The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
..se oo kesä eikhä mikhään, jos nyt ei jottain remontintynkää saa aikaiseksi :wave:....

Mitäs tänne? Jussista selvitty lähestulkoon ehjin nahoin ja ilman allerkian oireita ja kullankuviakin tuli nähtyä??:)

Luojan lykky, että ihan perusnormindeerusviikko sintää edessä eikä mittään ennää vannota minkään pyhäpyhäjuhlan nimeen. Amen :D
Selvitty on juu, maha pulleana herkuista ja allergia vaivat eivät helpotu lääkkeilläkään. Mutta kyl tää tästä...

Maha pulleina herkuista *tyksii tyksii*...allergiavaivat - no voi kurjuus :(. Toi kyllä syö jaksamista ja vireystilaa mutta toivottavasti nyt olisivat lientymään päin rutkasti. Aika jo olisi. :hug:
Olis juu...mut täs on vähän semmosta kun alakertaan muutti uusia ihmisiä ja heillä on aikas voimakkaat suitsutukset siellä...se aiheuttaa mulla nyt niitä pahimpia oireita ja mikään ei tunnu auttavan vaikka tuuletetaankin. Pakko vissiin muuttaa vaan pois.

..jaan muuten tinkusen aatokset siitä, että sapuskaa tekevä mies on kyllä niin verkkokalvoja hivelevä näky, jotta :p!

Siinä saa samalla "puus de vuusit" (alkupalat, niinku me ruukataan jotenkin perikummallisesti sanoa :snotty: :D) ennen varsinaiseen hommaan ryhtymistä....:rolleyes:...

• Tykkää
Reactions: BootyPeppi
Olis juu...mut täs on vähän semmosta kun alakertaan muutti uusia ihmisiä ja heillä on aikas voimakkaat suitsutukset siellä...se aiheuttaa mulla nyt niitä pahimpia oireita ja mikään ei tunnu auttavan vaikka tuuletetaankin. Pakko vissiin muuttaa vaan pois.
No eikä :O?! Voi ei...siis mikä tuuri tuossakin asiassa :(. Ei niistä suitsukkeista nyt pystyis sanomaan heille? Siis eihän sitä hemmetti soikoon noin saa käristä, naapurit ja muut kanssa- asujat pitää osata ottaa huomioon :attn:! Voi rähmä.

No eikä :O?! Voi ei...siis mikä tuuri tuossakin asiassa :(. Ei niistä suitsukkeista nyt pystyis sanomaan heille? Siis eihän sitä hemmetti soikoon noin saa käristä, naapurit ja muut kanssa- asujat pitää osata ottaa huomioon :attn:! Voi rähmä.
Noi naapurit on vähän sellaisia kun eivät korviaan lotkauta. muutkin naapurit siitä jo valitelleet.

Noi naapurit on vähän sellaisia kun eivät korviaan lotkauta. muutkin naapurit siitä jo valitelleet.
No ei muuta kuin sitä valitusrumbaa vaan kehiin, vaikka se onkin niin ärsyttävää, ja valitusta isännöitsijälle jajajaja... Kyllä heitä koskee ihan percis samat säännöt kuin kaikkia muitakin, vaikka kuinka olisivat jäkäläkorvia. Nih!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
:rolleyes:

..mä oon muuten ollu nyt muutaman päivän ajan aika jäkäläkorva ja menny lehmäaivona eteenpäin....mikä on sitten vallankin esikoista hiukan patittanut :D

Mutta on tehnyt hyvää, kun oon vaan röyhkeän itsekkäänä keskittynyt vain itseeni. Suosittelen, tekee höpöä!
Tiedän, että se tekee hyvää :) Jaksaa sen jälkeen taas pitkän tovin.

• Tykkää
Reactions: FreezeCat
Tiedän, että se tekee hyvää :) Jaksaa sen jälkeen taas pitkän tovin.
Todellakin! Ja mulle tuli tässä varsin tarpeeseenkin, että miehelle isot pojot siitä, että ymmärti ja näki tilanteen ja otti ohjat - hyvin ottikin :)!

...ja näemmä nyt on mies sitten lehmäaivoisena liikenteessä :O...jestas sentään, löysi sitten varastosta omat rullikset ja laittoi ne tuossa reteesti jalkaansa ja lähti selvittelemään tätä hiekkatietä (!!!) jotta pääsis asfaltille......

Tuota. Mä hilipasen nyt sen perään kahtomaan, jotta pitääkö jo autolla lähteä viemään jonnekinpäin...:wave:...Kuulostellaan!

• Tykkää
Todellakin! Ja mulle tuli tässä varsin tarpeeseenkin, että miehelle isot pojot siitä, että ymmärti ja näki tilanteen ja otti ohjat - hyvin ottikin :)!

...ja näemmä nyt on mies sitten lehmäaivoisena liikenteessä :O...jestas sentään, löysi sitten varastosta omat rullikset ja laittoi ne tuossa reteesti jalkaansa ja lähti selvittelemään tätä hiekkatietä (!!!) jotta pääsis asfaltille......

Tuota. Mä hilipasen nyt sen perään kahtomaan, jotta pitääkö jo autolla lähteä viemään jonnekinpäin...:wave:...Kuulostellaan!
Tuitui :wave: mä pötköttelen edelleen tässä partsin penkillä

IhanaValo
Mitähän tässä nyt..?
Polvi turvoksissa, eikä oikeen tykkää taipua minnekään suuntaan. Kuitenkin kämppä ois taas sen näkönen että jotain tarttis tehdä..lapsetkin läks ulos/kavereilleen jaloista. Just tässä syötiin, mies teki hyvää kalasotkua :)

Mitähän tässä nyt..?
Polvi turvoksissa, eikä oikeen tykkää taipua minnekään suuntaan. Kuitenkin kämppä ois taas sen näkönen että jotain tarttis tehdä..lapsetkin läks ulos/kavereilleen jaloista. Just tässä syötiin, mies teki hyvää kalasotkua :)
Heität sen jalan ylös. otat särkylääkkeen ja nautit olostas sen verran mitä kivulta saat.

..jaan muuten tinkusen aatokset siitä, että sapuskaa tekevä mies on kyllä niin verkkokalvoja hivelevä näky, jotta :p!

Siinä saa samalla "puus de vuusit" (alkupalat, niinku me ruukataan jotenkin perikummallisesti sanoa :snotty: :D) ennen varsinaiseen hommaan ryhtymistä....:rolleyes:...
siitä tuleekin mieleen että pitäs lähteä virittelemään hiiligrilliin tulta

löysin eilen pakkasesta hirven- ja poronfileitä ja aattelin niistä väsätä päivällisen

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Lady Gardenea
[QUOTE="isipappa";28643204]Ei se kehuminen mitään, mutta himputti kun voi joutua todistamaan sanansa. Ihan kaikissa asioissa ei kannata itseään kehua.[/QUOTE]

Ei pyytänyt todistamaan. Eikä ymmärtänyt antaa.

Lady Gardenea
[QUOTE="isipappa";28643347]No tyhmille itseään passaa kehua vaikka kuinka, ei ne ymmärrä kumminkaan. ;-)[/QUOTE]

:D
Kumma vaan kun miestä ei pesä kiinnostanut.

"isipappa"
Sä olet törmännyt semmoiseen tyhmään mieheen. Sinun olisi pitänyt lyödä sitä pesällä päähän, että olisi ymmärtänyt, jos sittenkään.

Tai sitten törmäsit semmoiseen harvinaisuuteen kuin uskollinen mies, mutta melko epätodennäköistä, koska ovat juhlapyhät perheidensä parissa eivätkä radalla

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä