Kiitos :kiss::hug:...hyvä kun olosi on helpottunut ja kiputila hälventynyt.
Mä oon kuullut Fiskarsista vaan pelkkää hyvää, että siellä silmä lepää
Se on tosi kaunis paikka :heart:
Kiitos :kiss::hug:...hyvä kun olosi on helpottunut ja kiputila hälventynyt.
Mä oon kuullut Fiskarsista vaan pelkkää hyvää, että siellä silmä lepää
Tottakai! Mennään johonkin rantaan uimaan ja napataan pussikaljat matkaan Ja käydään kaupungin yöelämässä.lähetäänkö me sitten pussikaljalle jonnekin tai pussilonkulle/sidulle
Mites, TB, onko sulle kertynyt mitenkä kilometrejä kaksipyöräisen moottoroidun ajoneuvon kanssa ?
Kelit on ainakin ollut kohdillaan liiankin kanssa, mitä nyt sitten sataa tihuuttaa.
Ei ole. Tauolla.Mites, TB, onko sulle kertynyt mitenkä kilometrejä kaksipyöräisen moottoroidun ajoneuvon kanssa ?
Kelit on ainakin ollut kohdillaan liiankin kanssa, mitä nyt sitten sataa tihuuttaa.
onko syy mopossa vai eukossa?Ei ole. Tauolla.
Unikaveristasi en tiedä. Virituaaliseksi varasellaiseksi voin ryhtyä muutamalla pikkupikku ehdolla.missä mun unikaveri on tai ees vara sellanen,mua nukuttaa! pää nytkähteli jo siihen malliin et ois varmaan paras mennä nukkumaan.
Viskarssiin mahtuu kaikenlaista. Se on hieno paikka jos sentyyppisestä tykkää. Minä tykkään. Mutta pussikaljoittelun vuoksi en viittisi lähteä kotiovelta kävelymatkaa kauemmaksi.mä oon käyny aika monessa paikassa suomenniemellä mutta viskarssi on käymätön paikka
huolitaankohan tonne pussikaljaretkelle poikia?
Tottakai huolitaan Tervetuloa vain.mä oon käyny aika monessa paikassa suomenniemellä mutta viskarssi on käymätön paikka
huolitaankohan tonne pussikaljaretkelle poikia?
Hyvää aamua :kiss:huomenta :flower:
no saattaa olla että tuli pantua vähän eholle, ootte vähän turhan kaukanaMeinasko ruutis oikeesti parin viikon päästä tulla pussikaljalle jos toi tinkukin tulee?
no pannaampa korvan taaÄlä oo tylsä, lähe matkaan. Juna kulkee ja multa liikenis majapaikka sullekin jos tarvis.
Kirahvin punnerrusennätys; 20.
:heart: Mun lapsuuden koti :heart::vampire:
Mulla on kesäfiilis Kipujen suhteen voitonpuolella!
Tänään kävin ex tepore Fiskarsissa.
Aika hardcorea :xmas:no pannaampa korvan taa
Otahan kaikki irti sitteAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28673232:Mä en malta odottaa perjantaita!! Koko viikonlopun saa vaiks kölliä hotellihuoneessa juoden jotain erittäin hyvää kuplivaa