The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mää söin tänään soijakermaan tehtyä kasvisgratiinia, keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Sitten banaanirahkaa, pari näkkäriä ja täysjyväleipää missä on jotain siemeniä. Ja iltapalaksi ajattelin nauttia jäätelön, koen että olen ansainnut sen :)
Mä olen vasta kotiutunut tunti sitten niin en oo ehtinyt syömään eikä kyllä oo juuri maistunutkaan.Eilen päivällä syöty niin että napa paukku ja aamuyöstä muutama ranskalainen tuli napattua suuhun ja en mä sitten ollut kotiin ostanut mitään sen kummempaa ja en mä tajunnut että mun reissu venahtaa näin pitkäks.

kahvikirahvi
Pitää lapsia välillä hemmotella! Aamulla tarkoitus tehä ohraperunarieskoja, saa nähä miten on aamulla virtaa alkaa kokkaileen.
Pikkupuolikas herkutteli juhannuksella niin antaumuksella mummin ja varamummin avustuksella niin runsaasti että nyt saa "tyytyä" herkuttelemaan pelkillä hedelmillä ja tuorekasviksilla :)
Tänään annoin kyllä pitkän päivän päätteeks pillimehun, kun niin reippaasti on jaksanu aamusta asti eikä oo kiukutellut ollenkaan vaikka heräs päikkäreiltä jo kello 11 ja oli meidän vanhempien kanssa lenkilläkin :heart:

..iso paha ruma kirosana....

Meinaa ihan väkisin taittaa...mutta en taitu vaikka taivunkin!! Tulta munille vaan ja räiskettä kohti, mitä kovempi vastus sen sisukkaampi sissi!!

Ja nyt - anteeksi vaan - otan kuin otankin sokerikännihumalatilan ja herkuttelen ansaitusti jäätelöllä. Nih. Oikein kylmällä :p.

Oi, muuripannulettuja :p...taivas sentään miten hyviä...ja mitkä muistot tuleekaan! Kesällä kauan sitten ja niin hurjan pienenä likanhuitulana mummilassa...kun ne kesät olivat pitkiä ja loppumattomia ja ihania ja huolettomia :)...muurikkalettuja ja heinästä ahomansikoita :p...ja mummi :heart:

..jännärikin on tosi hyvää ja niin helppotekonen, kun se tulee itekseen :)... Ja mukulat on aina vahtaamassa kilvan, että tuleeko tissejä ja miten isoja :D

Jännäri on muuten tosi hyvää, kun laittaa taikinaan kardemummaa :p...

:heart: :heart: Mulle :D

Kiva nyt pitää paikkailla altaan pohjaa kun jostain oli taikonu kamalan läjän reikiä :(
..että tulta ja tapparaa :D...

Ladasta tulikin mieleen, että mä näin tässä maaseutumatkailullani ihan sikasiistit uudenkarheet ladat sivupistopysäkillä (kuskit ulkoilemassa ja mahorkkaa polttelemassa)...ja luonnollisesti itänaapurin kilvissä. Oli muuten jokseenkin komeaa katseltavaa ohiajellessani.

• Tykkää
Reactions: Metis
...niiiin...ja kun mä läksin taas tienpäälle, niin hiukanko häiritsi keskittymistä ajamiseen siinä saakelin ruuhkassa - koko Suomi tais olla liikenteessä ja runsaasti näytti olevan niitä, jotka on ajellu vaan saaressa :headwall: - kun näkyi nuita aivan ihania wanhan ajan kaaroja. Aivan älyttömän siistiksi laitettuja vanhoja autoja :p...pää kääntyi kuin tarhapöllöllä, kun ei tienny aina että minnekä kattois ja tietäkin piti toisella silmällä tihrustaa...

Voipi olla että meijän ipanat ovat saaneet tänään nähdä niitä samoja kaaroja yllin kyllin :)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä