The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
...mä voisin kyllä oikein mielelläni kelpuuttaa semmosen miessiivoojan :rolleyes: :p...tämmösillä helteillä vallankin...

Kun en sitten ollenkaan vaatis/suosittelis työasua...mieluummin ihan mahdollisimman piikasissa...jos ylipäätänsä ollenkaan...:rolleyes: :p...

Mutta rankkaahan se siitäkin huolimatta olis :whistle:....:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664475:
No itseasiassa se Himos jää nyt väliin, kun tulikin tuo hotelliviikonloppu skumpan kera Jkl:ssä :rolleyes:
...elikäs siis meni muu- osioon tämä :whistle: :rolleyes:...

kerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerrokerro....:D

Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28664588:
Juu,tää muu osio kyllä voittaa telttayöpymiset Himoksella :rolleyes:

...Niin ja ...

No Comment :xmas:
No ihan varmasti, mä en sitä yhtään epäilekään :rolleyes: ;)..

Vaikkakin sä nyt kyllä olit ihan tylsä :stick:...noooh, heikkona hetkenä, hyvin heikkona hetkenä se lipsahtaa, sano mun sanoneen.....:D :kiss:
Naatiskele skumpasta :p....!

IhanaValo
Niin joo, pitää toivoa että tyttö sais nukuttua kuitenkin ja meinasin itekin painua unille nyt. Vanhaks on tullu kun ei jaksa yhtään valvoa myöhempään jos aikoo aamulla ees suht ajoissa nousta. Joten öitä kaikki!:wave:

Niin joo, pitää toivoa että tyttö sais nukuttua kuitenkin ja meinasin itekin painua unille nyt. Vanhaks on tullu kun ei jaksa yhtään valvoa myöhempään jos aikoo aamulla ees suht ajoissa nousta. Joten öitä kaikki!:wave:
Öitä Ihanainen :wave:...ja toivottavasti rauhoittuu pian tyttösikin yskä yöpuulle ja ymmärtää siitä sitten poistua kokonaan kiusaamasta.

Ja vanhahan sä et sitten ole alkuunkaan, vaan kaukaa viisas :). Näin on näreet!

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä