The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Viimeksi muokattu:
kahvikirahvi
Kiva että lapsenvahtini päätti perua tulonsa juuri tänään, kun lapseni isä on minun autollani toisessa kaupungissa töissä, koska hänen autostaan on akku loppu, ja mun pitäis päästä illaks töihin.
Voihan virveli. Vapaaehtosia lapsenlikkoja otetaan vastaan!

kahvikirahvi
Jes, mummu tulee pelastamaan että pääsen töihin :)

Hei, minkä ikäsenä lapset oppii yleensä juomaan pullosta? Mää muistan kun join vielä ala-asteellakin niin että oli koko pullonsuu suuhun tungettuna. Olin vähän hämmästynyt tänään ku annoin pp.n juoda lenkillä vesipoullosta, ja se hörppi sitä ihan oikein tunkematta koko pulloa suuhun.

Jes, mummu tulee pelastamaan että pääsen töihin :)

Hei, minkä ikäsenä lapset oppii yleensä juomaan pullosta? Mää muistan kun join vielä ala-asteellakin niin että oli koko pullonsuu suuhun tungettuna. Olin vähän hämmästynyt tänään ku annoin pp.n juoda lenkillä vesipoullosta, ja se hörppi sitä ihan oikein tunkematta koko pulloa suuhun.
meeppätiiä... mun siippa ei osaa vieläkään

täytyyhän sitä välillä käydä tohtorilla

käytetäänhän autojakin huollossa ja katsastuksella
Lääketiede on kehittynyt. Ainakin mikäli erästä seitsemänkymppistä mummelia on uskominen. Parikymppisenä kuulemma aina joutui tohtorilla riisumaan itsensä alasti. Nykyään riittää kun avaa suunsa ja näyttää kieltään.

• Tykkää
Reactions: ruutiukko
Mä olen kotona :heart:

Jumalaisen ihanaa :). Mua on ilmiselvästi ikävöity...ja se tuntuu upealta.

Esikoinen oli sitten poissaollessani opetellut trimmerin käyttöä ja olikin hienosti siistinyt pihaa ja ojanvarsia. Iso kossi :heart:

Olihan reissu, tulipahan tehtyä ja onneksipa tein :) :heart:.

Ja rikastuin sitten tänäpäivänä kahdella eri hienolla laukulla :). Itsekäs olin, nih.

• Tykkää
Reactions: famipala
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä