The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Äläpäs töki tikulla silmään, vaan kerro nyt uteliaille, että löysitkö sopivaa vaatetta päälle vai jouduitko olemaan ilman. Ja löytyikö ravintelista soveliasta syötävää vai jouduitko tyytymään juominkeihin.:confused:
Noh,kyllä mä sain päälleni ihan ok vaatteet ja ihan rento mesta oli sellanen ulkoterassi tyylinen et siellä oli kaikennäköstä tyyppiä pikkutakki tyypeistä sortsit+ t-paita tyyppejä. Otin sitten kanapastan ja ihan ok oli. Muutaman juominki tuli illan mittaan otettua ja sitten päädyttiin jonnekin yökerhoon vai mikä lie mutta juuri kun mulla alko olee meno päällänsä niin muut halus lähteä ja kun en yksin halunnu jäädä vieraaseen paikkaan ja kun olin yöpaikan myös saanut niin en viitsinyt sitten senkään takia sanoa että jään tänne.Mutta eipähän ollut aamulla krapulaa. Olihan se vaihtelua näihin oman kulman tyyppeihin nähdä vähän eri tyyppejä.

Voi sen noin tulkita, mutta tarkotin että kivaa kun sää pidät ketjussa juttua yllä ettei tää ihan pystyyn kuole :heart: RL on vieny monia hyviä ketjulaisia :'(
onhan tää ketju ihan mukava paikka että miksikäs täältä nyt pois lähtis,ainakaan kokonaan,voihan niinkin joskus käydä muttei varmaan ihan heti. Mulla näyttäs toi rl elämä olla kausittaista,mutta mystisesti sekin aina välillä katoaa niikuin moni muukin asia mun elämässä.

minä,
:uuh: ja :lääh:
Käys hakemassa rillattavaa. :)
Iltasanomat:
Yhteensä 30:tä härkää kuljettaneen rekan perävaunu on kaatunut Lapin Tervolassa.
Osa eläimistä loukkaantui niin, että ne jouduttaneen lopettamaan. Osa pääsi maastoon karkuun.
Onnettomuuspaikalla Itäpuolentie eli tie 926 on täysin poikki. Pelastuslaitos suosittelee ajamaan Taivalkoskelta tai Tervolasta nelostielle.
Tilanteen selvittämisen odotetaan vievän muutaman tunnin.

Mulla on lonkerossa pestyä rahaa:D Kävi vähän huonosti kun mulla oli laukussa yks tölkki ja en kerenny sitää juomaan ja sitten se laukku putos korkeelta lattialle ja vasta nukkumaan mennessä huomasin että siihen tölkkiin tullu reikä ja se oli valuttanut puolet laukun pohjalle:( nyt haisee laukku lonkulle,rahat on lonkkupestyjä ja muutkin jutut lillu siellä lonkussa: / Uus laukku ja silleen,meniköhän se ihan pilalle,pesin sen sisuksen kyllä mut saa nähä miten pinta kärsii kun sen vaan pyyhin kun ei sitä voi pestä.

Mulla on lonkerossa pestyä rahaa:D Kävi vähän huonosti kun mulla oli laukussa yks tölkki ja en kerenny sitää juomaan ja sitten se laukku putos korkeelta lattialle ja vasta nukkumaan mennessä huomasin että siihen tölkkiin tullu reikä ja se oli valuttanut puolet laukun pohjalle:( nyt haisee laukku lonkulle,rahat on lonkkupestyjä ja muutkin jutut lillu siellä lonkussa: / Uus laukku ja silleen,meniköhän se ihan pilalle,pesin sen sisuksen kyllä mut saa nähä miten pinta kärsii kun sen vaan pyyhin kun ei sitä voi pestä.
Se on sen lonkerohirviön tekosia. Ilmeisesti pääsi Mythagolta hetkeksi karkuun.:D

(juttu selviää selaamalla ketjua hieman taaksepäin)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä