Eikö kenenkään muun mielestä tatuoinnit ole mauttomia?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Sirkkeli";28616596]No ei ne yleensä kyllä sovikkaan jonkun hää/iltapuvun kanssa, siitä olen samaa mieltä. Ja nyt vanhemmiten olen kyllä sitä mieltä, että onhan se aika idioottia piirrättää ihoonsa ikuisia kuvia. Olisinpa jättänyt ottamatta.[/QUOTE]

Mua taas ei kaduta yhtään ja lisää pitää saada. Seuraava tulee olemaan se, että tatuoija saa keksiä jotaki jatkoa jos olemas olevaan kuvaan. Sitä vanhaa kuvaa pitää parantaa värien puolesta, mutta haluan sen säilyvän osana sitä uutta.

Kermakakku
Mauttomia ovat. Kummallista, miten kauniitkin ihmiset ottavat tatuointeja, jotka rumentavat ja kertovat kantajansa huonosta arvostelukyvystä. Vielä kummallisempia ovat lävärit.
Ja mitä kaksikerroksisiin värjäyksiin tulee, niin ne ovat halvan näköisiä.

• Tykkää
Reactions: fortunate
"vieras"
Mauttomia ovat. Kummallista, miten kauniitkin ihmiset ottavat tatuointeja, jotka rumentavat ja kertovat kantajansa huonosta arvostelukyvystä. Vielä kummallisempia ovat lävärit.
Ja mitä kaksikerroksisiin värjäyksiin tulee, niin ne ovat halvan näköisiä.
Mun mielestä taas on kummallista, että ihmiset eivät ymmärrä, että ihmiset tykkäävät erilaisista asioista. Se kaunis ihminen on todennäköisesti sitä mieltä, että tatuointi kaunistaa häntä vain lisää.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
juuuu
Karmeita ovat aina. Enkä voi mitään sille, että tatuoidusta naisesta tulee heti mieleen kouluttamaton röökaaja. Varmaan niitä muillakin on, mutta mielikuva on aina tuo.

Itselleni en ottaisi tatuointia, mutta ei minua muiden tatuoinnit haittaa. Tässä ketjussa on melko töykeään sävyyn haukuttu tatuoitujen ihmisten ulkonäkö, tulee ihan mieleen kuinka jotkut tatuoitumattomat pitävät itseään tatuoituja parempina ihmisinä.

• Tykkää
Reactions: Scarlett O Harava
lucifer
[QUOTE="Olen tatuoitu jätkä!";28616697]Voi vee sentään, pitäisi olla nahkahousut/hame ennenkuin tatsoja kannattaa esitellä!

Olen tatuoitu jätkä![/QUOTE]Mulla oli sitten oikea hääasustus

Mulla on n. 10 cm korkea tatuointi olkapäässä, eikä ole mikään suttu, vaan todella nätti. Olen ihan tavallinen kolmekymppinen, tupakoimaton lähes absolutisti. Tuo tatuointi on otettu reilu 10 vuotta sitten ja en ole kertaakaan katunut sen ottamista.

On olemassa todella paljon rumia tatuointeja ja todella paljon kauniita. Koska se tauointi on 'ikuinen' sen ottamista toki olisi suotavaa harkita hetkeä pidempään. Mutta kaikkien tatuointien lyttäämistä rumina en jotenkin pysty ymmärtämään. Parhaimmillaan tatuoinnit ovat aivan uskomattoman kauniita taideteoksia.

Mielestäni ne eivät ole absoluuttisen mauttomia sen enempää kuin lävistys, minihame tai nahkahousutkaan olisivat. On toki olemassa minun silmääni mauttomia ja kantajalleen sopimattomia tatuointeja, mutta se ei tietenkään tee kaikkien ihmisten kaikista tatuoinneista mauttomia.

Näin joskus eräällä naisella uskomattoman upean valkoisen tatuoinnin. Herkät kiemuraiset vuosiluvut, köynnökset ja perhoset erottuivat yläselässä ja toisella olkapäällä laskeutuen olkavarrelle ja hieman päivettyneellä iholla näky oli huikea :heart:

• Tykkää
Reactions: *kirsi*
La Paset
En voi sietää tatuointeja! En oo nähny yhtäkään fiksua tatskaa, ikinä. Moni on ottanu tatuoinnin huimassa nuoruudessaan. Ei oo kiva kattoo rippileirin papin käsivarsia, joissa liekit leiskuu. Uskottavuus järkkyy myös, kun lääkärin kaula ja puolet kallosta on tatuoitu. Ja miten surkeita on ne pienet, punaset ruusut "kaunistamassa" naisten selkää, miten järkkyjä isot ristit miesten käsivarsissa. Hyi helvetti!

Ken guru
En voi sietää tatuointeja! En oo nähny yhtäkään fiksua tatskaa, ikinä. Moni on ottanu tatuoinnin huimassa nuoruudessaan. Ei oo kiva kattoo rippileirin papin käsivarsia, joissa liekit leiskuu. Uskottavuus järkkyy myös, kun lääkärin kaula ja puolet kallosta on tatuoitu. Ja miten surkeita on ne pienet, punaset ruusut "kaunistamassa" naisten selkää, miten järkkyjä isot ristit miesten käsivarsissa. Hyi helvetti!
Mun mielestä esim Tomi Björkin kädet on aivan kauheat. Muotiahan tuo on nykyään, mutta erityisen kivan näköisiä sitten ovat haalistuneina parin kymmenen vuoden päästä.

"vieras"
Tatuointi on jotenkin menettänyt arvoaan, koska niin moni ottaa niitä halutakseen tehdä jotakin erityistä elämässään. En voi sietää olkapäille piperrettyjä minikokoisoa kukkia ja muuta pikkusöpöä saati koko kehon täyttäviä massiivisia fantasiakuvioita, jolloin ihminen näyttää levottomalta tilkkutäkiltä.Mutta sitten kun näkee tyylikkään ja hyvin tehdyn tatuoinnin katson sellaista mielelläni. Saatan olla puolueellinen, mutta hyväkroppaisella miehellä tyylikäs tatska käsivarressa tai rintakehässä tekee aina vaikutuksen.

No vähän riippuu, ei mulla ole oikein mielipidettä jostain pienestä tai pelkistetystä, mutta en eritysesti pidäkään tatuoinneista. Miehellä on yksi aika pelkistetty eikä se sinänsä häiritse, mutta olen esittänyt toiveen ettei ota yhtään lisää. Sellainen, että on tribaalia ja väriä runsaasti ympäri kroppaa ei ole musta yhtään kivan näköstä.
Omaan kehooni en halua yhtään, iho on kauniimpi ilman. :rolleyes:

Khimaira
Siksi kannattaakin ottaa tatskat piiloon niin ei ahdista vanhemmiten eikä tarvitse kanssakulkijoiden ahdistua :saint:

Itsellä isohko kuva pakarassa, ei ahdista yhtään kun en sitä itse juuri koskaan näe :whistle:

Kyllä tatuoinnit sopii joillekin hyvin. Näin tossa pari päivää sitten rannalla naisen jolla oli hiton isot tatuoinnit käsivarressa ja samalla puolella reidessä.

En yleensä diggaa tatuoinneista naisilla juurikaan mutta hitto että se nainen oli seksikäs ja osin niiden tatskojen ansiosta, ei se ollut muuten mikään niin järisyttävän ihmeellinen mutta ne tatuoinnit oli tosi persoonalliset ja hyvällä maulla ja taidolla tehdyt mun mielestä.

en ymmärrä kans..
Mulla yksi ystävä, jolla aivan järkyt tatskat. Siis neljä isoa, täysin toisiinsa sopimattomia, töherrystä. Yksi keskellä selkää, yksi lavassa, nilkassa ja käsivarressa. Nää kuvat on kaikki aivan eri tyylisiä ja valittu täysin harkitsematta. "Toi olis siisti"
Mä aina kiemurtelen kun esittelee uutta kaunistustaan. Ja nää kaikki on otettu ihan parin vuoden sisään. On selvästi jossain tatskakoukussa. Ällöä.

Yhteistyössä