se loppu joykkösellä on kiva dokkari 60-luun iskelmäteollisuudesta
se loppu joykkösellä on kiva dokkari 60-luun iskelmäteollisuudesta
road houseIltaa, tulleeks telkust jotain hyvää leffaa tänää? Vai tuleeks sielt jalkkista tänäänkin?
ei oo ku yhet farkkucaprit mutta en taida niitä laittaa,niissä on sauma sellases kohtaa et vääristää jalkoja ei hyväl taval,en tajua miksi oon sellaset ees joskus ostanu.käytän niitä vaan joskus jossain pihalla.ja muut caprit on sellasii rentoja et ei ne sovi tollasel reissul ja sit panikoin ku muut vetelee jossain mekoissa niin näpsänä ja ite ahdistun jos olen jossain liian rennois tai sit sellasis et mietin kokoajan miltä näytän. Ehkä laitan ohuet pitkät farkut...tuskin niillä niin kuuma tulee päivälläkään vaikka onhan se ehkä hassua kulkee pitkis housuis...Entäs tinku caprit, jotain ohutta farkkua tai muuta..ei ois lämpimällä liian kuumat mut sit viileemmällä ois jotain lämmikettä?
laita microshortsitei oo ku yhet farkkucaprit mutta en taida niitä laittaa,niissä on sauma sellases kohtaa et vääristää jalkoja ei hyväl taval,en tajua miksi oon sellaset ees joskus ostanu.käytän niitä vaan joskus jossain pihalla.ja muut caprit on sellasii rentoja et ei ne sovi tollasel reissul ja sit panikoin ku muut vetelee jossain mekoissa niin näpsänä ja ite ahdistun jos olen jossain liian rennois tai sit sellasis et mietin kokoajan miltä näytän. Ehkä laitan ohuet pitkät farkut...tuskin niillä niin kuuma tulee päivälläkään vaikka onhan se ehkä hassua kulkee pitkis housuis...
Red Rock West MTV3 To 27.06.2013 klo 23.05Kiitti kaikille vinkeistä :kiss:
no en tasan laita,ei mulla edes olis sellasii. nuoret plikat sellasii käyttää,ei tämmönen ei niin nuori. muistuttaisin kuitenkin etten mä vielä kuitenkaan niin vanha vielä olelaita microshortsit
no höhno en tasan laita,ei mulla edes olis sellasii. nuoret plikat sellasii käyttää,ei tämmönen ei niin nuori. muistuttaisin kuitenkin etten mä vielä kuitenkaan niin vanha vielä ole
mikä kuva?no höh
laita ees kuva
no kuva sun pyrstöstä microshorteissa (ei pakolliset) mun yyvee-boksiinmikä kuva?
unissas:kiss: eikä mul oo ees microi.no kuva sun pyrstöstä microshorteissa (ei pakolliset) mun yyvee-boksiin
miks se siitä olis vihanen, kukapa haluais joutua perseelleammutun siipan jyrän alleWupsis, nukuin 9,5t kun piti nukkua 4,5. Kyllä nyt vaimo olis vihanen jos mulla olis vaimo :snotty:
Noi vois käydä sulleno en tasan laita,ei mulla edes olis sellasii. nuoret plikat sellasii käyttää,ei tämmönen ei niin nuori. muistuttaisin kuitenkin etten mä vielä kuitenkaan niin vanha vielä ole
No se olis joutunu hoitaan lapset yksin, ja ne olis kuitenki kiukutellut koko ajan, lapset on semmosiamiks se siitä olis vihanen, kukapa haluais joutua perseelleammutun siipan jyrän alle
ootko sä tosissas:O noihan on pahemmat kun ne mummopöksyt!Alkuperäinen kirjoittaja minä:
rutinoitunu iskä pärjää muutampi tunnin lasten kanssa paremmin yksin kuin vaimon kanssaNo se olis joutunu hoitaan lapset yksin, ja ne olis kuitenki kiukutellut koko ajan, lapset on semmosia
on kyllä tosiaan aivan hirveetootko sä tosissas:O noihan on pahemmat kun ne mummopöksyt!
mitä sun vaimos tykkää näistä sun kommenteista? *oksentaa*no kuva sun pyrstöstä microshorteissa (ei pakolliset) mun yyvee-boksiin
prkl että petyinon kyllä tosiaan aivan hirveet
ehkä mä päädyn noihin vaaleisiin farkkuihin,ovat kuitenkin istuvat ja sitä tiukkis mallia,pillit. ja vielä ohkaset et jos päiväl vähän lämmin niin illala sopivat koska tälö hetkel se lupaa illaks/yöks vilposempaa ja jotain vesikuuroja.kukaan jaksa kuunnella jos vingun koko illan et on kylmä.kyllä monet menee farkuissa kesälläkin
Njoo, mutta tässä oliki puhe mun (hypoteettisesta) vaimosta No ei vaiten, mun äiti teki vuorotyötä kun olin pieni, ja isä taas kävi työmatkoilla, ja sitten mentiin aina kulloisellakin kokoonpanolla ihan onnistuneesti.rutinoitunu iskä pärjää muutampi tunnin lasten kanssa paremmin yksin kuin vaimon kanssa
no voi ei:kiss: ei taida tää pyrstö enää viekkuun kelvata:|prkl että petyin
ootin yyvee-boxin kolahdusta mutta tuli vaan pelkkä tykkääminen, pitää varmaan painua häntä koipien välissä nukkumaan