Sun kohdallasi se äidin elämä vaan on jäänyt teinin tasolle.Kyllä meillä on ollut sitten helppoa kun on äitikin saanut elää lapsesta huolimatta.
Ei. Sinä yrität olla nuori tytönhupakko, joka ei näytä enää kivalta rupsahtaneella huonohampaisella muijalla.niin tietysti on teinithän juuri elääkin näin kuin minä
Näin pitäisi kaikkien ajatella!Eli teinit ovat huonohampaisia? Pst, mulla ei ol reikii vaan vinot hampaat ja vaikka miten yrität niin niitä ei suoristeta Ne on mun väkähampaat. Ei en ole nuori tytönhupakko, olen 40v nainen joka nauttii omasta elämästään ystäviensä kanssa. Ja nautin omasta rupahtaneesta ulkomuodostani koska se on kokenut paljon ja nähnyt paljon. Jokaisella uurteella on tarina kerrottavana ja todellakin se saa näkyä.
Et ymmärrä lukemaasi. Eipä ollut yllätys.Eli teinit ovat huonohampaisia? Pst, mulla ei ol reikii vaan vinot hampaat ja vaikka miten yrität niin niitä ei suoristeta Ne on mun väkähampaat. Ei en ole nuori tytönhupakko, olen 40v nainen joka nauttii omasta elämästään ystäviensä kanssa. Ja nautin omasta rupahtaneesta ulkomuodostani koska se on kokenut paljon ja nähnyt paljon. Jokaisella uurteella on tarina kerrottavana ja todellakin se saa näkyä.
Sinä taas jaksat jolkottaa mitä sattuu. Sinun kuvitelmasi ovat jo sellaisissa lennoissa ettei niistä tunnista edes Aatamin EvaaAlkuperäinen kirjoittaja vierasEt ymmärrä;28642894:Et ymmärrä lukemaasi. Eipä ollut yllätys.
Olet kyllä erityisen tyhmä! Juoksemisesta voi sanoa "jolkottaa".Sinä taas jaksat jolkottaa mitä sattuu. Sinun kuvitelmasi ovat jo sellaisissa lennoissa ettei niistä tunnista edes Aatamin Evaa
Onko lakannut, jos ei vastaa sukulaisen kysymykseen?Tässäkin tapauksessa on kyse äidin omasta valinnasta, lakannut elämästä omaa elämäänsä kun tuli äidiksi.
Olen myös itse potenut huonoa omaatuntoa siitä, että aina olen onnistunut käymään yksin vessasassa, eikä lapsi tai talo ole sillä välin vaurioitunut...Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;28642944:Tunnustaudun huonoksi äidiksi, koska kävin pissalla ennenkuin imetin, jos mulla sattui juuri silloin pissahätä olemaan. Vauva sai huutaa sen minuutin pari. Ihan täysipäisiä aikuisia noista silti kasvoi.
Eli ei ole omaa elämääNo sitten sanoo vaikka että ei kuulu mitään erityistä.
En kuvittele vaan tiedänKiitos samoin Mutta jatka vain samaa rataa. Minua se ei haittaa, sinä saat kuvitella minut ihan millaiseksi tahdot, minä en kuvittele sinua ollenkaan Nautinnollista päivää jolkotukseesi.