olis kyllä vuoronvaihto paikallaan, meinaa tuo tinku välillä aivan hättäyttää tämmösen ujon maalaispoijjanno harvemmin niitä siellä on enempää ku yks kerrallaan että ei tarvii heitellä.
olis kyllä vuoronvaihto paikallaan, meinaa tuo tinku välillä aivan hättäyttää tämmösen ujon maalaispoijjanno harvemmin niitä siellä on enempää ku yks kerrallaan että ei tarvii heitellä.
ai että ei kelpaa enää*möh*olis kyllä vuoronvaihto paikallaan, meinaa tuo tinku välillä aivan hättäyttää tämmösen ujon maalaispoijjan
eikäkö meinaa sun kans voimat vanhalla ehtyäai että ei kelpaa enää*möh*
Mutta jos siellä on meikän lisäksi joku toinen, niin kilpailuviettini suorastaan vaatii selvittämään, että lentääkö tämä kauemmas kuin edellinen.no harvemmin niitä siellä on enempää ku yks kerrallaan että ei tarvii heitellä.
oot ymmärtäny väärin...nuoremman kanssa ne voimat vahvistuvat ja vanhempikin vertyy ihan silmissä.ja sä ees mikään vanha ole!eikäkö meinaa sun kans voimat vanhalla ehtyä
Juu. Toisaalta naisotuksia ei saisi pelätä, mutta toisaalta ovat maailman pelottavimpia otuksia. On se vaan hiton vaikeaa olla olevinaan mies.olis kyllä vuoronvaihto paikallaan, meinaa tuo tinku välillä aivan hättäyttää tämmösen ujon maalaispoijjan
no kuinka se tuo väkivalta on viimeaikoina koppeloihin tepsiny?Mutta jos siellä on meikän lisäksi joku toinen, niin kilpailuviettini suorastaan vaatii selvittämään, että lentääkö tämä kauemmas kuin edellinen.
no mutta se ei ole minun ongelma sitten enää. toisaalta en tykkää että tapellaan tai otetaan toisesta mittaa.Mutta jos siellä on meikän lisäksi joku toinen, niin kilpailuviettini suorastaan vaatii selvittämään, että lentääkö tämä kauemmas kuin edellinen.
Eihän se koppeloihin tepsi, älä ny hulluja puhu. Sitäpaitti kyseessä ei ole väkivalta vaan neuvokkaan urheilusuorituksen edesauttaminen.no kuinka se tuo väkivalta on viimeaikoina koppeloihin tepsiny?
Tuhmakilttineito nyt sitten laittaa sen pään tyynyyn ja pitää sen siellä. Eikä puutu miesten asioihin. Sillä välin mä, ruutis ja nelkytseittemän muuta jaamme lusikointivuorot oman uskalluksemme mukaan. Niih.tässä ilmeisesti joutuu nyt sitten yksin menee kun yks ei jaksa ja toine ei uskalla. mää nukun pystyyn justiinsa. Koittakaa nyt päättää hyvät herrat mutta minä meen nyt. Öitä:kiss:
Mikä on monologin tekninen määritelmä?Nyt lähtee valitusmonologi, .
Totta tuokin !Mikä on monologin tekninen määritelmä?
... miehen ja vaimon välinen keskustelu.
Ala dokaamaan. Saat uusia ystäviä, arkiset huolet unohtuvat ja mikä on mukavampaa kuin kunnon nousuhumala heti aamusta!Nyt lähtee valitusmonologi, valmistautukaa!
On se nyt perkele, kun tässä maassa yrittäjää vaan sorsitaan ja sorsitaan ja muutenkin niitä, jotka on aina elantonsa eteen tehneet itse töitä, eikä maanneet kortistossa ja Kelassa juosseet hakemassa milloin mitäkin avustuksia.
Aina kun luulee selvinneensä edellisistä rasitteista, eikös postilaatikko tutise jo seuraavista. Niska limassa 14-vuotiaasta olen töitä tehnyt ja tasan 0 työttömyyspäivää ikinä löytyy mun papereistani. Lomia ei juuri ole tullut pidettyä vaan töitä tehtyä, mutta missä se kiitos. Ei missään!
Kiitos ja anteeksi tämä purkaus!
Kun tietäs vaan, miten tästä eteenpäin. Tosin, mitäpä tämä akkamainen valitus mihinkään auttaa tosiasiassa.
Ei ole kyllä musta juopoksi. Kaksi päivää putkeenkin on liikaa.Ala dokaamaan. Saat uusia ystäviä, arkiset huolet unohtuvat ja mikä on mukavampaa kuin kunnon nousuhumala heti aamusta!
Parhaimmat köröt saa kyllä varttuneemman kyydissä.oot ymmärtäny väärin...nuoremman kanssa ne voimat vahvistuvat ja vanhempikin vertyy ihan silmissä.ja sä ees mikään vanha ole!
Huomenta Mulla alko just vapaat, jei! Ja viikonloppuna on Finncon!Hyvää aamua kaikille!
Mää odotan vaan josko toi miehenpuolikas tuolta heräilis jossain vaiheessa, niin raahaan sen kanssani lenkille. Jaksoin eilen pätkittäin hölkätä suunnilleen puolet lenkistäniHuomenta Mulla alko just vapaat, jei! Ja viikonloppuna on Finncon!
SuperKirahvi! Mää jaksan juosta ehkä korttelin välinMää odotan vaan josko toi miehenpuolikas tuolta heräilis jossain vaiheessa, niin raahaan sen kanssani lenkille. Jaksoin eilen pätkittäin hölkätä suunnilleen puolet lenkistäni
Joo eipä munkaan kunnossa oo hurraamista ollu, en oo vapaaehtosesti juossu varmaan ala-asteen jälkeen, paitis jos oon meinannut myöhästyä bussistaSuperKirahvi! Mää jaksan juosta ehkä korttelin välin
Tää on just se syy miks tulee välillä kortteli kipastua. Sitten saakin puuskuttaa koko bussimatkanJoo eipä munkaan kunnossa oo hurraamista ollu, en oo vapaaehtosesti juossu varmaan ala-asteen jälkeen, paitis jos oon meinannut myöhästyä bussista
Sama täällä Mutta kyllä muutaman juoksulenkin jälkeen jo huomannu että jaksaa paremmin, vaikka alku on tuskaa. Ja melkein vuorokausi polttamatta ennen lenkkiä, niin helpotti kummasti sekin.Tää on just se syy miks tulee välillä kortteli kipastua. Sitten saakin puuskuttaa koko bussimatkan