The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
Iltaa:wave:

Tunti sitten palattu kotiin,koko päivä ulkona istuskelemassa ja pyörimässä ihmisten ilmoilla.Tosi nätti ilma ollut vaikka välillä tuntu et liian kuuma mulle kun olen tällänen kalpeanaama muutenkin että en rusketu vaan palan.

Ja tuli sitten sovittua illanviettokin:)

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
IhanaValo
|O|O|O Voijumalautakohtameneehermot!!!!!

Huh ku helpotti, vähäsen. Näköjään lapset, etenkin esikoinen lievine ADHD/ADD:ineen on entistä äänekkäämpi ja villimpi kun on ensin riehunut ulkona ja tulee sisälle liian myöhään nukkumaanmenoa ajatellen..ei nimittäin meinannu taas rauhottua millään, hirvee älämölö ja heiluminen, kiusas kuopusta ja sitten nauraa kun kuopus suuttuu...:headwall:

Eli, muistutus itelleni..esikoinen takas kotiin reilusti ennen nukkumaanmenoaikaa...vaikka siitä tulee sit huuto kuitenkin kun kaikki kaverit saa jäädä ulos..: / En tiiä, ei minuu oo tarkotettu lapsia kasvattamaan.

IhanaValo
Eikä asiaa helpota yhtään mies joka istuu taas pelaamassa ja jauhamassa paskaa kaveriensa kanssa kuulokkeiden kautta. No, kävihän tuo tietty vahtimassa lasten iltapalat ja sutas niiden hampaat puhtaammiks mut loppuhomma on sit miun..iltasadut ja sänkyyn käskemiset ja vahdinta että ne pysyy siellä..Huoh, valitan tietysti turhaan kun oon nuo tähän opettanu. Vaan saako silti v*tuttaa??

Eikä asiaa helpota yhtään mies joka istuu taas pelaamassa ja jauhamassa paskaa kaveriensa kanssa kuulokkeiden kautta. No, kävihän tuo tietty vahtimassa lasten iltapalat ja sutas niiden hampaat puhtaammiks mut loppuhomma on sit miun..iltasadut ja sänkyyn käskemiset ja vahdinta että ne pysyy siellä..Huoh, valitan tietysti turhaan kun oon nuo tähän opettanu. Vaan saako silti v*tuttaa??
:hug:...saa sitä *ituttaa mutta ei niin kovin, että menee mahdottomiin suhteisiin.

Sulla oli se mies lomalla...? Teepä kuules niin, että. Sanoa päräytät vaikka tänä iltana, että armaani rakkaani mun *silmien rivakkaa räpsytystä*...mitäs jos tehtäis huomenna niin, että mä pidänkin koko päivän vapaata ja sä hoidat miehekkäästi lapset. Kun sä annat mulle tuon huomisen päivän, niin mä kyllä korvaan sulle sitten päivän mahdolliset rasitukset ja kolotukset ja patitukset varsin henkilökohtaisesti sitten meidän kahden laatuaikaosuudella *ja kiskot sitä yöpaitulin helmaa vihjaillen ylemmäs ja pyöräytät muutaman hiussuortuvan sormen ympäri ja räpsyttelet maan perusteellisesti*......:rolleyes: :p...

Ei voi olla väärin ymmärtämättä, että huomenna sais sitten kyytiä. Kunnolla. Nih. Kerta.

...jaaa...jos menee vänkäämiseksi, niin lienny sitten vaikka sen verta, että pidät vapaata sen aamupäivän ja sitten iltapäivästä teette yhdessä koko sortin sakki jotain kivaa...mihin ei liity mitenkään tietokoneet!

:)

• Tykkää
Reactions: tinkuliini
....meitsi se kattoo toisella silmällä tuota Seitsemän päivää, kuusi yötä- leffaa....enkä voi sille mitään mutta jotenkin vaan toi H. Ford on niin :p....juu, mä oon ollut ulkona auringossa tän iltapäivän, kun piti sitä miestä mennä vahtimaan ja sitten piti ipanoiden, niiden kotona olevien, kanssa temppuilla pihassa ja naapureissa jajaja...:D

Mies meni nukuttamaan nuo kaksi ihanaista :heart:....

Onneksi on muuten huomenna jo maanantai! :O - sanoinko mä tuon?!:D

On, nääs, noi tämän kylän liikkeet auki, niin pääsen rynnistämään heti tuonne remonttireiskaputiikkiin hankkimaan uudet pensselit. Kävi meinaa tässä semmonen alkeellinen kömö, mikä johtui kylläkin pätkivästä muististani, että hankin aivan väärät pensselit ens alkuun :headwall:... Jos vaikka joutas ens viikolla sitten maalaushommiinkin....paitti että en taija joutaakaan kun pukkaa taas tuota ajelua ja suhaamista ja järjestelytoimikuntaa...

No, ovatpahan ainakin sitten valmiina odottamassa hommaan urkenemista :)

Se olis 3vkoa töitä ja sitten lomaa pukkais:) Pitäs vaan keksiä minne sitä lähtis reissuun kun ei oikeen nää omat nurkat jaksais koko lomaa kiinnostavan.Minnekähän sitä sitten keksis mennä...kun yksin on niin tylsä lähteä ja sitten kun pitäs vielä ITSE ajaa autoa ja kun ei oo oikein tullu ajettua missään isommissa paikoissa eikä mitään pitkää matkaa. Vuokrataankohan jossain kuskeja, mulle vois sellanen sopia:D

Se olis 3vkoa töitä ja sitten lomaa pukkais:) Pitäs vaan keksiä minne sitä lähtis reissuun kun ei oikeen nää omat nurkat jaksais koko lomaa kiinnostavan.Minnekähän sitä sitten keksis mennä...kun yksin on niin tylsä lähteä ja sitten kun pitäs vielä ITSE ajaa autoa ja kun ei oo oikein tullu ajettua missään isommissa paikoissa eikä mitään pitkää matkaa. Vuokrataankohan jossain kuskeja, mulle vois sellanen sopia:D
..."linja- autossa onpi tunnelmaaaaaa...linja- autossa matka...."...:D

Mutta ihan oikeesti. Oisko ihan mahdotonta vaikka hypätä entisen lehdiStöauton kyytiin ja suuntaa jonnekin ihan uuteen kaupunkiin päiväksi seikkailemaan ja samoilemaan? Oikein leikkimään turistia? Vois muuten näkyä ja tulla kokemuksia muustakin kuin vain paikallisista nähtävyyksistä...meinaa kyllähän ne paikkakunnan omat alkuasukkaat osaavat vinkata sitten vähän erikoisemmista kyläilypaikoistakin ja sitä tiiä kehenkä reissullansa kohtaa :rolleyes:...mistäpä tulikin mieleen....

.."..jos sais kerran reissullansa.."....loilottaa kovaa :D

Viimeksi muokattu:
..."linja- autossa onpi tunnelmaaaaaa...linja- autossa matka...."...:D

Mutta ihan oikeesti. Oisko ihan mahdotonta vaikka hypätä entisen lehdiStöauton kyytiin ja suuntaa jonnekin ihan uuteen kaupunkiin päiväksi seikkailemaan ja samoilemaan? Oikein leikkimään turistia? Vois muuten näkyä ja tulla kokemuksia muustakin kuin vain paikallisista nähtävyyksistä...meinaa kyllähän ne paikkakunnan omat alkuasukkaat osaavat vinkata sitten vähän erikoisemmista kyläilypaikoistakin ja sitä tiiä kehenkä reissullansa kohtaa :rolleyes:...mistäpä tulikin mieleen....

.."..jos sais kerran reissullansa.."....loilottaa kovaa :D
Jonkun reissun varmaan teenkin ihan päiväseltään mutta olis kyllä kiva käydä jossain ihan niin että vois useamman päivän olla ilman mitään aikarajaa millon pitäs kotiin tulla,saa nyt nähdä miten käy. Omalla vain olis se että ei tarvitse aikatauluja tuijotella mutta oon tosi huono(arka) lähtee minnekkään ajelee varsinkaan minnekkään isompiin paikkoihin missä liikennettä on varsinkin kesäaikaan ihan tajuttomasti.

IhanaValo
Juuh, kiitoksia neuvoista :D

Vasta kun oltiin mökillä se 2 vrk, ilman sähköä/nettiä, ja ilman minkään maailman pelejä..varmaan miehelle iski jo ikävä :)
Pitää keksiä jotain..perjantaiks tuo "varasi" jo mummolahoidon lapsille, lähetään käymään Ikeassa. Eikun ostoslistaa värkkäämään :D

Öitä vaan kaikki, join tuossa yhden jäljelle jääneen tsihin ja alkoi väsyttää niin maan perusteellisesti. Vaan vähän veikkaan että miehellä ois jotain muita suunnitelmia ku nukkuminen..:snotty:

Vasta kun oltiin mökillä se 2 vrk, ilman sähköä/nettiä, ja ilman minkään maailman pelejä..varmaan miehelle iski jo ikävä :)
Pitää keksiä jotain..perjantaiks tuo "varasi" jo mummolahoidon lapsille, lähetään käymään Ikeassa. Eikun ostoslistaa värkkäämään :D

Öitä vaan kaikki, join tuossa yhden jäljelle jääneen tsihin ja alkoi väsyttää niin maan perusteellisesti. Vaan vähän veikkaan että miehellä ois jotain muita suunnitelmia ku nukkuminen..:snotty:
..eikä kun hän haluaa varmistaa, että nukut todella hyvin :)....öitä IhanaValo, kauniita unia :)

kipin kapin sitten kammarin puolelle:heart:

makoisia unia:kiss:

Jonkun reissun varmaan teenkin ihan päiväseltään mutta olis kyllä kiva käydä jossain ihan niin että vois useamman päivän olla ilman mitään aikarajaa millon pitäs kotiin tulla,saa nyt nähdä miten käy. Omalla vain olis se että ei tarvitse aikatauluja tuijotella mutta oon tosi huono(arka) lähtee minnekkään ajelee varsinkaan minnekkään isompiin paikkoihin missä liikennettä on varsinkin kesäaikaan ihan tajuttomasti.
Onkos sulla käytössä navigaattori? Tosin osaahan sekin välistä ajeluttaa harhaan, jos ei ole tehnyt viimeisiä päivityksiä :snotty:...mutta yleensähän on luotettava. Tai sitten vain olet rohkea ja menet sinne missä tinuliini ei ole koskaan käynytkään. Pari kertaa kun ajaa sitä yhtä ja samaa liikenneympyrää ympäri ennen kuin arpoo oikean poistumisväylän niin johan on matkanteko kohdallaan :). Ja kysyvä ei koskaan eksy!

Tai sitten nappaat jonkun kaverisi mukaan, jos yksin et viitsi lähteä.

Kyllä mää lähen kans nukkumaan vaikka eipä ole mitään äksöniä tiedossa mulla:( Mää meen vaan haaveilee että joku ehkä joskus haluis tälläsenkin vaikka huonolta näyttää.
Mutta öitä nyt kuitenkin itse kullekkin säädylle:kiss:

Onkos sulla käytössä navigaattori? Tosin osaahan sekin välistä ajeluttaa harhaan, jos ei ole tehnyt viimeisiä päivityksiä :snotty:...mutta yleensähän on luotettava. Tai sitten vain olet rohkea ja menet sinne missä tinuliini ei ole koskaan käynytkään. Pari kertaa kun ajaa sitä yhtä ja samaa liikenneympyrää ympäri ennen kuin arpoo oikean poistumisväylän niin johan on matkanteko kohdallaan :). Ja kysyvä ei koskaan eksy!

Tai sitten nappaat jonkun kaverisi mukaan, jos yksin et viitsi lähteä.
navin saa lainattua ja eihän ne paljoo kai maksakaan nykysin mutta kun lainatakin voi niin turha ostaa omaa. kaverit nyt tuskin lähtee minnekkään,niillä on niin omat menot ja jutut että juurikaan viitsi edes kysyä.Mutta onhan tässä 3vko aikaa vielä ja ekan viikon kuitenkin kai kotona joten 4vko aikaa miettiä sitä lomasuunnitelmaa.

sen päivän kun näkis.onhan nuita ukkoja tuossa pyörinyt mutta kun mikään ei ota tuulta alleen niin että lähtis lentoon,aina jommalla kummalla tyssää lentoonlähtö mahalaskuun:(
Äläs nyt...se on toisaalla kuule varmasti ihan samanlainen tilanne ja siellä puhistaan ja manataan, kun ei millään satu kohdalleen ja natsaa ja on se kumma...tiiä, jos vaikka te kaksi toisistanne eksynyttä tapaattekin juuri tuolla eksoottisella road tripilläsi :)

Nevö sei nevö :hug:...

IhanaValo
Huomenta! Kylläpä muuten nukuttikin hyvin, noustiin vasta puolisen tuntia sitten:)

Lapset on niin omatoimisia että kun molemmat herää niin jäävät huoneeseensa leikkimään eivätkä tule enää heti herättämään. Nyt sitten tuossa mankuvat aamupalaa..:)

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä