Puolustusvoimiltakaan ei siten työpaikkaa ironnut

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
Status
Viestiketju on suljettu.
"vieras"
Mitä paikkaa hait? Kyllä se sopiva löytyy! Sun ei ehkä kannata pelkkiä toimistopaikkoja hakea kun ei oo kokemusta ja ikää kuitenkin, niihin on niin paljon hakijoita. Tsemppiä!

Rollolainen
[QUOTE="vieras";28647712]Mitä paikkaa hait? Kyllä se sopiva löytyy! Sun ei ehkä kannata pelkkiä toimistopaikkoja hakea kun ei oo kokemusta ja ikää kuitenkin, niihin on niin paljon hakijoita. Tsemppiä![/QUOTE]

Haen toimistopuolen paikoja kosk olen kouluttautunut toimistopuolelle ja ekittiöhommia en voi enää tehdä, en ainakaan kokopäiväisesti. nytkin välillä vasen jalka on kipeä, mutta keittiötyössä se vasta kipeytyisikin ja joutuisin olemaan saikulla, enkä halau enää uuteen leikkaukseen kun tämän kanssa nyt pärjää

Haen toimistopuolen paikoja kosk olen kouluttautunut toimistopuolelle ja ekittiöhommia en voi enää tehdä, en ainakaan kokopäiväisesti. nytkin välillä vasen jalka on kipeä, mutta keittiötyössä se vasta kipeytyisikin ja joutuisin olemaan saikulla, enkä halau enää uuteen leikkaukseen kun tämän kanssa nyt pärjää
Ehkä tuo vastaaja tarkootti, että hakia esim. kauppoohinki töihin ettei vain toimistoohin.

"vieras"
Joo tarkoitin että sihteerin ym paikkoihin on tosi päteviä ja kokeneita hakijoita, joille väistämättä häviät. Kauppaan vois olla helpompi päästä ja sieltä saadun kokemuksen avulla sitten vaikka hakea siellä avautuviin toimistotehtäviin.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
"vieras"
Jos nyt hakisit niitä vahtimestarin hommia, niin ei tuo jalkakaan haittaisi yhtään. Pääsisit töihin ja voisit siinä sivussa hakea vielä niitä toimistohommia.

"vieras"
Sanon nyt ihan nätisti, että tuolla kirjoitustaidolla ei sulla ole toivoakaan menestyä toimistohommissa. Aina on joku pätevämpi/nuorempi/taitavampi hakija. Jalka ovenväliin ensin muihin hommiin ja sitä kautta voit yrittää.

[QUOTE="vieras";28647776]Joo tarkoitin että sihteerin ym paikkoihin on tosi päteviä ja kokeneita hakijoita, joille väistämättä häviät. Kauppaan vois olla helpompi päästä ja sieltä saadun kokemuksen avulla sitten vaikka hakea siellä avautuviin toimistotehtäviin.[/QUOTE]

Niin ja vaikka on kaupas töis niin voi hakia koko ajan töitä muualta.

Työkokemusta paljon?
Millanen työkokemus sulla on toimistotöistä eli montako vuotta olet niitä tehnyt? Sekin vaikuttaa. Useinhan toimistoon saatetaan ottaa vain yksi toimistotyöntekijä eli ei niihin ihan noin vaan pääse pelkällä koulutuksella kun hakijoita saattaa olla satoja.

vain jos mulle luvataan kaupassa KOKOPÄIVÄTYÖ, voin mennä, en tee osa-aikaista. Kokopäiävtyötä on aika harvoin tarjolla.
On se jännä, että sulla on varaa valikooda ja syitä löytyy. Kyllä mä oon ainaki työttömänä tehny osa-aikaasta työtä. Siitä saa merkinnän laittaa ansioluettoloon ja on näyttää ettei oo vain ollu työtön.

Rollolainen
On se jännä, että sulla on varaa valikooda ja syitä löytyy. Kyllä mä oon ainaki työttömänä tehny osa-aikaasta työtä. Siitä saa merkinnän laittaa ansioluettoloon ja on näyttää ettei oo vain ollu työtön.
hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?
varmasti sen kokopäivätyön vielä löydän. =)

Kannattaa lähtee pienestä ja nousta sieltä korkeammalle.
Työelämässä ei voi pomppaa yhtäkkii sinne ylös, vaan sinne edetään.
Jos suostut niihin itseäsi epämiellyttävimpiinkin hommiin, niin ajansaatossa huomaatkin olevasi niissä itseä enempi miellyttävissä hommissa. Jos vaan jaksaa uralla edetä.

• Tykkää
Reactions: jalmir ja Björn
Mikä asenne :P
hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?
varmasti sen kokopäivätyön vielä löydän. =)
Ihan varmaan kun on jo vähän ikääkin ja joka ikinen kuukausi tulee hankaloittamaan työnhakuasi enenmmän ja enemmän. Ota vastaa edes osa-aikaista niin saat työttömyyden katki ja arvokasta työkokemusta ja samalla haet kokopäiväistä.

Blue
Hyvin harva pääsee nykyään suoraan vakituiseen työhön. Mäkin aloitin määräaikaisena viransijaisena jonka jälkeen mä sain suoraan viran perustuen mun työntekotaitoihin. Ketään ei meille vuosiin ole otettu suoraan vakituiseksi vaan jokainen on aloittanut vähemmillä meriiteillä.

Mutta hyvä että uskot itseesi, mutta toisaalta onhan sulla ollutkin monia vuosia aikaa hioa työnhakutaitojasi.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä