Ei mitään sellaista. Kehuin nuorelle miehelle olevani hyvä jossain.Mitäs sammakoita nyt on suusta hyppiny ulosopcorn: eikai vaan mitään rakkauden tunnustuksia...
Kuinka nyt noin?Voi että, näytän kuulemma narkilta
Eka kerta kaikelle kai..
no mitäs pahaa tossa on On tässä itse kukin kehunnu jotain ja vielä ihan selvinpäinkin että...ja tosijuttujahan ne onEi mitään sellaista. Kehuin nuorelle miehelle olevani hyvä jossain.
Menin laittamaan naamakuvan tonne ketjuun..Kuinka nyt noin?
Heippa ja heippa:wave: tää lähtee nyt ulos.hello :wave:
tuituiHeippa ja heippa:wave: tää lähtee nyt ulos.
Ja joku on innostunut nuoleskelemaan mun kakkasta peppua parina päivänä Helle tekee ihmeitä tuolla aivoissa.Menin laittamaan naamakuvan tonne ketjuun..
Sitä se on.. Onneks mulla toimii suodatinJa joku on innostunut nuoleskelemaan mun kakkasta peppua parina päivänä Helle tekee ihmeitä tuolla aivoissa.
Oletko vaihtanut nikkiä? En ole huomannut sua aikaisemmin täällä.euphoorinen olo. kävin lenkillä ja suihkussa vaikka väsynyt juhannuksesta. nyt vain makaan ja tunnustelen tulisen tonnikalasalaatin makua suussani. että kun rauha on maassa ja maa vehreää. vähän kyllä harmittaa että taas piti valvoa ja olla kylällä, mutta nyt jaksaa taas arkea. Työssä uusi homma edessä, että toivottavasti se saa ajan kulumaan nopeasti, että reissuun lähtö miehen kanssa olisi jo!!
Mut nämä nyt tietää paremmin ku me itseSitä se on.. Onneks mulla toimii suodatin
naiset on kovia keksimään miehille hommiameillä löi päällensä keittiöremontin, kuulu eukko siihen malliin alkavan suunnittelemaan uutta köökiä että kesälomalla on luppeissa keittiön kaappien nikkarointia
mä kyllä luulen että vaimo nikkaroi köökinsä etupäässä korkeimman omakätisesti mutta luultavasti joudun jonkin verran auttamaannaiset on kovia keksimään miehille hommia
Tärkeää kuitenkin se, että on yhteistä tekemistämä kyllä luulen että vaimo nikkaroi köökinsä etupäässä korkeimman omakätisesti mutta luultavasti joudun jonkin verran auttamaan
purkaan ja kantaan ja tietenkin kytkee sähköt
Yksinhuoltajaisän ihanuuksia - ei tartte ressata mistään tommosesta .meillä löi päällensä keittiöremontin, kuulu eukko siihen malliin alkavan suunnittelemaan uutta köökiä että kesälomalla on luppeissa keittiön kaappien nikkarointia
No hei, hyvä se on välillä kehuakin itteensäEi mitään sellaista. Kehuin nuorelle miehelle olevani hyvä jossain.
Asiaankuulumattomana sivuhuomautuksena veikkaan, että vaimosi on helkkaristi parempi nikkaroinaan kuin minä ja exä oltais oltu yhteensä.mä kyllä luulen että vaimo nikkaroi köökinsä etupäässä korkeimman omakätisesti mutta luultavasti joudun jonkin verran auttamaan
purkaan ja kantaan ja tietenkin kytkee sähköt
Aina pitää muistaa kehua itseään vähänNo hei, hyvä se on välillä kehuakin itteensä