Särkee, särkee

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja BootyPeppi
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

BootyPeppi

Tunnettu jäsen
08.02.2010
35 043
535
113
www.villananna.blogspot.com
Päätä meinaan. Reissukin jäi tekemättä meikäläisen osalta kun ei voinut lähteä. Onneksi hiukan parempi olo mitä aamulla kun nousi ylös. Lisää tabua naamariin niin jos sitten alkais helpottaa.
Täytyy kyllä myöntää, että kovasti olisi energiaa tehdä kaikkea mutta pitää maata tässä sängyssä vain :( Tylsistyyhän sitä paatuneempikin laiskuri...huoh.
Toivottavasti teillä on parempi meno tänään ku mulla :D

Mulla on parina päivänä särkenyt päätä myös, mut voi johtua kun olen hommannut käsiä kurkottamalla parina päivänä, sitä kun ei tule tehtyä joka päivä...

:hug:...pikaista toipumista. Koeta saada helpotusta oloosi levolla ja hiljaisuudella - mikäli se on vain mahdollista.

Päänsärky - ja vallankin migreeni - on viheliäistä. Meillä meni tässä kans yksi lomareissu puihin mun kärsiessäni aivan järkyttävää migikohtausta, minkä aikana jo oikeasti toivoin pientä kuolemaa...

Kokeilepa viileää/kylmää käärettä otsalle - mulla se toi helpotusta taittamalla kivulta kärkeä.

:hug:...pikaista toipumista. Koeta saada helpotusta oloosi levolla ja hiljaisuudella - mikäli se on vain mahdollista.

Päänsärky - ja vallankin migreeni - on viheliäistä. Meillä meni tässä kans yksi lomareissu puihin mun kärsiessäni aivan järkyttävää migikohtausta, minkä aikana jo oikeasti toivoin pientä kuolemaa...

Kokeilepa viileää/kylmää käärettä otsalle - mulla se toi helpotusta taittamalla kivulta kärkeä.

on ja aurinkolasit :)

Yhteistyössä