Rollolainen
hakijoita oli 46
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, kyllä se jokus tärppää.
Ei lannistuta =)
Ei muuta kuin uutta matoa koukkuun, kyllä se jokus tärppää.
Ei lannistuta =)
Ehkä tuo vastaaja tarkootti, että hakia esim. kauppoohinki töihin ettei vain toimistoohin.Haen toimistopuolen paikoja kosk olen kouluttautunut toimistopuolelle ja ekittiöhommia en voi enää tehdä, en ainakaan kokopäiväisesti. nytkin välillä vasen jalka on kipeä, mutta keittiötyössä se vasta kipeytyisikin ja joutuisin olemaan saikulla, enkä halau enää uuteen leikkaukseen kun tämän kanssa nyt pärjää
en hae kauppoihin ainkaan kassa/ hyllytystehtäviin. Toimistotyöntekijöotä kaupassa harvemmin tarvitaan ja nuorethan ne taitaa parhaiten kaupoissakin ne työt saadaEhkä tuo vastaaja tarkootti, että hakia esim. kauppoohinki töihin ettei vain toimistoohin.
mitä vikaa kassatyössä on?sen ymmärrän, että terveys estää hyllyttämisen..en hae kauppoihin ainkaan kassa/ hyllytystehtäviin. Toimistotyöntekijöotä kaupassa harvemmin tarvitaan ja nuorethan ne taitaa parhaiten kaupoissakin ne työt saada
vain jos mulle luvataan kaupassa KOKOPÄIVÄTYÖ, voin mennä, en tee osa-aikaista. Kokopäiävtyötä on aika harvoin tarjolla.Niin ja vaikka on kaupas töis niin voi hakia koko ajan töitä muualta.
On se jännä, että sulla on varaa valikooda ja syitä löytyy. Kyllä mä oon ainaki työttömänä tehny osa-aikaasta työtä. Siitä saa merkinnän laittaa ansioluettoloon ja on näyttää ettei oo vain ollu työtön.vain jos mulle luvataan kaupassa KOKOPÄIVÄTYÖ, voin mennä, en tee osa-aikaista. Kokopäiävtyötä on aika harvoin tarjolla.
hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?On se jännä, että sulla on varaa valikooda ja syitä löytyy. Kyllä mä oon ainaki työttömänä tehny osa-aikaasta työtä. Siitä saa merkinnän laittaa ansioluettoloon ja on näyttää ettei oo vain ollu työtön.
Mä teen kahta työtä yhtä aikaa enkä valikoi sitä mitä teen. Sun työttömyyshistorialla ei pitääsi olla varaa olla noin valikoiva.hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?
varmasti sen kokopäivätyön vielä löydän. =)
Ihan varmaan kun on jo vähän ikääkin ja joka ikinen kuukausi tulee hankaloittamaan työnhakuasi enenmmän ja enemmän. Ota vastaa edes osa-aikaista niin saat työttömyyden katki ja arvokasta työkokemusta ja samalla haet kokopäiväistä.hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?
Juu, varmasti. Tietäisi vaan miltä alalta...hyvä, tee sinä vaika viittä työtä yhtä aikaa, mutta minä teen niinkuin tahdon, eikö vaan?