Jaahas, mies lähtee kuulemma baariin selvittelemään ajatuksiaan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="helga";28694744]
mutta miten se baari liittyy siihen pään nollaamiseen?[/QUOTE]

Just siten, että saa vähän vaihtaa maisemaa ja miettiä jotain ihan muuta. Jotkut menee vaikka metsään kävelemään, toiset tykkää tehdä eri lailla.
 
Rosemary & Olive Oil
[QUOTE="helga";28694744]no viina on aika huono siihen se kun vähentää tiettyjen välittäjäaineiden määrää ja tuppaa siis aiheuttamaan lisää ahdistusta...

mutta miten se baari liittyy siihen pään nollaamiseen? en ymmärrä. viina ku voi juoda vaikka omassa vessassa ja lopputulos on sama![/QUOTE]

Nollaaminen baarissa on ihan parasta, jos illan aikana tulee turistua niitä näitä tuttujen kanssa ja sitten ympärikännissä tulee kotiin taksilla klo 5. Seuraavana päivänä tolkuton krapula, mutta eipähän tarvii käydä viinaksilla ainakaan seuraavaan neljään viikkoon. Nollaamisessa keskeistä on se, että unohtaa oman olevaisuutensa ja elämän yleensä. Siis ihan hirvee känni... ja jo helpottaa :)
 
"helga"
Oma aika on tärkeetä myös naiselle. Toisen "ihossa" oleminen on kauheinta mitä tiedän.
ai, mä rakastan miestäni kaikkien vuosien jälkeenkin niin paljon että voin kevyesti olla joka päivä hänen kanssaan..ollaan joskus oltuki 247/ yli vuosi yhtämittaan yhdessä paiakssa(no toinen kävi kyl välil kaupas,mut muuten tehtiin kaikki yhdessä) minä olin vanhempain vapaalla ja mies sairaslomalla.. hauskaa oli, harmi kun miehen piti sit lähtee töihin ja minun kanssa.. väheni yhteinen aika aika paljon. Mikään ei ole ihananpaa ku pötkötellä miehen kainalossa höpötell äniitä näit ja ottaa välillä suudelma vastaan <3 mä vihaan yksinoloa..
 
"helga"
Nollaaminen baarissa on ihan parasta, jos illan aikana tulee turistua niitä näitä tuttujen kanssa ja sitten ympärikännissä tulee kotiin taksilla klo 5. Seuraavana päivänä tolkuton krapula, mutta eipähän tarvii käydä viinaksilla ainakaan seuraavaan neljään viikkoon. Nollaamisessa keskeistä on se, että unohtaa oman olevaisuutensa ja elämän yleensä. Siis ihan hirvee känni... ja jo helpottaa :)
no sen hirveen kännin voi edelleenkin ottaa kotona,kaverin kotona,mökillä..mihin siinä tarvitsee baaria?
 
Rosemary & Olive Oil
[QUOTE="helga";28694761]no sen hirveen kännin voi edelleenkin ottaa kotona,kaverin kotona,mökillä..mihin siinä tarvitsee baaria?[/QUOTE]

Jos on sosiaalinen, niin baari on tietysti kotia parempi paikka vetää kännit. Kotikin ok. Eipähän tarvii turuilla ja toreilla raahautua kännissä kotiin, kun voi jo valmiiksi kaatua sänkyyn, kun siltä tuntuu. Asennekysymys!
 
yksin olemisesta: moni ei kestä sitä. Sille oli selitys: Olla yksin omien tunteiden kanssa on yhtä helv, pakenee niitä tunteita ja hakeutuu seuraan. Kuppilat taas, kyllä mieluummin tuoppi olutta pubissa kuin wc:ssä:D
 
[QUOTE="helga";28694758]ai, mä rakastan miestäni kaikkien vuosien jälkeenkin niin paljon että voin kevyesti olla joka päivä hänen kanssaan..ollaan joskus oltuki 247/ yli vuosi yhtämittaan yhdessä paiakssa(no toinen kävi kyl välil kaupas,mut muuten tehtiin kaikki yhdessä) minä olin vanhempain vapaalla ja mies sairaslomalla.. [/QUOTE]

Ihmiset on aika erilaisia näissä asioissa. Mulla lähtis järki täysin ja varmaan lopullisesti viikossa jos olisin koko ajan kylki kyljessä jonkun kanssa yhdessä. Ei se tarkoita etteikö silti rakastaisi.
 
Luin aviokriisissäni ihmissuhdeopasta missä sanottiin, että parisuhteessa on ymmärrettävä olevansa eri yksilö. Tarkoittanee sitä, että vaikka toisella olisi syviä huolia ne eivät ole sellaisenaan kumppanin huolia..Tämä taas liittyy siihen oman tilan antamisen problematiikkaan.
 
Rosemary & Olive Oil
[QUOTE="vieras";28694789]Kaikki ei todellakaan tarvitse kaatokänniä siihen nollaamiseen. Asennekysymys![/QUOTE]

Ei tietenkään. Jollekin voi riittää patikointi luonnossa. Itse kuulun enemmän tähän sakkiin. Mun mies kuuluu tuohon baariporukkaan. Jokainen tavallaan, mutta jollain tapaa sen nollaamisen pitää tapahtua.
 
Khimaira
Luin aviokriisissäni ihmissuhdeopasta missä sanottiin, että parisuhteessa on ymmärrettävä olevansa eri yksilö. Tarkoittanee sitä, että vaikka toisella olisi syviä huolia ne eivät ole sellaisenaan kumppanin huolia..Tämä taas liittyy siihen oman tilan antamisen problematiikkaan.
Tämä juuri.
Välillä huvittaa kun lukee "meillä ei ole salaisuuksia, ollaanhan naimisissa!"-juttuja..Luetaan toisten tekstarit, kerrotaan kavereiden omat asiat puolisolle, tehdään ja ollaan kaikessa yhdessä. Toki jos se pariskunnan molemmille osapuolille sopii, niin mikäs siinä..
 
kfkfkf
[QUOTE="helga";28694758]ai, mä rakastan miestäni kaikkien vuosien jälkeenkin niin paljon että voin kevyesti olla joka päivä hänen kanssaan..ollaan joskus oltuki 247/ yli vuosi yhtämittaan yhdessä paiakssa(no toinen kävi kyl välil kaupas,mut muuten tehtiin kaikki yhdessä) minä olin vanhempain vapaalla ja mies sairaslomalla.. hauskaa oli, harmi kun miehen piti sit lähtee töihin ja minun kanssa.. väheni yhteinen aika aika paljon. Mikään ei ole ihananpaa ku pötkötellä miehen kainalossa höpötell äniitä näit ja ottaa välillä suudelma vastaan <3 mä vihaan yksinoloa..[/QUOTE]

Meil on vähän samanlaista :heart:
 
Rosemary & Olive Oil
Tämä juuri.
Välillä huvittaa kun lukee "meillä ei ole salaisuuksia, ollaanhan naimisissa!"-juttuja..Luetaan toisten tekstarit, kerrotaan kavereiden omat asiat puolisolle, tehdään ja ollaan kaikessa yhdessä. Toki jos se pariskunnan molemmille osapuolille sopii, niin mikäs siinä..
Mä en ymmärrä pariskuntia, joilla kaikki yhteistä vaatteista ja aatteista lähtien. Ei mitään omaa koskaan. Ei mitään riitaa, ei riidanpoikastakaan. Liian täydellistä, sanon minä!
 
"vieras"
[QUOTE="helga";28694758]ai, mä rakastan miestäni kaikkien vuosien jälkeenkin niin paljon että voin kevyesti olla joka päivä hänen kanssaan..ollaan joskus oltuki 247/ yli vuosi yhtämittaan yhdessä paiakssa(no toinen kävi kyl välil kaupas,mut muuten tehtiin kaikki yhdessä) minä olin vanhempain vapaalla ja mies sairaslomalla.. hauskaa oli, harmi kun miehen piti sit lähtee töihin ja minun kanssa.. väheni yhteinen aika aika paljon. Mikään ei ole ihananpaa ku pötkötellä miehen kainalossa höpötell äniitä näit ja ottaa välillä suudelma vastaan <3 mä vihaan yksinoloa..[/QUOTE]

Sama täällä. Jos tuo ahdistaa, niin luulen, että kumppani on väärä. Tai luulo parisuhteesta on vääristynyt.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28694983]Sama täällä. Jos tuo ahdistaa, niin luulen, että kumppani on väärä. Tai luulo parisuhteesta on vääristynyt.[/QUOTE]

Tai sitten kyseessä voi olla jotain niin järkyttävää kuin että on olemassa ihmisiä, jotka on erilaisia kuin sinä.
 
"vieras"
[QUOTE="helga";28694761]no sen hirveen kännin voi edelleenkin ottaa kotona,kaverin kotona,mökillä..mihin siinä tarvitsee baaria?[/QUOTE]

Mikä siinä baarissa on niin hirveää? Minkä takia on ok vetää kännit kaverilla, mutta ei baarissa? Siellä baarissa voi tavata sen kaverin lisäksi muitakin ihmisiä, kuunnella jopa livemusiikkia jne. Ei se pelkkä ryyppääminen ole se pointti.
 
kfkfkf
Niin, toisia vois ahdistaa tällainen 24/7 yhdessäolo. Mut me ainakin nautitaan siitä, ei kaivata omaa rauhaa. No mies tykkää pelata koneella ja se on sitä hänen omaa rauhaa. Mulla taas omat juttuni.

Eilinenkin meni paljon paremmin, kuin jos mies ois sinne baariin lähtenyt. Saatiin puhuttua ja päätettiin, että mitä tahansa tapahtuukin, niin me selvitään siitä yhdessä.
Yhdessä ollaan tässä junassa nyt, ja selvitään yhdessä :)
 
kfkfkf
[QUOTE="Nyt harmaana";28696829]Onko käynyt mielessä että tuo "meil" onkin vaan sinulla eikä miehelläkin.[/QUOTE]

Voitko kuvitella, että meillä se on niin, että miehellä ehkä jopa vähän enemmän...
Anna kun arvaan, et voi kuvitella....
 
kfkfkf
[QUOTE="vieras";28696839]Jos oikeasti olisi noin niin tuskinpa sitä sun miestä olisi tarvinnut oikein houkutella jäämään kotiin baariin menemisen sijaan :D ja vieläpä seksin avulla :rolleyes:[/QUOTE]

No eipä sitä kauheesti tarvinnut houkutella. Mainitsin, että ois kiva jos ei menis, et seksiäkin olis tarjolla :)

Ja meillä on seksiä usein, joten ei ole siitä kiinni että mies elää puutteessa ja jää kotiin koska vihdoin saa seksiä
 

Yhteistyössä