The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
paljonkohan sitä on lihonut täs 3päivän aikana,namia ja piffei ja maggaraa,kakkua,sipsei ym ym tullu syötyy.tuskin se salaatti paljon auttaa kun on muuten vetänyt niin et napa ollu piukeena:D Jos oisin yksin ollut niin en ois vetänyt tälläsii määriä.

Nukuttaako täällä ketään muuta kun mua? olen ihan tööttis mut ei millään malttais mennä viel nukkumaan vaikka viime yönä nukuin huonosti ja päivällä otettiin pienet tirsat. muutenkin olis vähän semmonen olo.

IhanaValo
Nukuttaako täällä ketään muuta kun mua? olen ihan tööttis mut ei millään malttais mennä viel nukkumaan vaikka viime yönä nukuin huonosti ja päivällä otettiin pienet tirsat. muutenkin olis vähän semmonen olo.
Mie olen ihan poikki kans..meinasin just lähtee iltatoimille ja nukkumaan. Öitä siis kaikille!!:kiss: Aamulla sit taas, toivottavasti vähän pirteämpänä.

minä,
Ei tässä nukuta yhtään Tuon voisi vielä vilasta
Raaka keikka Kutonen 23.00
Kovaotteinen sheriffi (Arnold Schwarzenegger) soluttautuu Chicagon rikollispiireihin kostaakseen ystävänsä pojan kuoleman.

Musta ei kyllä olisi pelkän yötyön tekijäksi. Miten ihmeessä sitä edes saa mitään asioita hoidettua, kun nukkuu muiden ollessa töissä... :D
No ei mitenkään, mutta ei mulla ookaan juuri asioita hoidettavana. Mitä on niin hoidan arkivapailla. Ei tää varmaan onnistuiskaan jos ois lapsia tai ees parisuhde. Ainakaan semmonen parisuhde jossa asutaan samassa maassa :D

Musta ei kyllä olisi pelkän yötyön tekijäksi. Miten ihmeessä sitä edes saa mitään asioita hoidettua, kun nukkuu muiden ollessa töissä... :D
ei mustakaan taitas olla,tosin valvonhan mä öisin muutenkin jos en saa unta mutta kun en osaa nukkua sitten päivällä niin en vois yötöitä tehä.aina kun oisit hereillä niin muut nukkuu ja kun ite nukut niin muut valvoo.

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä