The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Sama täällä :D Mutta kyllä muutaman juoksulenkin jälkeen jo huomannu että jaksaa paremmin, vaikka alku on tuskaa. Ja melkein vuorokausi polttamatta ennen lenkkiä, niin helpotti kummasti sekin.
Joo kyllä se tupakoimattomuus auttaa kaikkeen kuntoiluun. Ite kans aina yritin olla polttamatta ennen ku menin salille. No nyt poltan niin vähän enää niin ei oo ongelma.

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28685220:
Ja mun "mahalöllöstä" oli taas lähtenyt melkein kilo pois,taas kestää vaika kuinka kauan saada tuokin takaisin :ashamed: ( vihdoinkin uskaltauduin käydä puntarilla )
Niin, meitä joitain onnekkaita on siunattu ikiröllyllä joka ei joudu hukkaan vaikka miten sitä kaltoinkohtelee. Jaxuhali :hug: :D

IhanaValo
:wave: Mie oon koittanut noita kässäprojektejani saada tehtyä...valmista ei tullut mut aloitin vahingossa yhden lisää :ashamed:

Tän viikon "pakolliset" hommat on hoidettu joten nyt vaan olen ja puuhailen omiani :D Huomenna tosin ollaan vissiinkin menossa uimahalliin kun ei järveen vielä uskalla..kerran käydään siel ja seuraavan kerran sit järveen.

kahvikirahvi
Huhhuh, ehkä treenaan kuitenkin hengästymättä juoksemista ennen kun alan sotkemaan painavaa reppua mihinkään, HUH! :D

Ajattelin tsihhautella tänään yhden sidukan mitä oon jemmannu jo päivätolkulla tuolla kaapissa.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä