Yello :kiss::vampire:
Iltaa
Huomenna se alakaa: 6. tuotantokausi True bloodista
Nääh, elokuun puolesta välistä vasta lomaa. Mutta parempi tilanne ku viime kesänä, silloin pidin loman kun lukukausi oli jo alkanut.Mitäs muuten muille? Joko alkaa kesälomat pukata päälle?
Juu,lomia vietetään. Elokuussa sitten jatkuu työkokeilun loput 5kk.Mitäs muuten muille? Joko alkaa kesälomat pukata päälle?
Näkee lienee netistäkiYello :kiss:
Mistäs se alkaa, jostain maksukanavalta varmaan? Mää vasta viitoskautta kattelen...
Noh, on sitä kelejä vielä elokuussakinNääh, elokuun puolesta välistä vasta lomaa. Mutta parempi tilanne ku viime kesänä, silloin pidin loman kun lukukausi oli jo alkanut.
Hyvät lomat! Millä alalla oot työkokeilussa?Alkuperäinen kirjoittaja Mettäkylässätuulee;28618169:Juu,lomia vietetään. Elokuussa sitten jatkuu työkokeilun loput 5kk.
Miulle ihan sopivastiLiian vähän seksiä ja taisteluita?
Huaament.Miulle ihan sopivasti
Sen takia en tykänny GoT:sta..nekin päänkatkaisut yms. kesti mutku sitä paneskelua oli sit vähän joka nurkan takana niin ei..ei vaan iske.
osa saagan viehätystäHuaament.
Mulla on monipuolinen maku, katon sujuvasti molempia. Tykkään tosin enemmän GoT:sta, paremmin tehty sarja ja ne kirjat on mun suuria suosikkeja. Mutta onhan se semmoinen inhorealistinen.
Tämä on kyllä totta. Mua on aina ärsyttäny fantasiakirjallisuudessa se, että seikkaillaan pitkin ja poikin vaaratilanteesta toiseen, ja päähenkilöille ei koskaan käy mitään. Läheltä piti -tilanteita ja ihmepelastumisia ja ihmeparantumisia vaan riittää.osa saagan viehätystä
ne kirjat on kyllä aivan huiput, teevee-sarja ei pääse lähellekkään
kannattaa, se seksin kanssa läträäminen ei hyppää samalla lailla silmille kirjoissaKannattaiskohan sitten kokeilla noita kirjojakin vaikkei telkkasarja niin kiinnosta?
Vai lyönkö vaan päätäni seinään siinä..
Olen koulunkäyntiavustajana. Näyttäis siltä,että tuota työtä pystyisin tekemään ammatikseni. Koulutukseenkin hain,mutta oli kuulemma niin paljon hakijoita,etten päässyt siään, ens keväänä haen sitte uudelleen,ellei aiemmin tule uutta hakuaHyvät lomat! Millä alalla oot työkokeilussa?
Lue suosista DikDek sarjaaKannattaiskohan sitten kokeilla noita kirjojakin vaikkei telkkasarja niin kiinnosta?
Voin sanoo että yks parhaita sarjoja mitä oon lukenu, ja mää oon lukenu paljon. Tosin voihan meillä olla täysin erilainen kirjamaku.Kannattaiskohan sitten kokeilla noita kirjojakin vaikkei telkkasarja niin kiinnosta?
allekirjotan edellisen ja lisään, että oli mageeta kun sarjassa on monta paksua kirjaa niin ei lopu lukeminen aivan heti keskenVoin sanoo että yks parhaita sarjoja mitä oon lukenu, ja mää oon lukenu paljon. Tosin voihan meillä olla täysin erilainen kirjamaku.
Ne on pitkiä ja perusteellisia, niissä on todella paljon henkilöitä ja juonta on välillä vaikee seurata kun se on niin monimutkainen ja kerroksittainen.
Raiskaaja sai satojen vuosien tuomion Yhdysvalloissa | Ulkomaan uutiset | Iltalehti.fiKun kerta aiempi jostain syystä haluttiin poistaa...
totta, alkaa olla kohta kaikki hyvikset maanalustöissä ja ollaan vasta puolivälissäGoT... Ihana mutta kamala sarja, kävi niin hullusti uusimman kauden lopussa
no mikä ettei, jos vain saanTerppaleijaa:wave:
osaisiko joku viihdyttää mua,on ollut tylsä päivä|O