IhanaValo
Eiku hyvää yötä :wave:Herätys kaverit!
Eiku hyvää yötä :wave:Herätys kaverit!
hyvää yötä sinneEiku hyvää yötä :wave:
Ny saat meikäläisestä helposti ja halvalla unikamun. Isoväsy.hyvää yötä sinne
kai määkin pian kun ei täällä ketään näy.
ootko nyt ihan varma että uskallat:xmas:Ny saat meikäläisestä helposti ja halvalla unikamun. Isoväsy.
Mä nukun jo kun ehdit, joten älä soita kelloa. Jätin parvekkeen oven auki. Kömmi siitä.ootko nyt ihan varma että uskallat:xmas:
ai ootko sä siellä korvessa nyt?! voi apua!Nyt voimahalia tänne
Apua odotellessa...
Olen huono halaamaan, mutta pitän peukkuja pikaisen hjälppinkin puolesta.Nyt voimahalia tänne
Apua odotellessa...
hihii,nyt et tiedä mihin lusikkas tunget mä hilpasen jonkun ajan päästä mutta tiedoksi sitten että mä olen sitten kainalokaveri että tungen siihen sitten.Mä nukun jo kun ehdit, joten älä soita kelloa. Jätin parvekkeen oven auki. Kömmi siitä.
PahAlkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28697912:TSIH
No olen perkele !ai ootko sä siellä korvessa nyt?! voi apua!
iso voima:hug:
Aikas paheksut ja sit taas ryyppäät
Kiitos , tuokin auttaaOlen huono halaamaan, mutta pitän peukkuja pikaisen hjälppinkin puolesta.
mut onneks on valoisaa ja suht lämmin,olis aika *ittumaista olla keskellä talvea siellä kökkimässä ja ootelemassa apua. mutta jos olet siellä korvessa sussun kanssa niin nythän teillä on aikaa pitää vähän lystiä:heart: mikäli ootte ilman nuorisoa.No olen perkele !
istun autossa keskellä mettää... Sanoin sussulle ennen kun lähdettiin notta pitää tankata, mutta hän kuulemma tuntee autonsa ja saadaan vielä tää reissu heitettyä.
Kaveri tulossa apuun , mutta niiden auto oli tietysti vaimollansa käytössä, joten tässä odotellaan että se ensin kävelee meille hakemaan mun auton.
Voi jumalauta , mä lähen tästä lähtien aina omallani... Nukkumaankin pitäs päästä...
koskaan en ole ryypännyt:saint:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28697932:Aikas paheksut ja sit taas ryyppäät
Valhettelet taaskoskaan en ole ryypännyt:saint:
varppina en :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28697956:Valhettelet taas
Vai niinvarppina en :xmas:
Ollaan ilman nuorisoa, mutta sen verran vitutusta päällä, ettei nyt kyllä huvita minkäänlaiset lystit...mut onneks on valoisaa ja suht lämmin,olis aika *ittumaista olla keskellä talvea siellä kökkimässä ja ootelemassa apua. mutta jos olet siellä korvessa sussun kanssa niin nythän teillä on aikaa pitää vähän lystiä:heart: mikäli ootte ilman nuorisoa.
No korkkaa kossu hanskalokerostaOllaan ilman nuorisoa, mutta sen verran vitutusta päällä, ettei nyt kyllä huvita minkäänlaiset lystit...
Itse asiassa toi *köh* -bensa loppui - *köh* -konsti oli ikivanha jo silloin kun ajokortin sain.mut onneks on valoisaa ja suht lämmin,olis aika *ittumaista olla keskellä talvea siellä kökkimässä ja ootelemassa apua. mutta jos olet siellä korvessa sussun kanssa niin nythän teillä on aikaa pitää vähän lystiä:heart: mikäli ootte ilman nuorisoa.
Alkuperäinen kirjoittaja Äkäinen Hra Majuri;28697969:Vai niin
näkyyks siellä karhuja sitten joiden kanssa voitte kiipustella puissaOllaan ilman nuorisoa, mutta sen verran vitutusta päällä, ettei nyt kyllä huvita minkäänlaiset lystit...
ei oo kukaan kyllä mulle noin sanonut/tehnyt mut jos ois ni en tiedä oisko menny läpi...Itse asiassa toi *köh* -bensa loppui - *köh* -konsti oli ikivanha jo silloin kun ajokortin sain.