The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Mites, TB, onko sulle kertynyt mitenkä kilometrejä kaksipyöräisen moottoroidun ajoneuvon kanssa :)?

Kelit on ainakin ollut kohdillaan liiankin kanssa, mitä nyt sitten sataa tihuuttaa.

Viimeksi muokattu:
"FreezeCat"
..jaa, tää paisko minut ulos täältä ihan nuin vain joten otan sen suorana vihjeenä ja poistun paikalta kalastelemaan yöunia :wave:

Öitä itsekullekin ja mukavaa alkavaa viikkoa :)!

Mites, TB, onko sulle kertynyt mitenkä kilometrejä kaksipyöräisen moottoroidun ajoneuvon kanssa :)?

Kelit on ainakin ollut kohdillaan liiankin kanssa, mitä nyt sitten sataa tihuuttaa.

multa ei kysytty mutta vastaan silti, oon kerran kokeillut että pystyykö tällä koivella ajaa mopolla

pystyi ja ajoin semmosen sadan kilsan lenkin mutta sitten meni mopo sököks ja nyt sillä ei voi ajaa

• Tykkää
Reactions: TrueBlood
missä mun unikaveri on tai ees vara sellanen,mua nukuttaa! pää nytkähteli jo siihen malliin et ois varmaan paras mennä nukkumaan.
Unikaveristasi en tiedä. Virituaaliseksi varasellaiseksi voin ryhtyä muutamalla pikkupikku ehdolla.

Sinun tulee osata tuo ulkoa, tai sallia minun se joskus laulaa.
Elvis Presley Love Me - YouTube

Jos et tykkää Elviksestä, niin minusta ei unikaveria saa edes virituaalisesti.

IhanaValo
Huomenta vaan kaikille!

Mettäkylän viikonloppu kuulostaa tosi ihanalta, pidähän hauskaa :)

Ääh, mitähän muuta piti sanoa.
No, lapset läks just pihalle. Saatiin tuokin esikoinen ulos välillä kun tuntuu että hän ois mieluiten sisällä kököttämässä telkan tai koneen ääressä vaan nyt kun rivautti vähän vettä niin kiinnosti vissiin lähteä sateeseen ihmettelemään, sontikan kans menivät. Kun vaan ei tulis kipeemmäks, yskä tuntuu olevan molemmissa ja miulla oli tänä aamuna ääni kans vähän kateissa.: /

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä