The ketju

Status
Viestiketju on suljettu.
IhanaValo
Ai niin, huomenta!

Tänään pitäis käydä perheen kans keskustassa pyörimässä, meinasin jos saatais useempi homma hoidettua samalla reissulla..tarttis naapurin muksulle hommata synttärilahja, kävästä apteekissa ja sit jos mennään elokuviin..kattoo sit jos sen jälkeen jaksas vielä ruokakauppaan.:)

Miulle ihan sopivasti :)

Sen takia en tykänny GoT:sta..nekin päänkatkaisut yms. kesti mutku sitä paneskelua oli sit vähän joka nurkan takana niin ei..ei vaan iske.
Huaament.

Mulla on monipuolinen maku, katon sujuvasti molempia. Tykkään tosin enemmän GoT:sta, paremmin tehty sarja ja ne kirjat on mun suuria suosikkeja. Mutta onhan se semmoinen inhorealistinen.

osa saagan viehätystä

ne kirjat on kyllä aivan huiput, teevee-sarja ei pääse lähellekkään
Tämä on kyllä totta. Mua on aina ärsyttäny fantasiakirjallisuudessa se, että seikkaillaan pitkin ja poikin vaaratilanteesta toiseen, ja päähenkilöille ei koskaan käy mitään. Läheltä piti -tilanteita ja ihmepelastumisia ja ihmeparantumisia vaan riittää.

Mutta GoT:ssa ei kannata tuudittautua turvallisuuden tunteeseen, suosikkihenkilöllesi voi käydä köpösti ihan koska vaan :D

Kannattaiskohan sitten kokeilla noita kirjojakin vaikkei telkkasarja niin kiinnosta?

Vai lyönkö vaan päätäni seinään siinä..:D
Voin sanoo että yks parhaita sarjoja mitä oon lukenu, ja mää oon lukenu paljon. Tosin voihan meillä olla täysin erilainen kirjamaku.

Ne on pitkiä ja perusteellisia, niissä on todella paljon henkilöitä ja juonta on välillä vaikee seurata kun se on niin monimutkainen ja kerroksittainen.

Voin sanoo että yks parhaita sarjoja mitä oon lukenu, ja mää oon lukenu paljon. Tosin voihan meillä olla täysin erilainen kirjamaku.

Ne on pitkiä ja perusteellisia, niissä on todella paljon henkilöitä ja juonta on välillä vaikee seurata kun se on niin monimutkainen ja kerroksittainen.
allekirjotan edellisen ja lisään, että oli mageeta kun sarjassa on monta paksua kirjaa niin ei lopu lukeminen aivan heti kesken

itellä lukemista vielä hidasti se että luin sarjan englanniksi ipadin ruudulta

Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä