mitäs mää sitten syön kun kaapissa ei ole ku vesimelonia ja suklaapatukka,haluu jotain suolasta!
Mää söin tänään soijakermaan tehtyä kasvisgratiinia, keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Sitten banaanirahkaa, pari näkkäriä ja täysjyväleipää missä on jotain siemeniä. Ja iltapalaksi ajattelin nauttia jäätelön, koen että olen ansainnut senMulle kans en ole syönyt tänää ku yhen jätskin ja vesimelonia,pikkusen nälkä olis.
Mä olen vasta kotiutunut tunti sitten niin en oo ehtinyt syömään eikä kyllä oo juuri maistunutkaan.Eilen päivällä syöty niin että napa paukku ja aamuyöstä muutama ranskalainen tuli napattua suuhun ja en mä sitten ollut kotiin ostanut mitään sen kummempaa ja en mä tajunnut että mun reissu venahtaa näin pitkäks.Mää söin tänään soijakermaan tehtyä kasvisgratiinia, keitettyjä perunoita ja porkkanoita. Sitten banaanirahkaa, pari näkkäriä ja täysjyväleipää missä on jotain siemeniä. Ja iltapalaksi ajattelin nauttia jäätelön, koen että olen ansainnut sen
Sul on aina kaikkee herkkuuPannaria ja jätskiä
Valitan, me syötiin jo panullinen pannaria ja litra vanilijajätskiäMiekin haluun!!!|O
Pitää lapsia välillä hemmotella! Aamulla tarkoitus tehä ohraperunarieskoja, saa nähä miten on aamulla virtaa alkaa kokkaileen.Sul on aina kaikkee herkkuu
Mulla on semmonen suhe päiviin että uskon siitä mitä tahansa.Etenki ku nuita valetili-juttuja kuulee nykyään koko ajan.
Plääh, väännä nyt vielä veistä haavassaValitan, me syötiin jo panullinen pannaria ja litra vanilijajätskiä
Pikkupuolikas herkutteli juhannuksella niin antaumuksella mummin ja varamummin avustuksella niin runsaasti että nyt saa "tyytyä" herkuttelemaan pelkillä hedelmillä ja tuorekasviksillaPitää lapsia välillä hemmotella! Aamulla tarkoitus tehä ohraperunarieskoja, saa nähä miten on aamulla virtaa alkaa kokkaileen.
Mää oon koittanu vähentää makeita, ja oon alkanu mussuttamaan omenoita ja vesimeloonia Ja muita hedelmiäkin on kiva popsia, viinirypäleet ja kiivit. Auttaa yllättävän hyvin makeannälkään.Plääh, väännä nyt vielä veistä haavassa
Miul on vaan riisikakkuja ja porkkanaa..hemmetin herkuttomuus.:kieh:
Pannarit lihottaa, ei kannata syödäMiekin haluun!!!|O
..että tulta ja tapparaa ...
:heart: :heart: Mulle
Kiva nyt pitää paikkailla altaan pohjaa kun jostain oli taikonu kamalan läjän reikiä