The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää vielä tulin kurkkaa mikä meininki. Kävin kaupassa ja nyt pitäs tiskata tiskit pois ja sitten ruveta kattomaan sitä pakkaamista ,no ei tarvii ottaa ku hammasharja ja jotain yövaatetta ja jotain tököttimiä että saa aamulla hiuksia ojentaa jonnekkin päin. Puolentoista tunnin päästä pitäs sitten pikkuhijaa startata.

tarkistin auton öljytikunki,sitä öljyä on riittävästi ja jos sitten maanantaina sais soitettua sen ajan.

Miten tää aika tuntuu taas matelevan.mä olen suurinpiirtein jo valmis mutten voi vielä lähteä kun sovittuun aikaan on vielä aikaa,voishan sitä lähtee ajaa ja madella sitten matka mut siltikin olisin liian aikasin paikalla:D

turisen sitten jotain muuta sen aikaa tässä...ennenki kertonu siitä mun oudosta naapurista,no nyt se tuli vastaan tuolla liikenteessä ja moikkas jo kaukaa,katoin vähän et moikkasko se mulle mutta kyl se moikkas.ihan outo kun välillä tervehtii ja välillä on naama ihan norsunitulla eikä sano mitään.mä nyt muutenkaan en nykysin sitä moikkaa eka kun aina se ei moikkaa takas ni tuntuu ihan tyhmältä joten nykysin en ite tee alotetta siihen ni kyllä se nyt moikkailee tai ainakin hymyilee jotenki oudosti. weirdo.

Jännä kun meno fiilis ei tule musiikista eikä tsihistä vaan se tulee siitä kun suihkauttaa hajuvettä...No mutta joo,pieni paniikki tuli kun tajusin et pakko ottaa kahet kengät mukaan kun en tiedä miten muut laittaa et meneekö ne avokengin sinne raflaan...tuntuu hassulta jos paljaat varpaat näkyy mutta toisaalta se on kesärafla terasseineen ja tosiaan ei mikään pukumesta. Oli miten oli niin nyt mä lähen ajelee.Kivaa iltaa ketjuun:)

teille musiikkia:D
Portion Boys - Pumppaa (Official Music Video 2013) - YouTube

Lisäänpä vielä etten ole ottanut tsihiä kun olen menossa rattiin,tuosta nyt sai ehkä sen kuvan että olen tshistelly jo mutta en vielä.

Viimeksi muokattu:
Iltaa! Töiden merkeissä & pientä singahtelua - niistä oli tämä lauantai tehty. Nyt ihan vaan kerrankin koti-ilta rentoutumistarkoituksessa.
Sängyssä makaan iPadin kanssa - täytyy henkisesti valmistautua sellaiseen yh-isän tyyliseen huomiseen siivouspäivään.
Mitäpäs muille?

kahvikirahvi
Onkos kukaan piipahtanu tuolla seitsemisen kansallispuiston kupeessa olevalla Koveron perinnetilalla? Mää kävin tänään ekaa kertaa siellä, lempiystäväni ja muksujen kanssa :) Oli lehmiä ja lampaita ja kanoja. Mukavaa maakuntamatkailua samalla.

no jos et muuta hoksi niin vedä kortilla
Ei aina toimi tuo.

Eräs äijä töistä lähtiessään mietiskeli mennäkö suoraan kotiin vai viinakaupan kautta. Niinpä hän päätti ratkaista asian heittämällä lippalakkia. Jos maahan pudonneen lakin lippa osoittaa kotiinpäin, niin suoraan kotiin, jos se osoittaa viinakauppaan, niin sitten ensin sinne.

Mies heitti lakkia ja lippa osoitti kotiinpäin. Mutta tarkemmin katsottuna ei kuitenkaan ihan kotiin, vaan pikemminkin naapuritaloon, joten mies päätti heittää uudestaan. Seuraavalla heitolla sama juttu. Mutta kuudennella heitolla lippa näytti suurinpiirtein Alkoa kohti, jolloin mies tuumasi, että:" Ei tässä muukaan auta, kyllä se on viinakauppaan mentävä."

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä