onko tällä muita velattomia =)

• Viestiketjun aloittaja Rollolainen
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
[QUOTE="Ulla";28646892]Ei nykyää töitä niin vaan saa. Ei liity siihen hakeeko Rollolainen vai joku muu töitä. Aina ei onnista vaikka hakia olisi pätevä ja koulutettu.[/QUOTE]

Ei hakia vaan hakiJa. Eikös tämä nyt ole peruskoulutasoinen asia?

"vieras"
Minä olen velaton. Tosin miehelläni on jäljellä hieman alle 60 000 euroa asuntolainaa, joten katson sen kyllä olevan omaakin velkaani. No, alle viisi vuotta, niin olemme kokonaan velattomia :)

"Anne"
Ei, opintolaina on jo hyvällä tolalla mutta nyt joudun maksamaan sitä hetken hitaammin kun jouduin ostamaan auton ja tarvitsin siihen lainaa :S No, toivottavasti vuoden, max. kahden päästä olisin jo velaton :)

Rollolainen
[QUOTE="Ulla";28646892]Ei nykyää töitä niin vaan saa. Ei liity siihen hakeeko Rollolainen vai joku muu töitä. Aina ei onnista vaikka hakia olisi pätevä ja koulutettu.[/QUOTE]

Tänäänkin tuli taas ilmoitus puolustusvoimilta, en ole tullut valituksi. Mutta en lannistu, laitan lisää hakemuksia. :)

"vieras"
Tää on kyllä mahtava ketju. Mutta mä olenkin velallinen, asuntolainaa on 40.000 yhteensä miehen kanssa. Velattomaksi päästäis heti jos myytäis asunto ja muutettais vuokralle/vanhempaan omistusasuntoon. Mutta Rollolle ei varmaan kelpaa velaton jolla on omaisuutta? Asunnon myynnin jälkeen meille jäis kuitenki suuri summa rahaa.

Tsiis
[QUOTE="vieras";28661140]Juu. Laita ihmeessä lisää vaan hakemuksia. Kymmeniä ja taas kymmeniä. Sitten uuteen koulutukseen. =)[/QUOTE]

Joo, on se kumma akka tuo ap ku laittelee työhakemuksia ja opiskelee! Istuis pummina kotona tekemättä mitään, niinku sinäkin!

"vieras"
Meillä on velaton auto, velaton talo ja velaton kesämökki. On omaisuutta, muttei velkaa. Miehen vanhemmat maksaa meille kaiken. Ainoastaan yhden mun kalliin puhelinlaskun jouduin itse maksamaan. Kaikki on tosin lapsen nimissä, eli ei virallisesti meidän, vaan lapsen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Säännöt;28673500:
Ei hyväksytä velattomaksi koska on käytetty luottokorttia. Aidot velattomat ei omista edes luottokorttia.
Nimenomaan käteisellä pitää aina maksaa ja muistakaa myös aina mainita se kaikille kun kerrotte hankinnoistanne, "käteisellä maksoin"!!:xmas::rolleyes:

Yhteistyössä