The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
iltaa :flower:

mä tein eka kertaa elläissäni possun kasleria ja onnistu aivan huipusti
maistuis varmaan mullekin:p
kyllä sun olis tarvinnu ruveta ihan ammatiks tekee ruokaa,kokiks.Tiedä millanen ravintola sullakin olis:)

mä sain massun täyteen kyllä kans vaikkei tarvinnu ite juuri mitään tehdä kun kaikki tehtiin,kyllä mä sitten vastapainoks autoin muissa jutuissa.huomaa taas et on pitkästä aikaa saanu kunnon ruokaa ja masun täydeltä kun ei normaalisti tuu ite laitettua mitään ihmeitä saati että söis montaa kertaa viikossa lämmintä ateriaa.
yhtään alkoa en juonut,nyt vasta tsihautin juhannuksen ekan ja viimesen.

Alkuperäinen kirjoittaja minä:
Se on kesä sitten kohta mennyt. Päivätkin alkoi sitten lyhenemään.
ainoa positiivinen asia siinä on että kun pimenee niin saa nukuttua,nyt ei oikein saa. muuten en juuri pitkää talvea odota.lomakin alkaa muutaman viikon kuluttua niin ei ihan vielä sovi asennoitua että kesä olis ohi,loman jälkeen sitten voi pikkuhiljaa alkaa asennoitua siihen.

mulla on muuten tosiaan ihana veli:heart:,sano että saan tulla aina sinne jos on sellanen olo että ahdistaa tai on muuten paha olla ja tietysti muutenkin saa mennä mutta et jos on paha olo niin aina saa tulla.kyllä mä sen tiesin mutta yleensä nielen pahat olot yksin tai suollan ne tänne:ashamed: tai vaivaan kaveria(sillekkään enää niin usein kehtaa).mutta oli ihana kuulla tuo asia.

Viimeksi muokattu:
Huomenta! Voi Juhannus ja terassit. Ei saisi ikinä lähteä pankkikortin kanssa liikenteeseen, pelkkää käteistä pitäs olla. Laskin, että terassi -ja baarikierrokset eiliseltä takseineen maksoi kevyet 260,42 e. Eipä tule vähään aikaan viihteellä käytyä, jo pelkästään sen kalleuden takia.
tsiisus :O

Näinhän se menee ja autoa pitää tyhjäkäyttää, että köyhiä vituttaa. :D
No ei, olis tuolle rahalle ollut parempaakin käyttöä, mutta juhannus on kerran vuodessa.
juu, juhannuskin on vain kerran vuodessa :D

mä en halua sotkea harrastuksia työasiohin

jakaispa muija ton sun näkemyksen
ehkä ne ammatikseen ruokaa väsäävät tympiintyy siihen jossain vaiheessa ja sitten taso laskee mutta intohimoinen harrastekokki on eri asia,mielenkiinto pysyy yllä kun ei ole mikään pakko.

miksei rouva näe asiaa niinkuin minä kun sehän on valtavan seksikästä,mii laik:rolleyes:

Viimeksi muokattu:
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä