The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Nyt lähtee valitusmonologi, valmistautukaa!
On se nyt perkele, kun tässä maassa yrittäjää vaan sorsitaan ja sorsitaan ja muutenkin niitä, jotka on aina elantonsa eteen tehneet itse töitä, eikä maanneet kortistossa ja Kelassa juosseet hakemassa milloin mitäkin avustuksia.
Aina kun luulee selvinneensä edellisistä rasitteista, eikös postilaatikko tutise jo seuraavista. Niska limassa 14-vuotiaasta olen töitä tehnyt ja tasan 0 työttömyyspäivää ikinä löytyy mun papereistani. Lomia ei juuri ole tullut pidettyä vaan töitä tehtyä, mutta missä se kiitos. Ei missään!
Kiitos ja anteeksi tämä purkaus!
Kun tietäs vaan, miten tästä eteenpäin. Tosin, mitäpä tämä akkamainen valitus mihinkään auttaa tosiasiassa.

tässä ilmeisesti joutuu nyt sitten yksin menee kun yks ei jaksa ja toine ei uskalla. mää nukun pystyyn justiinsa. Koittakaa nyt päättää hyvät herrat mutta minä meen nyt. Öitä:kiss:
Tuhmakilttineito nyt sitten laittaa sen pään tyynyyn ja pitää sen siellä. Eikä puutu miesten asioihin. Sillä välin mä, ruutis ja nelkytseittemän muuta jaamme lusikointivuorot oman uskalluksemme mukaan. Niih.

neuvo
Nyt lähtee valitusmonologi, valmistautukaa!
On se nyt perkele, kun tässä maassa yrittäjää vaan sorsitaan ja sorsitaan ja muutenkin niitä, jotka on aina elantonsa eteen tehneet itse töitä, eikä maanneet kortistossa ja Kelassa juosseet hakemassa milloin mitäkin avustuksia.
Aina kun luulee selvinneensä edellisistä rasitteista, eikös postilaatikko tutise jo seuraavista. Niska limassa 14-vuotiaasta olen töitä tehnyt ja tasan 0 työttömyyspäivää ikinä löytyy mun papereistani. Lomia ei juuri ole tullut pidettyä vaan töitä tehtyä, mutta missä se kiitos. Ei missään!
Kiitos ja anteeksi tämä purkaus!
Kun tietäs vaan, miten tästä eteenpäin. Tosin, mitäpä tämä akkamainen valitus mihinkään auttaa tosiasiassa.
Ala dokaamaan. Saat uusia ystäviä, arkiset huolet unohtuvat ja mikä on mukavampaa kuin kunnon nousuhumala heti aamusta!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä