Onko tää kauheaa? Uusi mies, tavattu vasta kerran ja jo nyt....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kiihkeä nainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kiihkeä nainen

Vieras
Ollaan siis vasta kerran treffattu mutta juteltu netin kautta ja tekstarein sitäkin enemmän. Meillä on paljon yhteistä ja kaikki tuntuu aivan mahtavalta. Ei ole mitään mikä hiertäisi tai epäilyttäisi. Ollaan niin samalla aaltopituudella, ja se tuntuu tosi hyvältä.
No nyt kun ei olla päästy näkemään, on jutut menneet netissä hiukan levottomiksi. Ollaan lähetelty jopa tuhmia kuvia toisillemme. Seksistäkin ollaan avoimesti puhuttu, toiveista jne.

Ei olla siis edes vielä suudeltu!

Onko tämä nyt suhteelle huonoksi, kun tuo seksi alkaa pyöriä näin paljon jutuissa mukana? En halua perustaa suhdetta pelkälle seksille. Mutta meillä on kyllä paljon muuta mistä myös puhutaan ja tykätään toisistamme monella tasolla. Siis niin paljon kuin nyt näin alussa voi tykätä.

Odotetaan molemmat kiihkeästi että päästäisiin tapaamaan. Ei kylläkään sänkyyn olla hyppäämässä, suudella kyllä haluaisin ja halailla.

Miten teillä muilla, onko kenelläkään ollut vastaavaa?

Tuollaisessa on se vaara, että juttelemalla tuhmia jne.. luodaan tietynlaisia odotuksia toisen suhteen, ja sitten käytännössä ne ei ehkä toteudukkaan ja tulee paha pettymys. Parempi olisi edetä ihan live-pohjalta niin välttyisi moiselta.

Älä ylläty jos sittenkin harrastatte seksiä ekana tapaamisella, mies voi olla siinä luulossa. Sinäkin voit haluta sitä kun vihdoin pääsette näkemään.

Edit: olettekin jo tavanneet. Toiselle tapaamiselle voi tulla paineita, kun harrastatte jo nettiseksiä.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: astrolabe
Mä oon kirjoitellut netissä yhden miehen kanssa ja jutut on lähinnä seksissä, tosin kyllä paljon muissakin asioissa, lähinnä mies uskoutuu minulle ja mä höpötän ympäripyöreitä höpinöitä.. Mietityttää haluaako mies oikeasti tavata minut vai jatkaa vain nettikirjoittelua?

Tapaamistamme rajoittaa, minulla on lapsi eikä hoitajia, mies on lapseton ja olen ymmärtänyt että naisensa ovat ennen olleet lapsettomia, hoikempia jne...

Mulla oli ihan rl tavattu tyyppi jonka kanssa synkkas hyvin yhteen ja juteltiin kaikesta,mies aloitti sitten pikkuhiljaa ujuttaa seksijuttuja keskusteluihin,kysyi mistä tykkään ja niin edelleen ja vihjaili mistä ite tykkää ja sano suoraan että on seksuaalinen mies ja koska minäkin tykkään kovasti seksistä niin tottakai ajattelin että olemme ihan täydelliset toisillemme kun niin paljon samoja asioita mistä tykätään,oltiin samanoloisia. No sänkyyn ei menty aikoihin kun sanoin etten ole valmis kunnes sitten jäin yöksi hänen luo,ei harrastettu kuin haleja ja pusuja ja mies sormetti mutta aktia ei ollut.En tiedä johtuiko siitä etten antanut vai siitä että sai mut kuitenkin sänkyynsä niin sille riitti.Jätti. Pikkuisen vituttaa kyllä.En antanut juurikin siksi että halusin odottaa kunnes aika on kypsä mutta mies oli kai kokoajan seksin perään. Olisi varmaan pitänyt antaa heti ekana iltana niin ei olisi ehtinyt tulla tunteita mukaan juttuun.

Että jos haluat hypätä heti petiin niin hyppää sillähän sen näkee onko mies vaan seksin takia kiinnostunut.

Tai olisikohan tässä kuitenkin käynyt niin että mies piti sinua aivan liian säästäväisenä seksin suhteen ja laittoi suhteen poikki ettei taas joutuisi pihtarin kanssa yhteen?

Tuollaisessa on se vaara, että juttelemalla tuhmia jne.. luodaan tietynlaisia odotuksia toisen suhteen, ja sitten käytännössä ne ei ehkä toteudukkaan ja tulee paha pettymys. Parempi olisi edetä ihan live-pohjalta niin välttyisi moiselta.

Joo, ei pidä teoretisoida liikaa. Kirjallisessa viestinnässä varsinkin voi ymmärtää pahasti väärin, mitä monimutkaisemmista asioista (tunteet, seksuaalisuus...) on kysymys ja mitä kauemmin kuluu aikaa.

Mutta noin muuten kannattaa mennä vaan fiiliksen mukaan rohkeasti :) Uskon että seksijutut eivät latista suhdettanne, jos muutakin puhuttavaa ym. on.

[QUOTE="vieras";28642525]Mulla oli ihan rl tavattu tyyppi jonka kanssa synkkas hyvin yhteen ja juteltiin kaikesta,mies aloitti sitten pikkuhiljaa ujuttaa seksijuttuja keskusteluihin,kysyi mistä tykkään ja niin edelleen ja vihjaili mistä ite tykkää ja sano suoraan että on seksuaalinen mies ja koska minäkin tykkään kovasti seksistä niin tottakai ajattelin että olemme ihan täydelliset toisillemme kun niin paljon samoja asioita mistä tykätään,oltiin samanoloisia. No sänkyyn ei menty aikoihin kun sanoin etten ole valmis kunnes sitten jäin yöksi hänen luo,ei harrastettu kuin haleja ja pusuja ja mies sormetti mutta aktia ei ollut.En tiedä johtuiko siitä etten antanut vai siitä että sai mut kuitenkin sänkyynsä niin sille riitti.Jätti. Pikkuisen vituttaa kyllä.En antanut juurikin siksi että halusin odottaa kunnes aika on kypsä mutta mies oli kai kokoajan seksin perään. Olisi varmaan pitänyt antaa heti ekana iltana niin ei olisi ehtinyt tulla tunteita mukaan juttuun.

Että jos haluat hypätä heti petiin niin hyppää sillähän sen näkee onko mies vaan seksin takia kiinnostunut.[/QUOTE]

Kaikki miehet eivät todellakaan ole sellaisia, että seksin "saaminen" nopeasti olisi pakollista. Päinvastoin, itseni on vaikea kunnioittaa naista kokonaisena ihmisenä, joka antaa liian nopeasti. Olisin ollut enemmän kuin tyytyväinen, jos ekana yhteisenä yönä olisin saanut sormettaa :) Tärkeintä ja ihaniinta alkuun olisi olla sen rakkaan ihmisen vierellä yö.

Enkä halua myöskään hyväksikäyttää häntä vain tarpeideni kohteena vaan olen kiinnostunein hänestä ihmisenä, hänen sielustaan. Seksin tullessa liian äkkiä liian totaalisesti kuvioihin kasvaa myös tämä välineellistämisen vaara.

Itse arvostan siis "vieraan" moraalia kovasti ja se moraali lienee kansainvälisesti se ykkönen naisilla. Itseään kunnioittava ihminen ei päästä intiimialueelleen helposti ja nopeasti, koska kanssakäyminen ei _perustu_ seksiin vaan kumppanuuteen. Seksi on tavallaan kakun kuorrutteena, ei itse kakku. Tärkeä osa, mutta ei se syy, miksi olen tämän ihmisen kanssa.

Rojut torveen -miehiä on kyllä useitakin olemassa, mutta osasyy tähän on, että suomalaisnaiset eivät yleisesti pidä sitä paheksuttavana toimintana. Muualla maailmassa romantiikalla on suurempi arvo kuin meillä. Tämä on traagista meille romanttisille suomimiehille :)

Kiitos vastauksistanne! Ei olla mielestäni harrastettu nettiseksiä kuitenkaan miten mä sen ymmärrän. Ja on ollut puhetta siitäkin että mennään omalla painolla, eikä olla heti hyppäämässä sänkyyn vaikka nyt ollaankin molemmat halukkaita. Luulenpa että tositilanteessa ollaan aika ujoja ja pidättyväisiä vielä :) Eikä mulla ole mitään pelkoa siitä että mies olisi pelkästään seksin perässä, ei ole sen tyyppisen oloinen.

Mutta kiva kuulla jos tämä nyt ei ihan epänormaaliakaan ole! :) Enkä hirveästi usko tuohon pettymiseenkään koska ei siis olla mitenkään tarkkoja yksityiskohtia ja toiveita ladattu kehiin. Lähinnä ollut sellaista ympäripyöreää puhetta, kauniilla tavalla. Ei mitään ällötysjuttuja.

Yhteistyössä