[QUOTE="vieras";28640983]Olen teidän kusipäiden hoitaja. Älä pelkää - en ole enää kauaa. Olet itse kertonut täällä olevasi mentaalitapaus.[/QUOTE]
Niin, eli mua sais koira purra sen takia?
Niin, eli mua sais koira purra sen takia?
Kuulemma hiljattain tullut ilmi ettei ole lapsiystävällinen. Heillä on itellä tokaluokalle menevä lapsi ja on kuulemma joskus rähissyt lapsen kavereille ja just tolleen näykkinyt. Koira on joku 5-vuotias, en tarkkaan muista koska he hankkivat sen mutta useampi vuosi sitten.Jos omistaja tiesi, että koira on arvaamaton niin miksi sillä otuksella ei ollut kuonokoppaa?
Jaa, sillä saattaa olla kilpirauhasessa häikkää jos noin on, että alkanut äristä. Meillä kävi niin tuolle jo pois nukkuneelle kaverille. Alkoi ensin äristä lapsille vaikka ennen sitä ei sellaista tehnyt, jouduttiin turvautumaan kuonokoppaan mutta kun alkoi muita oireita ilmetä niin kiikutettiin herra eläinlääkäriin. Kilpirauhasvaivat aiheuttaa myös eläimille ärhäkkää fiilistä. Voi olla, että johtuu muustakin mutta se tuli vain mieleen. Mutta siitä huolimatta olisi pitänyt olla se kuonokoppa jos on jo ennen tehnyt samoja temppuja.Kuulemma hiljattain tullut ilmi ettei ole lapsiystävällinen. Heillä on itellä tokaluokalle menevä lapsi ja on kuulemma joskus rähissyt lapsen kavereille ja just tolleen näykkinyt. Koira on joku 5-vuotias, en tarkkaan muista koska he hankkivat sen mutta useampi vuosi sitten.
Minä omistan ison koiran. Kuristaisin sen epäilemättä ensimmäisestä kerrasta kun läheisiäsini tai minua hampain tervehtisi. Kuonokoppa ei tosiaan ole ratkaisu.Jos omistaja tiesi, että koira on arvaamaton niin miksi sillä otuksella ei ollut kuonokoppaa?
Fiksu koiranomistaja???Jep. Ja fiksu koiranomistaja olisi laittanut koiran tosiaan vaikka eri huoneeseen vierailumme ajaksi.
Ja nyt jos joku koiranomistaja alkaa ruikuttaa että mitä me edes menimme sinne, niin halusin nähdä kaukana asuvat kummini ja kummityttöni, ja he myös minua ja lastani pitkästä aikaa.
Typerästi tehty omistajilta jos tiesivät ettei ole lapsiystävällinen mutta antoivat koiran vapaasti olla samassa tilassa pienen lapsen kanssa. Jos sanoivat ettei ole lapsiyst. niin onkohan jotain samantapaista tapahtunut ennenkin? Edelleen, aika erikoista että eivät tätä kertoneet kun pienen lapsen veit samaan paikkaan missä koira oli..Omistajat kyllä sanoivat sitten jälkeenpäin että koira ei ole lapsiystävällinen. Jos olisin sen tiennyt niin olisin käskenyt laittaa koiran eri huoneeseen.
jos noin kammoat eläimiä ni oisithan voinut sanoa että voiko koiran laittaa vaikka toiseen huoneeseen tms.Jep. Ja fiksu koiranomistaja olisi laittanut koiran tosiaan vaikka eri huoneeseen vierailumme ajaksi.
Ja nyt jos joku koiranomistaja alkaa ruikuttaa että mitä me edes menimme sinne, niin halusin nähdä kaukana asuvat kummini ja kummityttöni, ja he myös minua ja lastani pitkästä aikaa.
Kirjoitit itsekin useampaankin kertaan aloitusviestissäsi, ettet koirien kanssa ole ollut paljon tekemisissä, joten et tunnista niiden käytöstä ja ymmärrä eleitä.Just just. Mä kyllä käyttäydyn koirien seurassa ihan normaalisti. En itse kyseistä koiraa pelännyt. Ihan normaalisti rapsuttelin itsekin sitä. Koiranomistajathan nimenomaan pyytävät opettamaan lapsille ettei vieraita koiria saa mennä silittelemään. Nytkö tein jotenkin väärin kun ohjeistin lastani ettei mene koskemaan koiraan?
Eikö sitä oo jossakin tutkittukin että tämmöset mt-ongelmaiset naiset suosii kissojaYlläri, että ap ylisti kuitenkin kissoja aloituksessaan.
Sinun kohdallasi on paras toimia näin, tavallisen ihmisen kohdalla se on tarpeetonta.Todellakin, eihän niistä pedoista tiedä millon tappavat
Huhhei, nyt mennään taas ihan samaa ympyrää ympäri ja ympäri ja ympäri...Ihme kun mikään koira ei oo koskaan purrut mua? Käännät sen niin että MUN vika kun tää koira meinas purra lastani. Tyypillistä sun kaltaisille koiraihmisille Mitään vikaa ei koskaan ole siellä hihnan toisessa päässä ja/tai koirassa.