no toki kelpaa kunhan muistat asianmukasen varustuksenno voi ei:kiss: ei taida tää pyrstö enää viekkuun kelvata:|
no toki kelpaa kunhan muistat asianmukasen varustuksenno voi ei:kiss: ei taida tää pyrstö enää viekkuun kelvata:|
Liikaa puhetta pöksyistä. Viekussa ollaan pöksyittä.no voi ei:kiss: ei taida tää pyrstö enää viekkuun kelvata:|
nii juu,mummopöksyt ja flanelliyöppino toki kelpaa kunhan muistat asianmukasen varustuksen
*painuu allapäin nukkumaan*nii juu,mummopöksyt ja flanelliyöppi
arvasinkin että yrität juksata mua mutta näinhän tän pitikin mennänii juu, ei pöksyjä ja pitsiyöppi
kunhan kiusin:heart:*painuu allapäin nukkumaan*
tiesin mutta olin ottavinani ensin muka tosissaankunhan kiusin:heart:
pitää perustaa yhteisö kaikille viekukkain ja pöksyittä oleville:snotty:Liikaa puhetta pöksyistä. Viekussa ollaan pöksyittä.
höpö miestiesin mutta olin ottavinani ensin muka tosissaan
Meikä ei kyllä haluis tommoseen yhteisöön :Opitää perustaa yhteisö kaikille viekukkain ja pöksyittä oleville:snotty:
Pitäisikö kertoa?höpö mies
en pahastu, oon tienny tämän jo kauanPitäisikö kertoa?
Naisilla on semmoinen taito, että osaavat tehdä miehistä melko hölmöjä.
mä taas tykkään että olis se viekkukaveri ja tasan ei oo pöksyi sillon jalassa mut en mä ihan nakuna nuku aina mut älä kerro ruutikselle ettei se saa hepuliaMeikä ei kyllä haluis tommoseen yhteisöön :O
Mää tykkään nukkua yöasu päällä ja ilman vieruskaverikontaktia...
Joo siis ei mullakaan oo mitään niitä pöksyttömyysasioita vastaan, mut siinä vaiheeessa kun pitää oikeesti nukkua niin semmonen varoväli on suotava.mä taas tykkään että olis se viekkukaveri ja tasan ei oo pöksyi sillon jalassa mut en mä ihan nakuna nuku aina mut älä kerro ruutikselle ettei se saa hepulia
Tää toimii muuten toisinkipäin, musta on tullu ihan romanttinen höpsö vielä näin vanhoilla päivilläni =)Pitäisikö kertoa?
Naisilla on semmoinen taito, että osaavat tehdä miehistä melko hölmöjä.
meinaks et se luiskahtaa sisään nukkuessa? ei mulla oo kyl koskaan niin käyny muutenku tarkotuksellisesti.Joo siis ei mullakaan oo mitään niitä pöksyttömyysasioita vastaan, mut siinä vaiheeessa kun pitää oikeesti nukkua niin semmonen varoväli on suotava.
en saa hepulia muustako pöksyistä ja liian pitkästä yöpistämä taas tykkään että olis se viekkukaveri ja tasan ei oo pöksyi sillon jalassa mut en mä ihan nakuna nuku aina mut älä kerro ruutikselle ettei se saa hepulia
Eiku mää en saa unta jos toinen on iholla, mulla on univaikeuksia muutenki.meinaks et se luiskahtaa sisään nukkuessa? ei mulla oo kyl koskaan niin käyny muutenku tarkotuksellisesti.
no sittenhän kaikki on ihan jees. ei mulla kyllä ykskään yöppi oo mikään nilkkapitunen, ne on aika mummoten saa hepulia muustako pöksyistä ja liian pitkästä yöpistä
jos helman saa kelattua helposti vyötärölle niin no problems
Tjaa,no sittenEiku mää en saa unta jos toinen on iholla, mulla on univaikeuksia muutenki.
Kuinkas yökköys ja univaikeudet sopivat yhteen?Eiku mää en saa unta jos toinen on iholla, mulla on univaikeuksia muutenki.
Siten, että jos nukkuu huonosti joka tapauksessa, niin on sama nukkuuko huonosti yöllä vai päivälläKuinkas yökköys ja univaikeudet sopivat yhteen?