Koska on parhaat alet lasten talvivaatteissa? Nyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Jenny"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
J

"Jenny"

Vieras
Meille on esikoinen joulun aikaan syntymässä ja mietiskelenkin, onko nyt kesällä parhaat alennukset toppavaatteissa? Ei ole ennen tullut seurattua lastenvaatemarkkinoita, mutta haluaisin ennakoida. Ostaisitteko 62 cm toppahaalarin vai minkä kokoisen joulukuussa syntyvälle?

siis eihän talvivaatteita missään myydä nyt?nyt on alessa kesävaatteet, talvivaatteet myydään sitten keväällä alessa..vastasyntynyt kyllä hukkuu 62 cm:n haalariin, ostaisin ihan 50-56 cm puvun, ainakin meidän tyttö mahtui sellaiseen ensimmäiset 3 kk:ta ja sinnekin hukkui ihan parin ekan kuun aikana.

Siis nettikauppoja olen katsellut niin monessa paikkaa on jotain -30 % toppapuvut. Mutta kai ne on vielä jonkun verran syksymmälläkin. Mitään koko arvioita ei tietenkään vauvasta olla vielä saatu, kun rv 15 vasta, mutta itse olen ollut 53 cm ja mieheni 56 cm syntyessään niin aivan mitään pikkuista tuskin on tulossa. Täytyy varmaan odottaa vielä myöhempään sitten.

Meillä tammikuussa syntyneellä pojalla oli 62 kokonen talvihaalari. Pakkasella mahtu fleecehaalari sinne alle, eikä hukkunut siihen. Oli 50cm pitkä syntyessään.

Jos ostat 50-56 koon haalarin niin huomioi, että pakkasella alle 2 viikkonen ei sais mennä ulos, ja senkin jälkeen pitää aluks pienissä pätkissä totutella siihen ulkoilmaan niin ei välttämättä tuu sitten käytettyä :)

Alennuksista en kyllä tiiä, Anton&Ninalla tais olla tänää viel kaikki tuotteet -40%

siis eihän talvivaatteita missään myydä nyt?nyt on alessa kesävaatteet, talvivaatteet myydään sitten keväällä alessa..vastasyntynyt kyllä hukkuu 62 cm:n haalariin, ostaisin ihan 50-56 cm puvun, ainakin meidän tyttö mahtui sellaiseen ensimmäiset 3 kk:ta ja sinnekin hukkui ihan parin ekan kuun aikana.

meillä taas vastayntynyt mahtui tasan kerran 50/56cm name it merkkiseen pukuun.
oli yli 4kg ja 54cm syntyessään.

62 cm on ihan hyvä vastasyntyneelle, aluksi ei voi mennä ulos pariin viikkoon(joten vauva ehtii vähän kasvaa) ja alle pitää laittaa kerroksia (esim villa) alle, joten liian nafti ei haalari voi olla. Osta 62 niin luulisi menevän koko talven? Pienille löytyy kirppiksiltä ja huutonetistä TODELLA hyväkuntoisia haalareita, koska ne eivät kulu käytössä ja käyttöaika on lyhyt. Eli jos haluat säästää rahaa, katso sieltä(huutonet.com).
Talvella syntyneelle ostaisin myös sellaisen makuupussiin vaunuihin, niissä vauva pysyy takuuvarmasti lämpimänä, kun on toppapukukin päällä. Voi tulla taas kylmä talvi:(

Mä juuri viime yönä tilasin Ticketin nettikaupasta (on muuten nykyään myös suomenkielisenä nuo sivut!) keskimmäiselle toppapuvun. Ovh oli 160€ ja hinta nyt 102€, eli aleprosentti oli about 35% luokkaa.

Ei paras mahdollinen, mutta en uskalla jäädä odottelemaan jääkö kokoa saatavaksi vielä siihen hetkeen, kun hinta tuosta vähän putoaa. Kivakuosiset puvut on kuitenkin niin kiven alla, että jos siihen sen 35% alea saa, niin olen kovasti tyytyväinen :)

Yhteistyössä