Jaahas, mies lähtee kuulemma baariin selvittelemään ajatuksiaan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
kfkfkf
[QUOTE="Nyt harmaana";28696842]Arvasin että tässä on kyseessä TAAS ajatuksia lukeva mamma. Sinun laisia erehtyjiä on ollut palsta pullollaan ennenkin.[/QUOTE]

En osaa lukea ajatuksia, mutta ihmisen käyttäytymistä kylläkin.
Jos mies joka ikinen kerta pyytää päästä mukaan, kun jonnekkin lähden, niin se mielestäni kertoo jo paljon. Jos toinen on lähdössä johonkin ja kysyy et tuleeko toinen mukaan, usein se olen minä joka sano et "mitä mä siellä teen", mieheltä jos kysyy, tulee hän aina mukaan, vaikkei tekisikään paikassa yhtään mitään ja suunnilleen joutuisi autossa odottamaan sen aikaa kun minä käyn tekemässä sen asian jota olin menossa tekemään.
 
kpppppppppp
[QUOTE="Nyt harmaana";28696842]Arvasin että tässä on kyseessä TAAS ajatuksia lukeva mamma. Sinun laisia erehtyjiä on ollut palsta pullollaan ennenkin.[/QUOTE]

kepsiskö se siellä?
 
kfkfkf
[QUOTE="tiina";28696851]Miksi teet lisää lapsia miehelle joka ei välitä edellisen liiton lapsista?[/QUOTE]

Ja mistähän SINÄ tiedät mistä MINUN mies välittää ja mistä ei?? Kuten olen sanonut, asiaa en pui tällä palstalla. Aina ei kyse ole välittämisestä, niinpä... voitko kuvitella?
 
"jeps"
Niin, toisia vois ahdistaa tällainen 24/7 yhdessäolo. Mut me ainakin nautitaan siitä, ei kaivata omaa rauhaa. No mies tykkää pelata koneella ja se on sitä hänen omaa rauhaa. Mulla taas omat juttuni.

Eilinenkin meni paljon paremmin, kuin jos mies ois sinne baariin lähtenyt. Saatiin puhuttua ja päätettiin, että mitä tahansa tapahtuukin, niin me selvitään siitä yhdessä.
Yhdessä ollaan tässä junassa nyt, ja selvitään yhdessä :)
Miestä vissiin kuitenkin ahdistaa, ja hän kaipaa sitä omaakin rauhaa, kun olisi baariin halunnut mennä ihan yksinään tuulettumaan. Ei vaan uskaltanut lopulta lähteä, kun tiesi, minkälainen show taas olisi ollut pystyssä. Sunlaiset ihmiset ovat todella ahdistavia, sä päätät, mitä toisen pitää haluta ja tarvita ja miten hänen tulisi stressiäänkin käsitellä. Kerran kahdessa vuodessa baariin - ehdoton nounou. Naurettavaa toimintaa kahden aikuisen ihmisen välisessä parisuhteessa. Kukin toki tavallaan, eikä auta kuin toivoa, että miehesi tuollaista pitemmän päälle jaksaa.
 
kfkfkf
No mä tiedän, että mitä asiaa se ois sinne baariin mennyt miettimään. Niin, ajattele... tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei se juttu ois ollut hyväksi, vaan hänelle parasta oli asiasta jutteleminen yhdessä. Jos tosi kovasti on asiat sekaisin pääkopassa, voi saada ajatuksia baariin lähtemisestä, pään täyteen vetämisestä jne.. Jos mulle tulisi tuollainen tilanne, toivoisin että mun mies kääntäis mun pään ja selvitettäis asia juttelemalla.

Me kun ei juoda muutenkaan, mä en juo yhtään ja mies kaljan silloin tällöin.

Jos mä ilmoittaisin miehelle lähteväni baariin vetämään pään täyteen, todellakin se yrittäis saada mut jäämään kotiin

APUA, siis ihan kamalaa.
 
"vieras"
No mä tiedän, että mitä asiaa se ois sinne baariin mennyt miettimään. Niin, ajattele... tunnen mieheni niin hyvin, että tiedän ettei se juttu ois ollut hyväksi, vaan hänelle parasta oli asiasta jutteleminen yhdessä. Jos tosi kovasti on asiat sekaisin pääkopassa, voi saada ajatuksia baariin lähtemisestä, pään täyteen vetämisestä jne.. Jos mulle tulisi tuollainen tilanne, toivoisin että mun mies kääntäis mun pään ja selvitettäis asia juttelemalla.

Me kun ei juoda muutenkaan, mä en juo yhtään ja mies kaljan silloin tällöin.

Jos mä ilmoittaisin miehelle lähteväni baariin vetämään pään täyteen, todellakin se yrittäis saada mut jäämään kotiin

APUA, siis ihan kamalaa.
Jos mä ilmottaisin miehelle, että mun pitää nyt päästä yksin jonnekin muualle selvittämään ajatuksiani se sanois tervemenoa, toivottavasti asiat selviää.

APUA, siis ihan kamalaa.
 

Yhteistyössä