään,ainakaan omalla autolla mutta onhan noi nyt muutenkin tehtävä niin parempi heti kun myöhemmin.Onpahan yksi asia vähemmän hoidettavana.