"minna"
Mä olen nyt vähän hukassa ajatusteni kanssa ja haluisin kuulla muiden mielipiteitä asiaan. Ollaan oltu yhdessä mieheni kanssa 12 vuotta. Seksi on ollut aina vähän ongelma, koska mieheni haluaa sitä TODELLA paljon. Meillä on neljä lasta, joista vanhin 8v. ja nuorin 3v. Mieheni mielestä seksiä pitää saada aina silloin kun haluaa. Jos hänen mielestään menee liian monta päivää ( n. 2 päivää) ilman seksiä, on hänellä oikeus olla todellakin kiukkuinen ja haukkua minua. Hänen mielestään naimisissa ollaan siksi, että silloin kuuluu saada seksiä. Nyt ollaan kuitenkin tultu siihen pisteeseen, että mun seksihalut on loppunu kokonaan. On rankkaa tsempata itseään jatkuvasti, että annat toiselle. Eli seksiä meillä on kuitenkin n.3 kertaa viikossa ainakin. Mä oon jo niin epätoivoinen. Musta tuntuu, että seksi on jo hieman vallan väline, koska esim jos olen lähdössä johonkin, mies pilaa reissuni, jos ei ole saanut seksiä.
Nytkin kun kirjoitan tätä, tuntuu ihan järjettömältä, että epäilen itseäni ja tunteitani. Kuitenkin mies saa syytöksillään ja puheillaan mut tuntemaan niin, että olen väärässä ja viallinen ja mun pitäisi pystyä antamaan ja tyydyttämään hänen tarpeet. Mutta kun mä en nauti seksistä enää yhtään;(
Tää on tietysti nyt mun näkökulma asiaan, mutta näin mä tunnen. Mä oon kuitenkin yrittänyt antaa, mutta kun mikään ei riitä...
Nytkin kun kirjoitan tätä, tuntuu ihan järjettömältä, että epäilen itseäni ja tunteitani. Kuitenkin mies saa syytöksillään ja puheillaan mut tuntemaan niin, että olen väärässä ja viallinen ja mun pitäisi pystyä antamaan ja tyydyttämään hänen tarpeet. Mutta kun mä en nauti seksistä enää yhtään;(
Tää on tietysti nyt mun näkökulma asiaan, mutta näin mä tunnen. Mä oon kuitenkin yrittänyt antaa, mutta kun mikään ei riitä...