Damn, nukuin vissiin onneni ohiPaljonko tarttisit, voin antaa sulle
maistuis varmaan mullekiniltaa :flower:
mä tein eka kertaa elläissäni possun kasleria ja onnistu aivan huipusti
Lasi on puolityhjä :'(Alkuperäinen kirjoittaja minä:Se on kesä sitten kohta mennyt. Päivätkin alkoi sitten lyhenemään.
elä unta nää että mä työkseni kokkaisin...kyllä sun olis tarvinnu ruveta ihan ammatiks tekee ruokaa,kokiks.Tiedä millanen ravintola sullakin olis ....
ainoa positiivinen asia siinä on että kun pimenee niin saa nukuttua,nyt ei oikein saa. muuten en juuri pitkää talvea odota.lomakin alkaa muutaman viikon kuluttua niin ei ihan vielä sovi asennoitua että kesä olis ohi,loman jälkeen sitten voi pikkuhiljaa alkaa asennoitua siihen.Alkuperäinen kirjoittaja minä:Se on kesä sitten kohta mennyt. Päivätkin alkoi sitten lyhenemään.
eikö kokit sitten tykkää ruuanlaitosta? :Oelä unta nää että mä työkseni kokkaisin
mähän tykkään ruuanlaitosta :heart:
mä en halua sotkea harrastuksia työasiohineikö kokit sitten tykkää ruuanlaitosta? :O
kyllä susta huokuu tänne asti että tykkäät tehä ruokaa ruokaa tekevät miehet on aika seksikkäitä
luuleks että mä olen niin lopussa että en pysy enää kakspyöräsen sölässä?
juu, huomasin saman minkä korjasitluuleks että mä olen niin lopussa että en pysy enää kakspyöräsen sölässä?
sitäpaitti, olen reilusti yli 40
tsiisus :OHuomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.
juu, juhannuskin on vain kerran vuodessaNäinhän se menee ja autoa pitää tyhjäkäyttää, että köyhiä vituttaa.
No ei, olis tuolle rahalle ollut parempaakin käyttöä, mutta juhannus on kerran vuodessa.
Joo, aamulla kyllä vitutti kun pientä oravaa. Ja poltin sormenikin äsken kun peruuttelin autoa mökin pihaan tupakka suussa.tsiisus :O
ehkä ne ammatikseen ruokaa väsäävät tympiintyy siihen jossain vaiheessa ja sitten taso laskee mutta intohimoinen harrastekokki on eri asia,mielenkiinto pysyy yllä kun ei ole mikään pakko.mä en halua sotkea harrastuksia työasiohin
jakaispa muija ton sun näkemyksen
onko sulla joku kiva essu :xmas:mä en halua sotkea harrastuksia työasiohin
jakaispa muija ton sun näkemyksen
kaikkeen tottuu ja mikä tahansa menettää ennen pitkää viehätyksensä?miksei rouva näe asiaa niinkuin minä kun sehän on valtavan seksikästä,mii laik [/SIZE]
bundeswehrin kesäasu :ashamed:onko sulla joku kiva essu :xmas:
*puhaltaa sormeen*Joo, aamulla kyllä vitutti kun pientä oravaa. Ja poltin sormenikin äsken kun peruuttelin autoa mökin pihaan tupakka suussa.
Mutta rahaahan se vaan oli, tankki tyhjä, mutta mökin jääkaappi täynnä. Ei siis syytä huoleen.
no ei piä paikkaansa. no ehkä se on sitten ihan ihmisestä ja asiasta kiinni mutta ei se päde kaikkeen.kaikkeen tottuu ja mikä tahansa menettää ennen pitkää viehätyksensä?
vannomatta paras, mä oon kokannu eukolle ruuat 25 vuottano ei piä paikkaansa. no ehkä se on sitten ihan ihmisestä ja asiasta kiinni mutta ei se päde kaikkeen.