The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Kertokaa nyt tyhmälleki et mistä tollane LOMPSIS sanonta on tullu? sitä viljellään joka paikassa nykysin,karmee sanonta.

Ai niin ja suurin osa siivoustakin tehty,illal toinen koneellinen pyykkii vielä ja sitten saa olla tältä viikonlopulta nuo hommat. Tästä pian hilpasen pyöräilee.
Mua kiinnostaa kans tuo lomps, en oo vaan kehdannu kysyä :D

Mää olen melkein tiskannut, hyvä minä!
 
  • Tykkää
Reactions: tinkuliini
Mua kiinnostaa kans tuo lomps, en oo vaan kehdannu kysyä :D

Mää olen melkein tiskannut, hyvä minä!
Vanha sanonta tuo, mutta en muista mistä tulee, veikkaan kotimaista armeijafarssia.

Mutta minäpä innostuin tiskaamisesta niin, että tiskien lisäksi putsasin uunin, mikron ja kahvinkeittimen, tasot, vedin uunin paikaltaan ja pesin lattian sen alta sekä kaapiston seinät ja takaseinän ja viimeisenä tiskasin tiskialtaan patapatalla.

Varautukaa soittamaan valkotakit, koska seuraavaksi pesen vessan.:D
 
No nyt voi kait jo alottaa viikonloppua. Pitääs kuulemma pitää leffailta, kait mä vielä lahjon noista isommista jonkun lähtemään kaupasta hakemaan elokuvaa varten naposteltavaa.

Kahvia pitääs kait kans keittää,josko virkistyis vähän. Siivoominen jokseenkin laitto väsyttämään.
 
Vanha sanonta tuo, mutta en muista mistä tulee, veikkaan kotimaista armeijafarssia.

Mutta minäpä innostuin tiskaamisesta niin, että tiskien lisäksi putsasin uunin, mikron ja kahvinkeittimen, tasot, vedin uunin paikaltaan ja pesin lattian sen alta sekä kaapiston seinät ja takaseinän ja viimeisenä tiskasin tiskialtaan patapatalla.

Varautukaa soittamaan valkotakit, koska seuraavaksi pesen vessan.:D
tuutko mulle kotiapulaiseks:whistle: ei tässä oo montaa neliötä, että ihan heittämällä saisit hommat tehtyy.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28663513:
No nyt voi kait jo alottaa viikonloppua. Pitääs kuulemma pitää leffailta, kait mä vielä lahjon noista isommista jonkun lähtemään kaupasta hakemaan elokuvaa varten naposteltavaa.

Kahvia pitääs kait kans keittää,josko virkistyis vähän. Siivoominen jokseenkin laitto väsyttämään.

mun pitäis tsihauttaa mutta suihkuun ensin :)
 
IhanaValo
Huoh, terkkuja Kuopiosta..tuli Ikea ja se hemmetin iso ostoskeskus pyörittyä ympäri. Jalat sanoo just sopimuksen irti ja olin kuolla sovituskoppiin, häpeästä ja kauhusta sen johdosta mitä sieltä peilistä näkyi :ashamed:
Voi pärse, jotain ois oikeesti tehtävä...mut sainpa silti vähän vaatetta, ja muuta tavaraa sieltä Ikeasta..kaikkee löyty mitä lähettiin ettimään, ja vähän muutakin tarttui mukaan :snotty: :D
 
Morjensdeerusta kaikille :wave: :)!

Halvennusreissulla ihmisten ilimoilla käyty - melkein meinas käämi nyrjähtää nurin nuitten irinaveerushkoitten kanssa kun hamstraavat ihan hassuina, ottavat rekeistä kainalotäydeltä tavaraa jo ennestään tursuipursuikärryihinsä...koko suvunko ne vaatettaa ja syöttää ja juottaa ja ...vatevö - ihania kesäisiä mukulakivikatuja pitkin vottosteltu ja ihasteltu katusoittajia ja tehty löytöjä ja väistelty liian tuttavallisia lokkeja ja...

Oli kivaa :O :)!

Sitten ehdittiin vielä kaiken lisäksi jälleen rantsulle pulikoimaan maitovellin keskelle..ja saatiin tosi läheltä ihastella silkkiuikkuäitiä yhdeksän poikasensa kanssa :heart:...

..pikkasesti tosin kyllä ehti tulla tuossa rantsussa sitten sanomista, semmosta terävää äsähtelyä, kun piti sinne rynnätä aivan väärällä autolla mutta jahka sieltä selvisin paremmille pidoille, niin ei ennää ahdistanut :D

Ja kohta pistän porukan saunomaan ja ite taijan hilipasta mansikkamaalle kahtomaan, joko siili on ehtiny mua aikasemmin herkuttelemaan vai onko jättänyt meillekin muutaman mansmönniäisen :p :)...
 
  • Tykkää
Reactions: famipala ja Mythago
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä