Palstan ärsyttävin?

Palstan ärsyttävin?

• Rätti Väsynyt

Ääniä: 1 5,3%
  • Äkäinen Hra Majuri

Ääniä: 7 36,8%
  • Meteli Seis

Ääniä: 0 0,0%
  • Lucifer

Ääniä: 4 21,1%
  • BootyPeppi

Ääniä: 3 15,8%
  • Data

Ääniä: 3 15,8%
  • Chala

Ääniä: 2 10,5%
  • riiviöiden äiti

• kfkfkf

Ääniä: 5 26,3%
  • sommarcat

• Äänestäjiä yhteensä
    19
[QUOTE="guest";28666665]Äkäinen siksi, että hän on aina nikkinsä mukainen. Aina negatiivinen ja äreä. Olen väsynyt ja rasittunut, ja tykkään lukea vapaalla positiivisia kommentteja. Anteeksi vaan, majuri, ja iloisempaa jatkoa. Nyt on kesä, aurinko paistaa, kaikki on hyvin ;)[/QUOTE] No, minä olen täysin toista mieltä. Minusta hän vain tykkää naljailla naisille, ja nauraa partaansa. (tai parrattomaan leukaansa, miten vaan.) :D

Mielelläni tähän osallistuisin, mutta viimeksi minua taisi itseni lisäksi äänestää yksi ainoa ihminen, joten antaa olla. Ääneni annan kfkfkf:lle vain ja ainoastaan siksi, että jostain keskustelusta hänen kommenttinsa kimposi esiin negatiivisessa mielessä. Toinen syy äänestää häntä on se, etten saa päähäni mitään negatiivista kenestäkään muusta äänestykseen osallistuneesta. Kfkfkf:lle haluan kuitenkin sanoa, että jos voitat tämän äänestyksen, voit onnitella itseäsi: sinusta on tullut palstajulkkis!

Siis oikeestikko ihan aikuiset ihmiset harrastaa tälläisiä lapsellisia äänestyksiä ?
Palstan ärsyttävin :)
Taitaa olla mammelit puutteessa, kun joutaa tämmöisiin äänestyksiin osallistumaan :)

Ja siinä vaiheessa kun palstailun alkaa ottamaan liian henkilökohtaisesti eli siis vetä herneen nenään jonkun kommentista niin parasta painua vittuun täältä. Tälläiset "äänestykset" on vain hupia ja näissä näkee kuka on hiirien hampaissa vuorostaan. itse en olllut edes kiinitänyt huomita tuohon kffääööhön, joten nyt pitää ilmeisesti ihan alkaa seuraamaan mikä hänessä on niin ärsyttävää. Oikeasti kun en ole tavannut täällä ketään ärsyttävää, mielenkiintoisi persoonia vain.

Ja tämä on minun henk.koht. mielipiteeni, EI kenenkään muun, Kenenkään muun EI tarvitse olla tätä mieltä, koska tätä mieltä olen VAIN minä kommentissani.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Yritin löytää sitä yhtä ainokaista kommenttia, joka sai minut tässä äänestyksessä äänestämään kf:ää, mutten löytänyt sitä ja haulla tuli niin paljon kf:n kirjoittamaa tekstiä, etten yksinkertaisesti jaksanut kahlata läpi. Aloin jo epäilemään, olenko sekoittanut ihmisen johonkin toiseen : /

Yhteistyössä