Jaahas, mies lähtee kuulemma baariin selvittelemään ajatuksiaan :O

  • Viestiketjun aloittaja kfkfkf
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Ja nyt mies joutuu odottamaan sen kaksi vuotta ennenkuin on seuraavan kerran mahdollisuus päästä baariin? Ja sit akat vielä ihmettelee että miksköhän se mies taas oli häipynyt omille teileen eikä ilmoittanut mitään :'(
 
kfkfkf
No mun mies ei oikeesti tykkää käydä baareissa. Tässä on nyt vain ollut pari isoa juttua, jotka laittaa miettimään. Päätänsä haluaa selvittää vain. Se käy hyvin myös kotona.

En tähän nyt kaikkia juttuja viitsi kertoa, että miksi ei ole hyvä että baariin menee. Mutta hyvä näin :)
 
"vieras"
No mun mies ei oikeesti tykkää käydä baareissa. Tässä on nyt vain ollut pari isoa juttua, jotka laittaa miettimään. Päätänsä haluaa selvittää vain. Se käy hyvin myös kotona.

En tähän nyt kaikkia juttuja viitsi kertoa, että miksi ei ole hyvä että baariin menee. Mutta hyvä näin :)
No eipä ole kovin vaikea tuosta päätellä syytä miksi on tärkeää ettei mene baariin :D Tai no paria syyvaihtoehtoa, mutta kuitenkin.
 
"vieras"
No mun mies ei oikeesti tykkää käydä baareissa. Tässä on nyt vain ollut pari isoa juttua, jotka laittaa miettimään. Päätänsä haluaa selvittää vain. Se käy hyvin myös kotona.

En tähän nyt kaikkia juttuja viitsi kertoa, että miksi ei ole hyvä että baariin menee. Mutta hyvä näin :)
No eihän sitä kaikkia juttuja nyt tähän viitsi kertoa, että voi tehdä vielä moooonta muutakin ketjua ;)
 
kfkfkf
Huoh... meillä on kauppaan varmaan 2min kävelymatka, ei ole järkeä ees autolla lähteä.
toiseen kauppaan kestääkin sit varmaan 3 minuuttia, siellä joutui käymään kun tuo lähempi on jo kiinni
 
Kfkfkf, olen pahoillani, että äänestin sinua palstan ärsyttävimmäksi. Et sinä ole. Suuri osa sinulle tähän ketjuun vastanneista olisi ansainnut tuon tittelin ennen sinua. En ole vieläkään muistanut mikä se kommenttisi oli, mistä sain negatiiviset vibat, enkä enää edes tahdo muistaa. Jos sinulla on noin paljon inhoajia tällä palstalla, minä aijon ryhtyä faniksi. Ihan vaan senkin takia, etten löydä keskustelunaloituksestasi mitään parjaamisen syytä ja silti saat sontaa niskaan :attn:
 
Ai se mies selvittää ajatuksiaan kotona samalla kun huolehtii sun hyvästä olosta?
Jos sillä miehellä ei ole muutakaan paikkaa missä saisi olla rauhassa niin miksi piti toisen pää kääntää ja "vaatia" mies pysymään kotona?

No kukin tyylillään mutta tämän ketjun tietojen pohjalta, olisit antanut toisen mennä hengähtämään pois niiden seinien sisältä.
 
kfkfkf
Niin, tälleen nyt vain koitetaan pitää huolta niistä asioista, ettei mikään ainakaan mene pahemmaksi kuin on jo. Tuo toinen iso juttu liittyy juurikin siihen, ettei ole hyvä jos menee baariin (tarkemmin en viitti selittää)

Mä en ole mikään pirttihirmu joka ei päästä miestään menemään mihinkään :)
Mies ei baareissa tykkää käydä ja nytkin on tyytyväinen kun jäi kotiin. Ei ne asiat sillä viinalla ratkea.

Kaikki ikävät jutut vain tuppaa tulemaan samaan aikaan :(
 
"miemie"
Kfkfkf, olen pahoillani, että äänestin sinua palstan ärsyttävimmäksi. Et sinä ole. Suuri osa sinulle tähän ketjuun vastanneista olisi ansainnut tuon tittelin ennen sinua. En ole vieläkään muistanut mikä se kommenttisi oli, mistä sain negatiiviset vibat, enkä enää edes tahdo muistaa. Jos sinulla on noin paljon inhoajia tällä palstalla, minä aijon ryhtyä faniksi. Ihan vaan senkin takia, etten löydä keskustelunaloituksestasi mitään parjaamisen syytä ja silti saat sontaa niskaan :attn:
Hän ei ole vielä näyttänyt sulle sitä vittumaisinta puoltaan. Mutta ehkä et sitä koskaan näekkään. Itse en häntä hauku, runsaat aloitukset joskus häiritsee. Mutta se miten hän on polkenut mut maanrakoon eräässä ketjussa, niin sitä en vain voi koskaan unohtaa. Hän luulee/luuli olevansa niin paljon parempi kuin muut. Vaikka tuskin hän sitä on.
 
kfkfkf
[QUOTE="miemie";28694487]Hän ei ole vielä näyttänyt sulle sitä vittumaisinta puoltaan. Mutta ehkä et sitä koskaan näekkään. Itse en häntä hauku, runsaat aloitukset joskus häiritsee. Mutta se miten hän on polkenut mut maanrakoon eräässä ketjussa, niin sitä en vain voi koskaan unohtaa. Hän luulee/luuli olevansa niin paljon parempi kuin muut. Vaikka tuskin hän sitä on.[/QUOTE]

No kerro toki miten olen polkenut sinut maanrakoon?
Voin ehkä jopa muuttaa mielipidettäni :)

Tarkoituksella en ainakaan pyri ketään polkemaan yhtään minnekkään. Anteeksi jos olen pahoittanut sun mielesi :(
 
[QUOTE="miemie";28694487]Hän ei ole vielä näyttänyt sulle sitä vittumaisinta puoltaan. Mutta ehkä et sitä koskaan näekkään. Itse en häntä hauku, runsaat aloitukset joskus häiritsee. Mutta se miten hän on polkenut mut maanrakoon eräässä ketjussa, niin sitä en vain voi koskaan unohtaa. Hän luulee/luuli olevansa niin paljon parempi kuin muut. Vaikka tuskin hän sitä on.[/QUOTE]

Olen pahoillani, jos noin on käynyt. Minun on vaikea ajatella, että kukaan onnistuisi polkemaan minua maanrakoon, joten voin olla turvallisin mielin jopa hurjan kammottavan kfkfkf:n pelottavassa seurassa.
 
kfkfkf
On minuakin täällä haukuttu vaikka kuinka paljon, enkä siltikään ole maanraossa :)
Se nyt vaan sattuu olemaan tän keskustelupalstan henki, et aina ei olla samaa mieltä asioista.

Mut nyt kerron kaikille, että mä en koskaan hauku ketään, vaikka sanoisinkin mielipiteeni.. Ihmisillä nyt vaan on eri mielipiteitä asioista. Tiedostan kyllä et kirjoitustyylini omista mielipiteistäni voi joskus kuulostaa siltä, kuin puhuisin asiasta asiantuntijana. En oikein osaa kirjoittaa muutoin omia mielipiteitäni, ellen sit kirjoita et MUN MIELESTÄ jokaisen alkuun :D

ja usein ketjuissa juurikin pyydetään mielipidettä, miten niihin sit pitäis vastata jos ei suoraan kertomalla omaa mielipidettään?
 
  • Tykkää
Reactions: Birgitte
Toisin kuin naiset usein ajattelevat, miehet mielellään selvittävät ajatuksiaan usein ihan itsekseen ja se on tärkeää. Miehet Marsista, naiset Venuksesta on ihan hyvä kirja.

Jos haluat ahdistaa miehen nurkkaan niin kiellä kaikki omin päin tehtävät asiat. Mikään ei takaa avioeroa niin varmasti kuin se että puoliso kokee olevansa vanki omassa kodissaan.
 
"helga"
no viina on aika huono siihen se kun vähentää tiettyjen välittäjäaineiden määrää ja tuppaa siis aiheuttamaan lisää ahdistusta...

mutta miten se baari liittyy siihen pään nollaamiseen? en ymmärrä. viina ku voi juoda vaikka omassa vessassa ja lopputulos on sama!
 

Yhteistyössä