siis minkä?
Hakisit minkä? Sovamankin? Soutamaankin? Sohvatankin? Sotapankin? Häh?sovamankin hakisin, mutta on epäreilua muita työntekijöitä kohtaan.
Hakisit minkä? Sovamankin? Soutamaankin? Sohvatankin? Sotapankin? Häh?sovamankin hakisin, mutta on epäreilua muita työntekijöitä kohtaan.
tummennettu sana tarkoittaa mitä? Sotavanki? Sohvamanki?no tuota mä en nyt pystyisi tekemään noita hommia, jalkojeni takia, mutta olen ollut makkaratehtaalla töissä, eikä olut mitenkään mukavaa työtä.
sovamankin hakisin, mutta on epäreilua muita työntekijöitä kohtaan jos jalat kipeytyvät ja joudun jäämään saikulle, pahimmassa tapauksesa tulee uusi jo kolmas leikkaus eteen.
Kai hesaan voi muuttaa vaikka junalla. Eikö rovaniemeltä mene VR ainakin kerran päivässä hesaan? Etelässä on nykyään työt ja työtä haluavat muuttavat työn perässä. Ei kainuussakaan itketä vaikka pitää lähteä työn perään esim. hesaan.se varmaan onnistuu ilman linja-autokorttia.
tuo linja-auton kuljettajan homma oli kyseesä, sitä ei voi tehdä ilman korttia.Kai hesaan voi muuttaa vaikka junalla. Eikö rovaniemeltä mene VR ainakin kerran päivässä hesaan? Etelässä on nykyään työt ja työtä haluavat muuttavat työn perässä. Ei kainuussakaan itketä vaikka pitää lähteä työn perään esim. hesaan.
Eihän sulla ole aikomustakaan työllistyä.ei se aina ihan noin mene. työnaantajalle on kannattavanpaa palkata useampi osa.-aikainen.
Kuulostat ihan mun miehen paapan tyttökaverilta, siis murteen perusteellaNiin miks se osa-aikaanen työ ei kelpaa?
Sun miehes on varmaakin päässyt jo työkyvyttömyyseläkkeelle?tuo linja-auton kuljettajan homma oli kyseesä, sitä ei voi tehdä ilman korttia.
ja mun mieskään ei enää voi niitä hommia tehdä, lääkäri kielsi, koska on sydänvikainen ja astamaatikko ja verenpaineet heittelevät, jos kohtaus tule niin siinä on ihmishneget varassa.
Hesassa ja etelä suomessa on muutakin työtä kun linja-auton ajoa. Toimisto ja kaupallista työtä laidasta laitaan. Jos ei omassa läänissä ole töitä sillon pitää lähteä työn perässä. Näin meillä on tehnyt kaikki sisarukset aikustuttuaan ja ollaan kaikki töissä.tuo linja-auton kuljettajan homma oli kyseesä, sitä ei voi tehdä ilman korttia.
ja mun mieskään ei enää voi niitä hommia tehdä, lääkäri kielsi, koska on sydänvikainen ja astamaatikko ja verenpaineet heittelevät, jos kohtaus tule niin siinä on ihmishneget varassa.
Tää taitaa taas olla niitä kysymyksiä, joihin ei koskaan tule vastaustaTäällä on useampi kysynyt miksi ei osa-aikatyö kelpaa......etkö halua vastata siihen?
aina se muttaminen ei van käy. perhetön voi muuttaa minne vaan, mutta perheelliselle se ei niin vain käy.Hesassa ja etelä suomessa on muutakin työtä kun linja-auton ajoa. Toimisto ja kaupallista työtä laidasta laitaan. Jos ei omassa läänissä ole töitä sillon pitää lähteä työn perässä. Näin meillä on tehnyt kaikki sisarukset aikustuttuaan ja ollaan kaikki töissä.
Ehkäpä hänellä ei ole minkäänlaista selitystä sille miksi osa-aikatyö ei kelpaaTää taitaa taas olla niitä kysymyksiä, joihin ei koskaan tule vastausta
Juu, neuvonnan ja puh.vaihteen työntekijät voivat olla vaikka kouluttamattomia - kyllä työ opettaa. Mutta aulavahtimestari/reseptionisti on yleensä nykyisin vartija/virastomestari koulutukseltaan.ainakin Rovaniemellä lapin keskussairaalan neuvonnassa ja puhelinvaihteessa on merkonomeja, olen kysynyt ihan itse.
ei siis ole hoitoalan koulutusta pakko olla, sinne taidan laittaa avoimen hakemuksen =)
Joku raja sille turhaan kouluttamisellekin, jossain vaiheessa edes.ei ole, eikä haluakaan, kyllä hän yt monnelaista työtä pystyy tekemään, mutta ei esim kuljetushommia lainkana,. Toimitotyöt ja it-alan työt mun mielestä spoisi hänelle, mutta vielä ei ole lämmenyt sille ajatkselle että menis taas opiskelemaan. on kuitnekin käynyt kouluja jo paljon.
Perheelliselle muuttaminen on hankalampaa, mutta jos kummallakaan vanhemmalla ei työtä, eikä ole sidoksissa omaan asuntoon, niin ehkä voisi harkita...? Lapsilla toki koulut ja kaverit, mutta nuoret tutustuvat äkkiä ja saavat uusia ystäviä ja vanhoihin voi pitää yhteyttä välimatkasta huolimatta.aina se muttaminen ei van käy. perhetön voi muuttaa minne vaan, mutta perheelliselle se ei niin vain käy.
Mitä kouluja hän on käynyt?ei ole, eikä haluakaan, kyllä hän yt monnelaista työtä pystyy tekemään, mutta ei esim kuljetushommia lainkana,. Toimitotyöt ja it-alan työt mun mielestä spoisi hänelle, mutta vielä ei ole lämmenyt sille ajatkselle että menis taas opiskelemaan. on kuitnekin käynyt kouluja jo paljon.
Tai sitten Rollo vaan pitää hulluja jännityksessäEhkäpä hänellä ei ole minkäänlaista selitystä sille miksi osa-aikatyö ei kelpaa