Jahas,josko sitä menis äkkiä siivoomaan ja tulis sitte takas oikeen ajan kanssa
Niin pitääAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28662490:Niin sitä pitää
se oli tosin mun oma syy, meidän piti lähteä esikon omalle retkelle mopoilla ja vaimo on suunnitellu oman retkensä niin että me ei olla mukanaEi huolittu:O jopas kummaa on.pöh :hug:
Jossain se takavasemmalla seuraa, pelkääköhän se mammoja eikä uskalla tulla. Vihreä pallukka profiilissa näkyy olevanAlkuperäinen kirjoittaja *PimiäSilimä*;28662196:Onko Ariesta näkyny? Kertokaahan terkkuja jos se täälä pölähtää
No mut toi kuulostaa oikein kivalta, kesäteatteri ja savusauna kyl se siitse oli tosin mun oma syy, meidän piti lähteä esikon omalle retkelle mopoilla ja vaimo on suunnitellu oman retkensä niin että me ei olla mukana
onnistuin sitte tyrimään sen mopon korjaamisenkin niin meidän retki meni reisille, oon kyllä suunnitellu korvaavan retken joka sisältää kesäteatteria ja savusaunaa
no ihan varmasti on kiva reissu, serkkupojalla on erinomainen sauna ja se on harjaantunu lämmittää sen viimesen päälleNo mut toi kuulostaa oikein kivalta, kesäteatteri ja savusauna kyl se siit
Nonii teil oo mitää hätäpäivää sitte kelpais minullekkino ihan varmasti on kiva reissu, serkkupojalla on erinomainen sauna ja se on harjaantunu lämmittää sen viimesen päälle
on vielä tuttu kaveri pääosassa siinä teatterikappaleessa
kyllä me yks turutar saatettas siinä ohessa kylyvettääNonii teil oo mitää hätäpäivää sitte kelpais minullekki
Käskystä. Mä parhaillaan tiskaan. Mut sit mä pesen vessan. Ja parvekkeen lattian.Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Joskus sietääkin vähän pelätä mammojaAlkuperäinen kirjoittaja minä:Jossain se takavasemmalla seuraa, pelkääköhän se mammoja eikä uskalla tulla. Vihreä pallukka profiilissa näkyy olevan
Ai kui nii? :saint:Joskus sietääkin vähän pelätä mammoja
Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28662734:Ai kui nii? :saint:
Mäkin kattelin pitkään,et minneköhän sitä menis ja tekis varausta. Aluks oli suunnitelmis Kalajoelle,ku siinä lähistöllä olis myynnis yhet aluvantehet,mutta...mutta.. mikäs miniloma se olis jos mun pitääs istua kuskin paikallaNiin pitää
ajankohta vaa vähä auki, ainakin seuraavan viiden vuoden aikana ku tapahtuis
Niin.. tiedä sit mikä saa nuon kakslahkeiset kovettumaan paikallensano niimpä, aina niitä on syytä pelätä
väitätkö tosissaan ettet tiedä?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28662749:Niin.. tiedä sit mikä saa nuon kakslahkeiset kovettumaan
Kauhu-kankeus :xmas:väitätkö tosissaan ettet tiedä?
Kysyt vieläAlkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28662734:Ai kui nii? :saint:
eipä tässä kurjuutta kummempaaYÄÄÄÄK jouduin avaamaan viemärin tänään :x
So not my job...
Mitä palleroiset tietää? puuusi pusi :kiss:
Ääh, tännekki vois sillai passelisti ropsasta! Mut eheeeei, mittari on kolmessa kymmenessä eikä edes tuule :saint:eipä tässä kurjuutta kummempaa
saetta piellessä
Mamman pelko on viisauden alku :saint:no niimpä, aina niitä on syytä pelätä
no persetti, aina oon sanonu että parempi tussun alla kuin taivasallaMamman pelko on viisauden alku :saint: