Mä alan syödä purkkaa, jossa ei ole.Minä syön purkkaa, olkoonkin että siinä olisi keinomakeutteita. Mitään kevytlimuja en juo.
Mä alan syödä purkkaa, jossa ei ole.Minä syön purkkaa, olkoonkin että siinä olisi keinomakeutteita. Mitään kevytlimuja en juo.
Kyse ei (omalla kohdallani) ole siitä kumpi on pahempi, sokeri vai aspartaami tms. Vaan siitä kuinka naurettavaa on keuhokota joistain yksittäisistä keinotekoisista makeutusaineista mutta silti juoda limsaa, joka on 100% keinotekoista paskaa. En antaisi lapsen juoda light mehua tai limsaa, mutta enpä anna tavallistakaan enkä juo itsekään. Ymmärrätkö mitä ajan takaa?Ymmärsinkö oikein, onko tässä ketjussa jonkun mielestä sokeri tasan yhtä epäterveellistä kuin aspartaami? Ihan sama, antaako lapsen/nuoren juoda light-limsaa/light-mehua kuin tavallisia versioita? Mistä ihmeen syystä moni välttää juottamasta lapsilleen erityisesti kevytlimsoja ja jättää raskausaikana aspartaamin pois, jos noissa ei mitään eroa ole?
Fanaattisesti kirjoittava haukkuu mielestään fanaattisesti kirjoittavaa. Sitähän tää koko ketju taas on Ja sun mielestä aihe on ehkä typerä, mun mielestä ei ole, koska mua kiinnostaa jonkin verran se, mitä lapseni (ja jossain määrin myös minä) suuhunsa laittavat. Mutta silti, olet aivan oikeassa, kyse on vain mielipiteistä, koska fakta on, ettei kenelläkään meistä ole kiistatonta faktaa asiasta.Jokainen, myös sinä, tavoittelet rahallista hyötyä elämässä
Fanaattisuus typerässä aiheessa on äärimmäisen ärsyttävää.
Tottakai se mikä on jne on subjektiivista, selitin vain oman motivaationi, se onko sinun näkövinkkelistä taas minun kommentit sellaisia mitkä ärsyttää sinua, on toki ihan sinun oma näkemyksesi ja sinulla oikeus siihen.
Eiks ne ole samaa tököttiä? Nestemäisenä maku muuttuu?Steviamakeutut limut on aika mielenkiintoisen makuisia.
Nestemäinen Hermesetas, vaikka myrkkyä oliskin, ei maistu aivan kamalalta.
Ne kaikki jauheet ja pienet kahviin tiputeltavat puristeet maistuvat sitten taas:x
Koska tähän vastaus todennäköisesti on tämä tutkimusten todistama terveellisyys vs. epäterveellisyys, niin tässäkin on aika koomista miettiä, miten pitkään tupakkaa pidettiin jos ei terveellisenä, niin ainakin ei epäterveellisenäOnko fanaattista olla käyttämättä tupakkaa? Jos ei niin miksi on fanaattista olla käyttämättä aspartaamia?
voi olla, mutta oikeasti ero on maussa todellinenEiks ne ole samaa tököttiä? Nestemäisenä maku muuttuu?
Taisipa joskus 60-luvulla valmistua ne tutkimukset joissa todettiin ihan virallisesti nämä huonot puolet.Koska tähän vastaus todennäköisesti on tämä tutkimusten todistama terveellisyys vs. epäterveellisyys, niin tässäkin on aika koomista miettiä, miten pitkään tupakkaa pidettiin jos ei terveellisenä, niin ainakin ei epäterveellisenä
:headwall: Siis väitätkö sä nyt, että rokotteiden ja autismin yhteydestä on todisteita vai puhutko vain rokotteiden haitoista ylipäätänsä?Sinä et syö, monet syö. Kaikessa on hyödyt ja haitat. Ihan kaikessa. Tasapaino niiden välillä pitää löytää jokaisen itsensä. Esim. tätä rokoteasiaa sivuten, pitää tehdä jokaisen se päätös omalla kohdallaan mikä on omasta näkökulmasta pienin riski ottaa. Siitäkin on monenlaista näkökulmaa ja erilaisia todisteita puolesta ja vastaan.
On varmaan elämä aika vaikeaa, jos toisten ihmisten valinnat noin karmealta tuntuu.Kyllä mielestäni on oikeasti KARMEAA, että joku käyttää päivittäin mahdollisesti light-limsaa, light-mehua, syö aspartaamilla makeutettua jugurttia/purkkaa, käyttää ehkä muutenkin vielä makeutusaineita päivittäin noiden lisäksi ja etenkin jos lapsille syöttää/juottaa vielä noita samoja ja/tai käyttää niitä raskausaikana. Kuka samassa mittakaavassa yleensä sokeria käyttää? Minua ei lasketa. Olen siis juonut liikaa sekä kevytlimua että tavallista.
Ihan varmasti. Ainakin sun suussa Onko niissä edes ihan pilkulleen sama tuotesisältö, voihan sekin olla eri muodossa vähän eri ja vaikuttaa makuun?voi olla, mutta oikeasti ero on maussa todellinen
Kauankos tupakkaa on poltettu?Taisipa joskus 60-luvulla valmistua ne tutkimukset joissa todettiin ihan virallisesti nämä huonot puolet.
Vääntele vaan sen minkä kerkeätFanaattisesti kirjoittava haukkuu mielestään fanaattisesti kirjoittavaa. Sitähän tää koko ketju taas on Ja sun mielestä aihe on ehkä typerä, mun mielestä ei ole, koska mua kiinnostaa jonkin verran se, mitä lapseni (ja jossain määrin myös minä) suuhunsa laittavat. Mutta silti, olet aivan oikeassa, kyse on vain mielipiteistä, koska fakta on, ettei kenelläkään meistä ole kiistatonta faktaa asiasta.
Pitänee muistaa sellainen pikkujuttu että länsimainen lääketiede, sen valtava kehittyminen ja tilastot on suhteellisen tuoreita asioita ihmisen historiassa.Kauankos tupakkaa on poltettu?
Vääntele vaan sen minkä kerkeät
Itse aihe ei ole typerä, vaan itse AP:n kanta on. Teatraalinen "purkat roskiin" kun siinä on sitä kauheaa myrkkyä joka on "todistetusti" sitä tätä ja tuota. Kun ainuttakaan oikeaa konkreettista todistetta ei ole elintarvike käytössä olevasta aspartaamista ja sen niistä "tappavista" ilmeisen varmoista vaikutuksista.
Sinä päivänä kun osoitetaan selkeä yhteys kuolemalla ja aspartaamilla joka on saatu elintarvikkeista kohtuukäytöllä. Voin alkaa tekemään asiasta ihan saakelin isoa numeroa.
Varmasti ei ole mitenkään hyvästä minkään aineen liiallinen käyttö. Veteenkin kuolee kun tarpeeksi nopeasti sitä paljon nauttii.
Sen takia on mun mielestä KARMEAA, että juuri sinä moralisoit ihmisiä heidän valinnoistaan. Varsinkin jos he valitsevat syödä xylitol-purkkaa, jonka ei ole todettu olevan haitallista kohtuukäytössä. Nih. Mitä sinä et ymmärrä? Sokrulimu sumentanu sun aivot totaalisesti?Kyllä mielestäni on oikeasti KARMEAA, että joku käyttää päivittäin mahdollisesti light-limsaa, light-mehua, syö aspartaamilla makeutettua jugurttia/purkkaa, käyttää ehkä muutenkin vielä makeutusaineita päivittäin noiden lisäksi ja etenkin jos lapsille syöttää/juottaa vielä noita samoja ja/tai käyttää niitä raskausaikana. Kuka samassa mittakaavassa yleensä sokeria käyttää? Minua ei lasketa. Olen siis juonut liikaa sekä kevytlimua että tavallista.
Ei vaan harmi, että meni turhaan rahaa purkkaan.Siis harmittaa koska heitit purkat roskiin omien ajatustesi takia?
No näytäs mulle ensimmäisenä ihminen joka selviää tästä elämästä hengissä, heh heh. Mitä se sua kaivaa jos joku suhtautuu fanaattisesti asiaan ja heittää purkat mäkeen koska on päättänyt ettei jotain tiettyä ainetta halua tietoisesti syödä? Nyt heitän tosi klassisen vittumaisen; ei näihin keskusteluihin ole pakko osallistua.Vääntele vaan sen minkä kerkeät
Itse aihe ei ole typerä, vaan itse AP:n kanta on. Teatraalinen "purkat roskiin" kun siinä on sitä kauheaa myrkkyä joka on "todistetusti" sitä tätä ja tuota. Kun ainuttakaan oikeaa konkreettista todistetta ei ole elintarvike käytössä olevasta aspartaamista ja sen niistä "tappavista" ilmeisen varmoista vaikutuksista.
Sinä päivänä kun osoitetaan selkeä yhteys kuolemalla ja aspartaamilla joka on saatu elintarvikkeista kohtuukäytöllä. Voin alkaa tekemään asiasta ihan saakelin isoa numeroa.
Varmasti ei ole mitenkään hyvästä minkään aineen liiallinen käyttö. Veteenkin kuolee kun tarpeeksi nopeasti sitä paljon nauttii.
Ei tietenkään. Palstalle tekemään suurin elkein aloitus asiasta ja sitten sivutolkulla tappelemaan ihmisiä vastaan esittämällä läjä väitöksiä mille ei ole oikeita todisteita.Sinustako olisi väkisin pitänyt syödä ne purkat vaikka ajatuskin inhottaa? Miksei saisi välttää aspartaamia täysin vaikka se vaan _saattaisi_ olla tosi haitallista. Tuskin se on tarpeellistakaan?
No, ens kerralla sitten tiedät lukea tuoteselosteet joko ennen ostoa tai vasta sitten kun pussi on tyhjä.Ei vaan harmi, että meni turhaan rahaa purkkaan.