Hanki lapsia - lakkaaat olemasta!

• Viestiketjun aloittaja lasten äiti
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Totta.

Eilen kysyin sukulaiseltani, muutaman pienen lapsen äidiltä, mitä sinulle kuuluu?
Vastauksena lasten kuulumiset.

Totesin että kiva juttu että lapsille kuuluu hyvää, mites sinä itse voit?
Vastauksena lasten sairastelut, sairasepäilyt jne. jne.

Luovutin.

[QUOTE="vieras";28642840]Totta.

Eilen kysyin sukulaiseltani, muutaman pienen lapsen äidiltä, mitä sinulle kuuluu?
Vastauksena lasten kuulumiset.

Totesin että kiva juttu että lapsille kuuluu hyvää, mites sinä itse voit?
Vastauksena lasten sairastelut, sairasepäilyt jne. jne.

Luovutin.[/QUOTE]

Tässäkin tapauksessa on kyse äidin omasta valinnasta, lakannut elämästä omaa elämäänsä kun tuli äidiksi.

• Tykkää
Reactions: Data
Kai se noin menee jos äiti on marttyyriasenteellla uhrautunut kaikessa ja kaikella vimmalla sysäten sen miehenkin lasten kans samaan riviin huollettavaksi.

"Mee sie vaan sählyyn, mie hoijan lapset tiskit ja pyykit. Kun tuut nukkumaan niin kipaisen tekemässä puita ja laitan sinullekin eväät töihin valmiiksi!
Huomenna ois ollu jumppa mut jätän väliin niin käyn lasten kans kirppiksellä ja puistossa, käy liikunnasta ja sä voit vaikka pelatasitä uutta peliäs Jarnon kaa...."

[QUOTE="vieras";28642859]Ei. Sinä yrität olla nuori tytönhupakko, joka ei näytä enää kivalta rupsahtaneella huonohampaisella muijalla.[/QUOTE]

Eli teinit ovat huonohampaisia? Pst, mulla ei ol reikii vaan vinot hampaat ja vaikka miten yrität niin niitä ei suoristeta :) Ne on mun väkähampaat. Ei en ole nuori tytönhupakko, olen 40v nainen joka nauttii omasta elämästään ystäviensä kanssa. Ja nautin omasta rupahtaneesta ulkomuodostani koska se on kokenut paljon ja nähnyt paljon. Jokaisella uurteella on tarina kerrottavana ja todellakin se saa näkyä.

"vieras"
Eli teinit ovat huonohampaisia? Pst, mulla ei ol reikii vaan vinot hampaat ja vaikka miten yrität niin niitä ei suoristeta :) Ne on mun väkähampaat. Ei en ole nuori tytönhupakko, olen 40v nainen joka nauttii omasta elämästään ystäviensä kanssa. Ja nautin omasta rupahtaneesta ulkomuodostani koska se on kokenut paljon ja nähnyt paljon. Jokaisella uurteella on tarina kerrottavana ja todellakin se saa näkyä.
Näin pitäisi kaikkien ajatella! :)

Tottakai vauva pitää imettää jos nälkä tulee. Se muuten huutaa tasan niin kauan kun tarpeensa on tyydytetty. Itse pystyn sitä ruokaa sen 15min odottaa kyllä, että vauva on ruokittu ja vaippa vaihdettu.

Kuitenkin, kun olen syömässä, niin siinä samalla pystyy kyllä yhen pipin puhaltamaan. Ottaa aikaa sekunnin. Yleensä kyllä lapsetkin on samaan aikaan syömässä kun itsekkin, niin ei noita pipin puhallus-episodeja tule.
Ja ihan omaa tyhmyyttä se on, jos kesken ruokailun pitää lähteä jotain satuja lukemaan. Lapsillekkin voi ja tulee opettaa sitä odottamista. Sillonkun on toinen juttu kesken (tässä se syöminen), niin ei sillon mitään satuja aleta lukemaan.

Salillekkin pääsen, on lapsilla onneksi isäkin. Tässä yrityksessä on kaksi johtajaa - minä ja mieheni. Molempien on tehtävä töitä, jotta yritys pyörii.

Uskon, että tässä asiassa asiat on ihan tasan niin vaikeita, kun ne haluaa itselleen tehdä.

vierasEt ymmärrä
Et ymmärrä lukemaasi. Eipä ollut yllätys.

[QUOTE="vieras";28642906]Olet kyllä erityisen tyhmä! Juoksemisesta voi sanoa "jolkottaa".[/QUOTE]

Kiitos samoin :) Mutta jatka vain samaa rataa. Minua se ei haittaa, sinä saat kuvitella minut ihan millaiseksi tahdot, minä en kuvittele sinua ollenkaan :) Nautinnollista päivää jolkotukseesi.

Keittiönoita
Tunnustaudun huonoksi äidiksi, koska kävin pissalla ennenkuin imetin, jos mulla sattui juuri silloin pissahätä olemaan. Vauva sai huutaa sen minuutin pari. Ihan täysipäisiä aikuisia noista silti kasvoi.

• Tykkää
Reactions: Madicken04
[QUOTE="vieras";28642959]Onko lakannut, jos ei vastaa sukulaisen kysymykseen?

Lasten kuulumiset ovat helppo tapa kiertää liian uteliaan mahdollisesti juoruiluun taipuvaisen sukulaisen/kaverin tiedustelut... :D[/QUOTE]

No sitten sanoo vaikka että ei kuulu mitään erityistä.

"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28642944:
Tunnustaudun huonoksi äidiksi, koska kävin pissalla ennenkuin imetin, jos mulla sattui juuri silloin pissahätä olemaan. Vauva sai huutaa sen minuutin pari. Ihan täysipäisiä aikuisia noista silti kasvoi.
Olen myös itse potenut huonoa omaatuntoa siitä, että aina olen onnistunut käymään yksin vessasassa, eikä lapsi tai talo ole sillä välin vaurioitunut... :)

Keittiönoita
[QUOTE="vieras";28642959]Onko lakannut, jos ei vastaa sukulaisen kysymykseen?

Lasten kuulumiset ovat helppo tapa kiertää liian uteliaan mahdollisesti juoruiluun taipuvaisen sukulaisen/kaverin tiedustelut... :D[/QUOTE]
Hyvä pointti :flower: Mä tosin vastaan aina "kiitos hyvää", kun multa tiedustellaan, mitä kuuluu. Musta se on vähän sama kuin toinen sanoo "kiitos" ja siihen vastataan "ole hyvä".

Yhteistyössä