tein sitäki joskus... Olin sillon 16v... en te enää. likapyykkiä ei kuulu pestä facessa..varmaan toi metukan :hug: pulma kuuluis kans ratkoa nykyään facessa
tein sitäki joskus... Olin sillon 16v... en te enää. likapyykkiä ei kuulu pestä facessa..varmaan toi metukan :hug: pulma kuuluis kans ratkoa nykyään facessa
no hyvätein sitäki joskus... Olin sillon 16v... en te enää. likapyykkiä ei kuulu pestä facessa..
Kyllä sut joku karju saattaa sieltäkin korjata.Mulla on vähän heikko haba että en jaksa niin nostella mitään painavii mutta jos vaan tönötän vaikka torilla niin riittäsköhän se.
Voisin vaikka tässä kesän aikana koittaa miten käy ja jos ei käy flaksi niin sanon että se oli vaan harjotusta ens kesää varten:snotty:Kyllä sut joku karju saattaa sieltäkin korjata.
jos et vaan ole turhan ronkeli niin toimii varmaan millä tahansa torillaVoisin vaikka tässä kesän aikana koittaa miten käy ja jos ei käy flaksi niin sanon että se oli vaan harjotusta ens kesää varten:snotty:
...ehkä ois parempi mennä jonkun toisen paikkakunnan torille missä kukaan ei tunne....
sanoisin että olen ennemmin sopivan ronkelijos et vaan ole turhan ronkeli niin toimii varmaan millä tahansa torilla
saa kääriytyä pikkuseksi aikaa mutta pitää tulla kohta poisVI**U
Saanko kääriytyä itsesäälipeittoon ja hukkua siihen?
mutku jos haluaa.. Meni koko ilta pilalle ja varmaankin vuoden, ellei kauemminkin saa oottaa uutta kertaa ku ollaan ihan kahdestaan miehen kanssa.. Jos enää olen ton kanssa vuoden päästä.. alkaa mittari taas täyttyäsaa kääriytyä pikkuseksi aikaa mutta pitää tulla kohta pois
hukkua ei saa tai tulee piiskaa
ettei vaan ole hormoonihuurut kun sormia näppiksellä kuljettaa?mutku jos haluaa.. Meni koko ilta pilalle ja varmaankin vuoden, ellei kauemminkin saa oottaa uutta kertaa ku ollaan ihan kahdestaan miehen kanssa.. Jos enää olen ton kanssa vuoden päästä.. alkaa mittari taas täyttyä
öitä :kiss:mää taijan painuu pehkuihin joten öitäpöitä kaikille:kiss:
todennäkösestiettei vaan ole hormoonihuurut kun sormia näppiksellä kuljettaa?
Öitä täältäkin :kiss:
Ja Metikselle iso :hug: Miehet!|O
Kattooko kukaan Olipa kerran-sarjaa? Ei piirrettyä
Se kun alkoi tulemaan uusintana niin laitettiin nauhalle ja katottiin just pari jaksoa. Mies ei ilmeisesti tykänny, mie tykkäsin. On vaan melkein liian jännä miulle..:ashamed:
Liian vähän seksiä ja taisteluita?mä katoin pari jaksoo, en tykänny
just niinLiian vähän seksiä ja taisteluita?
Nii arvasinkii. Mää tykkäänki siitä ko se on semmonen söpis tyttöjen sarja :heart:just niin