PANETTAA :snotty:Jano!!!
Itseasiassa mullakin ois vähän mutta taaskaan mulla ei ole mitään mitä söis Jaksa tota ruisleipääkään aina popsia vaikka hyvää onkin.Nälkä!
Kaupat ovat vielä auki. Kermaviili, sipsidippijauhe ja lautasellinen porkkana- lanttu- ja kurkkusuikaleita. Ja hyvä leffa pyörimään.Itseasiassa mullakin ois vähän mutta taaskaan mulla ei ole mitään mitä söis Jaksa tota ruisleipääkään aina popsia vaikka hyvää onkin.
Ei ehi enää ja mä edes jaksais lähtee ku korkeintaa nukkumaan.Porkkanat ja kurkut menee mutta lanttu ei,sipseistäkään en juuri välitä jussina niitä viimeks syöny eikä mun tuu niitä kovin usein syötyä.Kaupat ovat vielä auki. Kermaviili, sipsidippijauhe ja lautasellinen porkkana- lanttu- ja kurkkusuikaleita. Ja hyvä leffa pyörimään.
Amerikan dippi on parasta!Kaupat ovat vielä auki. Kermaviili, sipsidippijauhe ja lautasellinen porkkana- lanttu- ja kurkkusuikaleita. Ja hyvä leffa pyörimään.
Sen harvoin kun joskus ostan sipsei ni menee ilman mitään dippeiki mut jos ostan sen dipin ni sitten ranchin.Amerikan dippi on parasta!
Idea ny ei olekaan syödä sipsejä, vaan dipata niitä juuressuikaleita.Sen harvoin kun joskus ostan sipsei ni menee ilman mitään dippeiki mut jos ostan sen dipin ni sitten ranchin.
No niihin se onkin parempi.Kunhan vaan mainittin et harvoin ostan kumapaakaan ja tulee niitä dipattuu sitten kumpiinkin.Idea ny ei olekaan syödä sipsejä, vaan dipata niitä juuressuikaleita.
Jotkut kutsuu kauneusuniksi. Ilmeisesti en nuku tarpeeksi.Mää taijan painua petiin,tylsää on ja unet ei oo koskaan pahitteeks.
Ötyjä hötyjä:kiss:
vesi on kyllä ollut jo ihan lämmintäMoikkelis!
Ei lenkkiä tännne kiitos..eikä uintiakaan, vesi on kuitenkin liian kylymää miulle.
Jano!!!
No ei ne unet taida tähän pärstään enää auttaa,menetty tapaus:| mutta siitäkin huolimatta menen. Viekussa on tilaa jos joku haluaa tulla seuraks mutta nyt on tosiaan mentäävä.Jotkut kutsuu kauneusuniksi. Ilmeisesti en nuku tarpeeksi.
Samoin kuulemma kylmä kahvi kaunistaa, mutta hitto kun napa ei vedä mitä naama vaatisi.
Olen siiderihylje :heart:
kurkun, porkkanan ja paprikan kans dippi onEi ehi enää ja mä edes jaksais lähtee ku korkeintaa nukkumaan.Porkkanat ja kurkut menee mutta lanttu ei,sipseistäkään en juuri välitä jussina niitä viimeks syöny eikä mun tuu niitä kovin usein syötyä.
Aikanen herätys huomenna joten ei enää mitään leffaakaan viitti alottaa.Lomalla on sitten aikaa
aikoinaan raskaana ollessa mulla oli jossain vaiheessa himo kasviksiin ja dippiinIdea ny ei olekaan syödä sipsejä, vaan dipata niitä juuressuikaleita.
mutta ei sekään ihmeitä teeJotkut kutsuu kauneusuniksi. Ilmeisesti en nuku tarpeeksi.
Samoin kuulemma kylmä kahvi kaunistaa, mutta hitto kun napa ei vedä mitä naama vaatisi.
Koitahan olla heräämättä kun puolen yön jälkeen täräytän itseni vaaka- asentoon.No ei ne unet taida tähän pärstään enää auttaa,menetty tapaus:| mutta siitäkin huolimatta menen. Viekussa on tilaa jos joku haluaa tulla seuraks mutta nyt on tosiaan mentäävä.